קיים דיון בפורום הצרכנות, אבל החלטתי להעבירו גם לכאן, כי יש

לא כ"כ קשור
אני מבין שהזמנים קשים ואין מספיק תנועה בפורום, אבל לצערי זה לא קשור לפה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קשור כשאתה מתייחס ליס כנותן שירות בתחום הוידאו והק"ב.
נכון שזה בעקיפין, ונכון ששירות הלקוחות לא בדיוק קשור לאיכות, אבל כשאתה
זוכה לקבל שירות לא ראוי, גם אם התכנים יהיו הכי הכי, המסך שלך יישאר שחור.

ככל שהפורום ה"כחול" עורך סקרים מקיפים על כל ממיר חדש שצץ אצלם חדשות לבקרים,
כדאי גם לזכור, שכשאתה נתקל בהפרעה בצפייה, מסתבר שאין לך עם מי לדבר...,
למרות ה"הסכם" שהם מפרסמים ברשת.
האם זה תקין?
בטוח שלא!
 

ortodox

Member
מנצל ברשותכם..
את הנושא להבעת תמיהה איך זה אנשים ממשיכים לשלם כל כך הרבה כסף על שרות צפיה שניתן בקלות להשיג לו תחרות עשירה בתוכן וזולה בכיס. מבין עם זה אנשים מבוגרים שקשה להם להשתחרר מהרגלים קבועים, קל וחומר שאימוץ הרגלים חדשים, כאלו המתחייבים ממעבר לטלויזיה אינטרנטית נראה לעיתים למי שאינו מורגל בכך כלימוד פיזיקה גרעינית. חבל רק שהחברות המודעות אולי לענין הזה נראות כמי שמנצלות את התלות הזו לזילזול בקליינטים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה יודע מה? זה די מפתיע אותי ומכיוון קצת שונה.
יס היא ספק הטלוויזיה השני בגודלו בארץ. מבחינת איכות השידורים שלה, היא מס' 1.
יש להם ממירים מתקדמים וגם שיטת השידור שלהם עדיפה על זו של המתחרה הגדול.

נכון לעכשיו, גם סלקום וגם פרטנר החלו לצבור לקוחות ממאגר הלקוחות של יס ושל הוט.
לכן, גם אם יס יצרה חוזה מחייב כלפי לקוחותיה, הוא מחוייבת כך או כך לפעול
ביתר שאת, כדי לשמור על לקוחותיה. סביר שלקוח שיפרוש, לא ירצה כבר לחזור!

והנה, מה שאנחנו לומדים מהסיפור שאליו קישרתי, זה שהם מזלזלים בלקוח, ומושכים
את זמן הטיפול בבעייה, שמשביתה לחלוטין את יכולתו לצפות בתכנים.

אז עם או ללא קשר להערה שלך, לדעתי יש לבצע "טיפול שורש" ברמת השירות
של החברה, שלמעשה גם עוברת על החוק.

ושמע. יש לי בבית נטפליקס ורכשתי את איכות השידור המתקדמת שלהם.
אז נכון. איכות הצפיה מעולה. אבל מבחינת תכנים, אין לך הרבה מה לחפש שם.
אז ב-VOD של יס, אתה יכול למצוא הרבה יותר, והיתרון שלך כלקוח יס, הוא גם
היכולת לצפות בכל חדר בהקלטות שבוצעו בכל אחד מהממירים המקליטים שלהם.

אני אישית, איני יכול להלין גם אל השירות שאני מקבל מיס, כי אצלי לא נתקלתי
בסיפורים מהסוג שהוצג כאן. אצלי הטיפול בבעיות היה די מהיר, ואם קרה אצלי
פעם מקרה, שבו כל המכשירים לא פעלו, הם הגיעו מהר מאד כדי לטפל בבעיה.
מעבר לכך, כל הטכנאים שביקרו בביתי, עשו את הכל, כדי שהטיפול יסתיים לשביעות
רצוני המלאה.

אשתי שתחיה, פרשה לאחרונה לגימלאות, והיא לא תסכים לוותר על היכולת ליהנות
מה-VOD העשיר של יס, גם אם המחיר עבור ה'תענוג' אינו זול כלל ועיקר.
היא גם לא תסכים לעבור לחברה המתחרה, ככה שגם אם מה שכתבת נכון, זה נכון
עבור מי שמוכן לוותר על יתרונות כאלה ואחרים.

ולא. אל תתרשם מדבריי, שאני מנסה לעשות יחסי ציבור לחברה.
אבל מה שנכון נכון: לי באופן אישי אין טענות - פרט למחיר הגבוה.

ותחשוב על זה... אם אני משלם כיום 280 ש"ח לחודש, הרי שבמהלך שנה, אני יכול
לרכוש טלוויזיה ברמה של הטלוויזיה שרכש מיכאל לנג, רק מהסכום שאחסוך אם אתנתק.
 

Sanchez

Member
כל מה שרשמת בפיסקה הראשונה שלך...
כבר מזמן לא נכון !
איכות השידור שלהם נמוכה יותר מהוט.
הממירים שלהם מיושנים יחסית לממירים החדשים של הוט.
&nbsp
שיטת שידור עדיפה ? מי אמר ? למי עדיפה ? ואת מי זה בכלל מעניין ?
ובגלל שהיא "עדיפה" הם החליטו לזנוח את הלויין ולעבור לקוי ?!
 

Ron W

New member
אז למה לא כולם נוטשים לכוון הוט? כי יש איתם מלא בעיות
לקוחות ותיקים שלהם כבר אדישים לשעה פה ושם של ניתוקים
שרות לקוחות שזכה לדרוג גבוה של תלונות וקשיים בהתנתקות
למרות שתאורטית כבל קואקס אמור להיות אמין יותר
יש יחידות הגברה ומפצלים שרגישים לעבודות תשתית ונזקי טבע.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
..ולמרות הכל, הוט הוא המוביל בכמות הלקוחות. עובדה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני לא לגמרי בטוח בדבריך...
* יס אולטרא הוא אחלה ממיר ומעביר גם 4K.
** כעת יש להם גם את ה"חדש" של אפל, היס פלוס האינטרנטי.

הייתה פעם כתבה, שהסבירה למה הם מתכוונים לזנוח את השידור הלוויני, אבל זה
לא ממש מעניין ככל שיש להם אלטרנטיבה אחרת.
ובכ"ז... במידה שכל דבריך נכונים, הרי שיש להם עוד פחות סיבות לזלזל בלקוחותיהם.
שהרי השילוב של איכות נחותה ויחס מזלזל בלקוח = אובדן של לקוחות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
OK. הייתי היום אצל חבר שקיבל מהוט את הפייבר 4K.
אז הנה. הם באמת יצאו עם ממיר 'חדשני', אבל ככל שאני מעיף מבט על תגובות בפורום הכחול,
נראה שהם עדיין לא פתרו חלק מהבלגן שהממיר הזה סובל ממנו למרו שהוא נמצא כבר תקופת מה "על הכביש".
אז עם כל הכבוד... אני עדיין מאמין יותר ב"יס" ובטח שאני מרוצה יותר מהתכנים שיס מציעה.
 

Sanchez

Member
הממיר ה"חדש" של הוט (פייבר 4K)...
נמצא אצלי מעל שנה וחצי !
בתחילת דרכו (כמו כל מכשיר מבושל למחצה) היה נתקע לפעמים.
אבל כבר חודשים ארוכים הוא מתפקד בצורה חלקה מאוד.
כמובן שהוא מכיל גם נטפליקס מובנה.
לפני כמה חודשים טובים, המיני פייברים שלהם (אלו שנמצאים בחדרים בדרך כלל) התחילו גם הם להעביר נטפליקס.
כמובן שהממירים הללו גם מעבירים אינטרנט בצורה קוית ואלחוטית, כך שנוצר מצב שכל הבית "מכוסה" ואין צורך בתשתית אינטרנט נוספת (למרות שיש לי כזאת).
ישנם עוד די הרבה פיצ'רים, שאני יכול לציין כאן, אבל רק אציין שניתן היום לקבל את כל הטוב הזה וגם טריפל בסדרי גודל של כ 200 ש"ח, בלי יותר מדי ויכוחים.
בזמנו כשעברנו לביתנו החדש וביררתי מחירי טריפל אצל יס, המחיר היה משמעותית גבוה יותר ! ועל מה ??? על אינטרנט של 15M שהם יכלו להציע לי על תשתית בזק באזור שלי (אזור בניה חדש לחלוטין). באותו זמן היה לי בהוט 100M כבר שנים רבות וכבר מזמן יש לי גם 200M.
&nbsp
אז במה יס בדיוק עדיפים ?
&nbsp
על תכנים אני לא מדבר...כל אחד מספר שיש לו גדול יותר...
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא אתווכח אתך. בביתי יש כעת אינטרנט הוט עד 500 מגה והוא עובד
יפה מאד, בו בזמן שבזק לא הצליחו לתת לי אינטרנט יציב במהירות 50.
חבר שלי לקח לאחרונה ממיר הוט פייבר 4K והוא מקבל תמונה חלקה ואינטרנט עד 200.
אבל כשאתה קורא בפורום המתחרה את הדעות על הפייבר הזה (עד היום), אתה לא מצליח להתרשם ש"הכל זהב".

ולגבי היוקר? אני בהחלט מסכים אתך, שיס הפכו להיות יקרים, וגם הטריפל שלהם, שנסמך על בזק הוא יקר יחסית לאחר.

אז נסכם את זה, שאשתי אוהבת את ה"גדול" שיס מציע, ואם טוב לך עם הוט, אוכל רק לאחל לך שתיהנה מהם גם בעתיד.
בשלב זה אנחנו נישאר עם יס, אבל מאד יתכן שהמצב ישתנה עם הזמן.
 
למעלה