Panasonic

Panasonic

לאחר שהיבואן "יורוקום" הפסיק להתקיים ולספק שרותי שרות ויבוא למותג Panasonic, חברת ברימג לקחה את הנושא לידיים.
לאור חווית שרות לא טובה של מכונת קפה של דלונג'י (ברימג), אני בספק אם הייתי רוצה את אותה חוויה גם ב-TV! אבל זה עדיף על כלום.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אבל רגע! אתה הלוא התפטרת מפנסוניק ורכשת LG. את LG משרת
היבואן בעצמו, (ח.י.), ואני מקווה שהם "בסדר".

אז מה אכפת לך כעת מפנסוניק?
ולגבי ברימג...

היה לי איתם קטע קצת לא חביב...
רציתי לרכוש קערת נירוסטה למיקסר קנווד שבייבוא שלהם.
התקשרתי וביררתי מחיר.
נאמר לי "300 ש"ח". טוב. לא הכי זול... אבל די סביר. נניח.
ניגשתי לתחנת השירות בדרך ההסתדרות, וביקשתי קערה.
איש השירות הוציא לי קערה ודרש 420 ש"ח.
"420?! אבל נאמר לי 300! אולי תתקשר לסניף הראשי ותברר"?
"לא. מה שרשום לי כאן זה המחיר. אין לי מה להתקשר".
וכמובן שסירבתי לרכוש. יצאתי מבית העסק בכעס מופגן והמשכתי בדרכי.
לאחר שנרגעתי, התקשרתי לת"א ושאלתי מה ולמה.
"אה. דיברת איתנו ביום ד', יומיים לפני BLACK FRIDAY. אז היה מבצע. היום
זה המחיר. אבל מכיוון שהיום 'רק' יום ב', נתחשב בך ותקבל את הקערה ב-300. יש
לך אישור מיוחד מהמנהל".
"יופי. תודה. אפשר עם משלוח באותו מחיר? הלוא הייתי כבר 'אצלכם' ולשוא".
"כן. בסדר גמור, זה יהיה כולל משלוח".
צל"ש מגיע להם. לא?
ועכשיו אולי תהמהם ותאמר לעצמך: "נו. בטח. אני כבר מכיר את משה החפרן. הוא
פספס את שישי השחור ביומיים ועכשיו יש לו טענות, אחרי שהם דווקא כן הלכו לקראתו".

אז יש לי הפתעה בשבילך...
https://orsale.co.il/items/2251086-...QiJHd0eEmE5qNwIxRT9B2hZ7vHG9ZljRoCvM0QAvD_BwE
299 ש"ח כולל משלוחה,, היום... 16.01.2020.
נחמד, לא?

ועוד קטע, שעלה לי היום בהרבה בריאות...
נסעתי לנתניה, לאיש הברווז מדגם V2.
נסעתי בתחבורה הציבורית, וההגעה לשם דווקא הייתה די סבירה.
פגשתי את האיש.
הוא היה נחמד והדגים לי את ברווז הקימברידג' שלו.
הוא גם 'הסכים' לסגור איתי על 3,000, שזה כבר מחיר די "חביב" עבור V2.
והברווז? חביב. באמת שחביב. אבל הזפזופ בין תחנות הרדיו קצת עצלן.
ואז אני מסתכל על החזית? ועל החזית כתוב "רק" CXN. אז בדקתי תמונות במרשתת,
ונכון. על כל הברווזים הללו כתוב רק CXN. אבל בצד האחורי, כן אמור להיות רשום
CXN V2 (או שלא - ככל שמדובר בדגם 'V1'). כי בפועל, אין V1. ה-V-2 הוא
ה"קפיצה הבאה" אחרי ה-CXN.
בקיצור... האיש עבד על מי שהתעניין דווקא ב-V2.
אז רציתי לחזור הביתה.
ובדרכי הביתה, 2 אוטובוסים לא הגיעו (וזה אומר שהפסדתי כשעה של המתנה).
ובתחנת ההחלפה הבאה, הגיע אוטובוס לאחר המתנה של כ-40 דקות.
הוא הגיע מלא וסירב לאסוף נוסעים, ככה שנאלצתי להמתין עוד כ-10 דקות, עד
שהגיע עוד אוטובוס, שדווקא היה חצי ריק.

אה. והאיש האחר, שמציע את ה-CXN V1, מוכן לסגור איתי מחיר סביר יותר, אבל זה יצריך
ממני עוד נסיעה. נו. בשבוע הבא.
נראה לי שדווקא כן אקח את ה-V1, ולא אחפש שוב V2. אפשר לחיות איתו בשלום.
 
אני לא הגולש היחיד פה...

יתכן ויש גולשים שיש להם פנסוניק או אחרים שירכשו בעתיד. לידיעתם.
אגב, עד שהתקלקלה (ספק ככל הנראה) ה-TV עבדה יפה והיתי מרוצה ממנה מאוד.
לקח לה 7 שנים להתקלקל.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
א. 7 שנים זה לא "נהדר" אבל זה לא רע. ב. ספק בד"כ לא מסובך
לתקן. זה בעיקר קבלים אלקטרוליטיים שמתנפחים. רואים. שולפים ומלחימים חדשים.
בשביל זה לא חייבים להזמין את נותן השירות המקורי.
מילא כרטיס תמונה או כרטיס ראשי. וגם את אלה אפשר להזמין מחו"ל במחיר די סביר.
אבל האמת שלא תמיד זה כדאי, בטח לא אם נשרפות נוריות LED.
[אגב, יש בקריות רוסי אחד שמתקן ומחליף לדים במחיר סביר]! תיקנתי אצלו והטלוויזיה
סוחבת כבר שנה וחצי מאז, ללא כל בעיה.
אבל בסדר. התקדמת ל-4K וזה גם משהו בימינו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אפרופו ח.י. לשכנה שלי הייתה TV>> LG, שהתקלקלה 10 ימים לאחר
תום ה-3 שנים.
התקשרתי לח.י., שירות לקוחות, ואמרתי: "תראו. אמא של שכנתי נפטרה.
השכנה ישבה 7, ולא הפעילה את המכשיר. ביום שאחרי השבעה, היא הפעילה את
המכשיר, אבל הוא לא פעל. לא תתחשבו"?
"אדוני! אם עברת את תקופת האחריות 'בחצי שעה לאחר חצות', אתה לא זכאי לאחריות. 'צטערת. אוכל לארגן לך הנחה על התיקון, אבל לא תקבל תיקון בחינם".

לאחר כמה חודשים, בני הזמין TV של LG. איני יודע למה, אבל מח.י. טמטמו אותנו.
כמה וכמה פעמים הם יצרו קשר, וקבעו שוב ושוב מועדי אספקה שונים.
ובקיצור, שיגעו לנו את רבי. יותר נכון, את רב רבי.
אז בסוף, יום לפני האספקה, אמרתי לנציגה, שהשיחה בינינו מוקלטת, וכעת אני
דורש התחייבות למועד סופי ואני דורש גם פיצוי עבור עגמת הנפש. ("פיצוי זה לא
מסמכותי. תצטרך לדבר עם נציג בכיר").

אז... מה שנכון, הטלוויזיה הגיעה במועד שנקבע.
ומה שנכון, פניתי אליהם בכתב 4-5 פעמים, ודרשתי לשוחח עם נציג בכיר.
לא חזר.
אז כתבתי בפייס שלהם את הסיפור, ואז, אחרי יומיים חזר אלי נציג טלפוני בכיר.
יופי. הוא ממש התנצל מקרב הגרב, ואז סיפרתי לו גם את הסיפור של השכנה
והאבל שלה.
"שמע חבר. אני מאד מצטער לשמוע את הסיפור הזה שלך. והלוא ברור לנו, שיש
מצבים, שבהם צריך לפעול לפנים משורת הדין ולרצות את הלקוח. אילו הייתי נכנס
אז לתמונה, הייתם זוכים ליחס אחר. אבל כעת... כעת כבר מאוחר".
"נכון. כעת באמת מאוחר. לפני 3 חודשים רציתי לרכוש OLED >>LG. אבל בסוף...
רכשתי מסך של סוני. למה? כי כאלה אתם".
אז מה אגיד לך מיכאל? זה מה שקורה פה בארץ וכשאני שומע עוד סיפורים, נדמה
שזה רק קצה הקרחון!
ואגב, יש לי גם אחלה סיפור על סוני. אבל זה כבר בפעם אחרת.
 

Sanchez

Member
מאחל לך שלא תזדקק לשירות של אלקטרוניקס פרו (סוני).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איני יודע עם היה לי מזל, או שאל. פרו התעלו על עצמם...
טלוויזיה סוני כבת שנה וחודשיים התקלקלה.
בא טכנאי של אל. פרו ונטל אותה עמו.
התקשרו אלי מהמעבדה והודיעו לי שהתקלקל הכרטיס הראשי. הוא הוחלף והכל טוב.
הטכנאי חזר אלי והביא בחזרה את הטלוויזיה, אבל אז הסתבר שהמסך נשבר בדרך.
הוא לקח את הטלוויזיה בשנית, ואז התקשרו אלי ובישרו לי שהמסך שבור והם
מחפשים לי מסך חדש.
אחרי עוד יומיים, הם הודיעו לי שאין כבר מסכים מהסדרה הזו, והציעו לי החלפה לדגם החדש.
לא אוכל לבוא אליהם בטענות, אחרי שהביאו לי את הדגם החדש בקרטון, חדש דנדש מבית ישפאר.
ונכון... כשאתה נכנס לפורום הכחול, אתה יכול להתפלץ ממה שנכתב עליהם.

אז או שחזון אחרית הימים התרחש בביתי, או שישפאר עומדים יפה מאחורי אלק. פרו. אבל מה'כפת לי? אני יכול רק לברך.
 

Sanchez

Member
זו דוגמה אחת חיובית, אל מול מאות שליליות עד כאב !
לפני כחודשיים רכשתי מסך "75.
את סמסונג פסלתי על הסף (בגלל אלקטרוניקס פרו) ונשאר לי להתלבט בין סוני ל LG.
מאוד רציתי את הסוני, אבל בסוף העדפתי לא להכניס ראש בירה למיטה חולה והלכתי על LG.
אגב, אני מאוד מרוצה מהרכישה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קודם כל, תתחדש ותיהנה. אבל ככל שתדבר סרה בא. פרו, אוכל רק
להציע לך לעבור על תלונות של לקוחות בדף של LG בפייסבלוף. סביר, שלאחר ביקור "קצר" שם, דעתך אולי תשתנה במעט.

ואפרופו סוני, מהתקופה שבה ישפאר טיפלו במכשירים שלהם.
(סיפור קצת ישן וקצת מייגע, אבל אספר בכל זאת)...
לפני כ-10 שנים רכשתי מסך סוני 32 מהסידרה היקרה שלהם.
באמת אחלה מסך, שחי בשלום עד עצם היום הזה, אבל זו לא הנקודה.
ככל שהשתמשנו בממיר הישן של יס, עם כבל SCART, הכל היה טוב ויפה.
אלא שביום בהיר אחד, "שידרגנו" לממיר HD ולכבל HDMI.
ומאז, לאורך תקופה ממושכת, הייתי נכנס לחדר השינה, לאחר שאשתי כבר נרדמה ולאחר שהיא כבר כיבתה את המכשיר.
לאחר כמחצית השעה, הייתי שומע צליל כלשהו: חלק ממילה. קטע קצרצר משיר. לא יודע מה, אבל משהו "מרעיש". ואני לתומי תהיתי, מי פותח דלת של רכב על הכביש, כשהרדיו שלו פועל בעצמה רבה, ומיד הוא מכבה את המקלט...
אבל אתה יודע... מרוב שזה קורה, אתה כבר מפסיק לחשוב על זה.
אלא שיום אחד, שמעתי צלילון של פרסומת שמשודרת תדיר בטלוויזיה, ואז, נפל לי האסימון שזה בא מהטלוויזיה ולא מהכביש...
וכדי שהאסימון ייפול טוב עוד יותר, אשתי שאלה אותי יום אחד, האם שמתי לב לרוחות הרפאים שבוקעות מרמקול הטלוויזיה, לאחר שהיא כבר כבויה...
טוב. הבנתי. ובכל זאת, ניסיתי יום אחד לכבות את הטלוויזיה בשעות היום, כשאני נמצא ערני בחדר. וכן. אחרי כמחצית השעה, בקע צליל כלשהו מהמכשיר הכבוי.
נכנסתי לפורום ה"כחול" והצגתי את הסיפור. רבים צחקו עלי, אבל בכ"ז, היה מישהו שהעיר, שמדובר אולי בבעיה בתכנה, והוא אף צירף לינק לעידכון תכנה. ומכיוון שבמכשיר הזה לא קיים חיבור רשת, צריך להוריד את העדכון לדיסק און קי, ואז להעבירו בחיבור ה-USB למסך.
האמת שדי חששתי לבצע את העדכון הזה, מחשש לגרימת נזק לחומרת המסך..
התקשרתי לשירות הלקוחות של ישפאר, וגם שם לא האמינו לי לסיפור...
אבל לאחר יום, חזר אלי טכנאי משם, ואכן הסביר שאפשר לבצע עדכון, אבל ביקור טכנאי הוא בתשלום, גם אם המסך עדיין באחריות.
תהיתי מדוע, והוא טען, שעדכון תכנה אינו נחשב כתקלה, ולכן, האחריות אינה מכסה זאת. ואם איני רוצה לשלם? אוכל פשוט לכבות את הממיר, ואז המסך לא יתעורר ולא ידבר... כלומר: 'שים גבס על היד לאחר ששברת רגל'. הבנת את זה, סנשז?

אז תפסתי יזמה והעברתי את העידכון דרך ה-USB, וכן. זה עבד וזה עובד עד היום!
ואז, הודיתי לבחור שהעביר לי את הקישור, ולפתע, הופיע איש השירות הבכיר של ישפאר, [משה דאלגו] וכתב את תגובתו בפורום הכחול.
תגובתו הייתה מקוממת, ואני כתבתי לו תגובה מאד חריפה כלקוח מאוכזב.
אז הנה לך סנשי... הדובר הבכיר של ישפאר יצא.... נו. איך להגיד את זה בעדינות?
אין לי מילה.
ואם משעמם לך, תכתוב בגוגל "רוחות רפאים בטלוויזיה סוני". אתה תגיע לשרשור הזה. אולי קריאתו תשעשע אותך במעט, אם לא תתעייייייף באמצע......
 
למעלה