שרשורי הכבלים האחרונים אוחדו

לא.

ערן השתפן כשקיבל את הכבל השני ולכן חיפש (ומצא) תירוצים מתחת לאדמה על מנת להוציא את עצמו מהניסוי. אני מהמר על המערכת שלי שהוא זה שגרם לדחיה הגדולה בניסוי על מנת שיהיה לו תירוץ (בינתיים החלפתי רכיבים במערכת).
 
שי, מריפרוף בהודעות שלך מתגלה

אדם שמאוד אוהב לריב עם כולם. תעשה טובה ולך. גם ככה ההבנה שלך בסטריאו לא מגיעה לקרסוליים של גנאדי. אתה עם מערכת שעולה 2000 ש"ח. אל תעשה לעצמך בושות.
 
כפי שאמרתי קודם האמת כואבת.

המערכת שלי מושקעת ועולה קצת יותר בבקשה ממך אל תעליב אותה.
 
טאנוי R3 נקרא מושקע????

ומה הקשר לאמת? עם מערכת כזו יש לך בכלל מושג למה הכוונה ב: בהיר/הדוק/מרוח? אתה נכנס לפינות שאין לך מושג מהם. תפרוש בשיא....
 

Croc

New member
תראה, לדעתי זה לא קשור............

ל-"מי יש גדול יותר". אני חשבתי ששי הוא עוד טרול כי רוב ההודעות שלו מאז שהוא הופיע כאן בתקופה אחרונה היו מגעילות, מתגרות וכו' - סגנון טרולי טיפוסי כאשר הצד האפל פורץ החוצה. מסתבר שזה אדם אמיתי ............ וזה מה שאנו רואים כאן זה הצד "הרגיל" שלו????????............. אני מקווה בשביל שי שמה שאנו רואים כאן זה מופע הטרולי שלו שבא לבקר כאן מהפורום "הביתי" שלו.
 
לדעתי, שאף אחד לא יתייחס לשי. הוא

מציק, מעצבן, מרגיז ועם הודעות אינפנטיליות. תסתכל בהודעות שלו. גנאדי, באמת שאין לך צורך להתעצבן. אם יש מישהו שמרים את הרמה כאן זה אתה ועוד כמה חבר'ה. לגבי שי... ישר ל"סל המיחזור".
 
אתה חושב שאני מטומטם

ולא יכול להחליף את הניק שלי אם ארצה עוד 200 פעם? איך כואב לכולכם כשדעות שמנוגדות לפילוסופיה שלכם עולות לאויר זה פשוט מדהים.
 
תגיד לי. איפה אתה חי? על מאדים?

מה הקשר לניק? מה הקשר לפילוסופיה? גם אני לא מאמין בכבלים. אבל... אתה מעצבן כאן את כולם! צא מזה כבר. לפעמים עדיף להיות בשקט ולא להציק. תבין את זה כבר!!
 

שוקי.

New member
הודעות מגעילות?

חכה עד שתקבל ממנו הודעות לפרטי. בויכוח שהיה לי לפני ימים מספר עם מולי קיבלתי ממנו קללות לפרטי השם ישמור.כיון שהוא היחיד שקילל כניראה שהוא או דפוק או בעל עינין באותו ויכוח מה שיכול אולי להוביל לשמו האמיתי.......
 

miromiro

New member
שוקי, אף אחד לא יכול להתחרות

בהודעות שלך. יש בהן הכל כולל בזאת האחרונה ששולחת רמזים עבים ולא לעניין. לזכותך יאמר שאתה עקבי.
 

1337hAx0r

New member
אני לא מכיר את שי

מאד סביר להניח שהוא חבר פורום מוכר שכותב בניק שני. ולעינינינו, המצב הוא בדיוק הפוך. אתה רואה מה שאתה רוצה לראות. כתבת על אותו הכבל דברים שונים, זאת אומרת, שדמיינת הבדלים מסויימים. המבחן הזה הוא לא הוכחה מדעית לעובדה האם יש הבדלים שמיעים בין כבלים או אין, רק הוכחה לעובדה שאתה לא מסוגל להבדיל בין כבלים (ע"ע מבחן עיוור שנערך מתישהו עם יואב). חסוך מאיתנו את ההסברים למה המבחנים האלה לא תקפים.... אם היית שומע מאפייני צליל של כבלים, היית מזהה ש2 הכבלים זהים והיית מבדיל בין הכבלים במחן העיוור עם יואב.
 
למעלה