שרשורי הכבלים האחרונים אוחדו

לשאלתך:

דברים דומים: 2 וחצי. בדף הראשון כתבת שהצליל כולו בהיר ואילו בשני "בהיר לא הרבה" אז נתתי לאיבחון כחצי נקודה. אתה יודע מה? קח נקודה שלמה, עלי. דברים שונים: 6. ב6 אני מוריד לעצמי את חצי הנקודה מהסעיף הקודם וכן אני לא מתייחס לשוני הפתאומי בהערכת המחיר של הכבל. רוצה פירוט? קבל: 1. בדף הראשון ציינת שהבס מרוח ובשני לא. 2. בדף הראשון כתבת שהוא PUNCH ובשני לא. 3. בדף הראשון כתבת שהצליל כולו הוא FORWARD ובשני לא.אני נותן לך הנחה לגבי הצליל בהיר לעומת הצליל בהיר "לא הרבה". נניח שהם דומים. 4. בדף השני כתבת שהטרבל צועק טיפה. בראשון לא. 5. בדף השני כתבת שהטרבל מפורט. בראשון לא. 6. בדף השני כתבת שהטרבל מצלצל. בראשון לא. מה בדיוק אתה טוען אחרי כל זה?
 

Croc

New member
אני לא מתפלא............

שאתה עושה מניפולציה ומציג את הנתונים באור מסויים. אז במבט כללי אני רואה ששני הקבלים היו בהירים. ד"א בהיר ו-FORWARD זה די קרוב אצלי. ובכלל, אני חייב להגיד לכם שמחליאה אותי הגישה המפגרת שלכם - שואלים אותכם על המסכנות ואתם לא ממתינים שניה לפני לרדת לפסים אישיים.
 
למה מניפולציה? עברתי סעיף סעיף.

ואפילו הייתי לארג' איתך וכל ספק היה לטובתך. פשוט מחליאה אותי הגישה המפגרת שלך - זורקים לך את האמת בפנים ואתה לא ממתין שניה ויורד לפסים אישיים.
 
גנאדי, עזוב את שי. הוא לא מבין. הוא

רק מדקלם את מה שאחרים כתבו. הוא לא מפסיק להציק ולעצבן. תסתכל בהודעות שלו.
 

Croc

New member
לרגע לא חשבתי..........

אחרי מה שאתה כותב תחת שמך האמיתי (1337hAx0r רשום גם בת"ז?
) כבר הבנו שאין לך ברייקסים
 

1337hAx0r

New member
כתבת דברים שונים על 2 כבלים זהים

לגמריי, שנשמעים אותו הדבר. אין פה מה להוסיף ואין לאן להתעמק. אני יודע שעכשיו תכתוב שההגדרות האודיופיליות ששייכת ל2 הכבלים הם בעצם זהות בשבילך, אז בוא נסיים את הוויכוח הזה כאן, ממילא זה לא יוביל לשום מקום.
 

cotler

New member
ומי אמר שהם זהים ?

רק בגלל שדוחף לויתן הכין אותם ?
 

cotler

New member
כל מה שכתוב קדוש ?

דוחף לויתן אמר דוחף לויתן כתב דוחף לויתן צוחק אלינו
 
אז עכשיו הוא משקר. נו בטח.

זה היה צריך לבוא מתישהו יחד עם 'אין לכם מערכת מספיק שקופה אז אתם לא שומעים הבדלים' ודומיו.
 

cotler

New member
לא משקר !, צוחק....

אני אולי לא מבחין בין כבלים, אולם אני מבחין בנודניקים וקנאים
 
אם אתה לא מכיר אותי שב בצד ושתוק

אתה גם יכול מצדי לאכול את עצמך מבפנים, ולטבוע במרה שחורה. אחרי כל ההשקעה שלי אני צריך להכנס לפורום ולשמוע שאני שקרן ורמאי מטרול מסורס שמפחד להיכנס בשמו... נו באמת, כמה קטן אתה יכול להיות? ><>
 

י.לוי

New member
אסף בחייאת קצת כבוד לבחור.

הוא שומע הבדלים תהומיים בין כבלים ואתה מדבר אליו בצורה כזו? צריך לפנק אותו ולשמור עליו מכל משמר. הבחור עילוי. לדעתי הוא האלוהים בכבודו ובעצמו. יואב
 
אני חושב שנקנה לו את חברת QED.

נעשה מגבית. כל אחד ישים כמה ג'ובות. עם אוזן כמו שלו אפשר להרים את החברה לשמיים. נמוטט ככה את חברת vdh. נעשה מיליונים. ניסע בפרארי, נשמע עם מרק לוינסון, נטוס כל שבוע לאיים הקאריביים. מי שם כסף? שכחתי... את via music גם נכניס כשותף. עכשיו ברצינות. יש לי מערכת שעולה כמו הונדה סיוויק חדשה ולא הצלחתי לשמוע הבדלים בין כבלים. אני ממש חייב לדעת. מה היה הסט-אפ ששמעת בו הבדלים?
 

Croc

New member
אתה טועה.................

כי אתה והחבר שלך (עם חברים כאלה מי צריך אויבים
) החלטת לבדוק כל tick box ולא לראות את התמונה הכללית. אתה גם טועה שאני אתחיל לחפש תירוצים - אני לא מכיר את עצמי כאדם של תירוצים. אולי את והחבר שלך
אחרי היכירות של הרבה שנים מכירים אותי כך........... אני יודע לקרוא את מה שכתבתי ואני רואה גם דברים זהים וגם דברים שונים (שכרגע אני לא מחפש הסברים למה). אתם ראים את מה שאתם רןצים לראות. ואולי יש כאן הוכחה חד משמעית שיש הבדלים בין הכבלים? הרי ערן הצליח בשני המקרים לזהות שמדובר בכבל "זבל".
 
למעלה