רמקולי אי אנד Polk LSIM703 ב 2650 שח לזוג, שווה?

EB10000

New member
רמקולי אי אנד Polk LSIM703 ב 2650 שח לזוג, שווה?

שלום

בעבר רכשתי מאתר בחול את הרסיבר ימהה שלי A2700. אתמול הם שלחו לי מסצע בלעדי, זוג POLK LSIM703 כולל מיסים ומשלוח לארץ ב 2650 שח בלבד. הם נמכרו בארץ ב 2014 ב 13 אלף שח. התקשרתי לחנות מתמחה בארץ כדי לקבל מחיר עבורם, לאחר מיקוח 9600 שח, לא שקל פחות.

https://www.fuse.co.il/product/polk-audio-lsi703/

יש להם ביקורות טובות לצד מעורבות. הבעיה שיש לי כבר רמקולים FOCAL ARIA 906 ואני מרוצה מהם. האם העסקה הזאת שתקפה ל 3 ימים בלבד שווה?

ראו תמונה של עגלת הקניות עם המחיר הסופי לזוג.


מה מר מיכאל חושב עליהם? שווה לקנות ולנסות למכור בארץ באלף שח יותר?

 
זה לא "אי אנד", זה הי אנד (HI END) וזה לא "מר מיכאל",

זה רק מיכאל. תודה.

לא הבנתי מה השאלה?
אם הבנתי נכון, אתה רוצה להביא זוג רמקולים ב-1,500 ש"ח שנמכרים בארץ ב-9,600 ש"ח, ולהרוויח ממכירה של מעל ,1,500 ש"ח אך מתחת ל-9,600 ש"ח.
אז למה אני צריך להיות הפוסק?
למיטב הבנתי, זה לא שהרמקול שווה באמת 9,600 ש"ח! זה רמקול של 1,500 ש"ח או פחות שנמכר בארץ ברווח מטורף. מהאזנה לדגמי Polk בעבר, רק הדגמים הגדולים (והיקרים) שלהם נשמעו לי ערבים לאוזן. וגם הם, לט היו ה-
שלי.

ביקשתי ליצור קשר, אמרת שאתה לא בארץ עד אחרי החג. לא יצרת קשר.
אני מציע שאת הצעותי לך לא נפרוס על דפי הפורום (אלה אם תבקש במפורש).

אומר זאת כך (כמו שמר אמנון אברמוביץ נוהג לומר): אתה עושה טעות אחר טעות בנוגע למערכת שלך. אתה עדין לא מרוצה מהצליל והצעדים לא מובילים למקום הרצוי, למיטב הבנתי המקצועית, או מידת שביעות רצונך מהתוצאה, כפי שהיא באה לידי ביטוי במה שאתה כותב כאן.

הנה רק כמה מהסוגיות:
1. לא מחברים רמקול למגבר בטופולוגיית ב-BTL ב-HI END.
ההסבר: BTL נועד למצב של הגבר נוסף (פי 4) עבור מקומות שבהם יש בעיית מתח ספק (כמו ברכב: 12V). מלבד הרווח בהספק, המגבר נאלץ להתמודד עם עומס של 1/2R מהעומס הנקוב על הרמקול.
המחשבה שלרמקול עכבה של 8 אוהם אינה נכונה. רובם יורדים לחצי בתדרים מסויימים, ואף פחות. עומס של 4 אוהם, אומר שהמגברים רואים 2 אוהם. וזה עומס שרבים וטובים לא מסתדרים עמו טוב. אז שומעים יותר חזק אבל שומעים פחות טוב.
2. לא מושכים כבל לאורך של 7 מטר, עם DF של 800-1000. אפ תקרא את המאמר שלי בנידון, תראה את התמונות שצורפו, תבין שאתה רחוק כמרחק מזרח ממערב בנוגע לעובי הכבל שלך מהרצוי. זה לבד, פוגם באיכות ומוריד אותה מ-100% לכ-20-30% בלבד. המון מהאיכות הקיימת פשוט לא מגיע לידי ביטוי. חבל!
3. לא קונים רמקול לפי משקל או מחיר, אלה לפי שמיעה והתאמה לחדר.
לפחות שמיעה בחנות. רצוי גם שמיעה אצלך בבית. זה כמו קפה
. כל אחד וטעמו הוא. אני לא יכול להגיד לך אם אתה תאהב את הצליל של ה-POLK או לא.
 

EB10000

New member
תשובות

הי

מגבר הוא יחידות CLASS D של ICEPOWER 250ASX2 טכמו רוב מגברי ה D נועדו ותוכננו לעבוד במצב BTL מונו. זה גם מה שהיצרן ממליץ בדפי המפרט. זה לא מודיפיקציה שלי למגבר רגיל. במצב BTL אחוז העיוותים יורד וההספק המרבי עולה פי 2 ולא פי 4 בגלל מגבלות תכנון. העומס המותר במצב זה הוא מעל ל 2 אוהם לפי היצרן. תדר המיתוג עולה פי 2 במצב BTL כי אות PWM הופך להפרש בין שני אותו כאלו ויש פי 2 יותר שינויים פר מחזור. זה משפר את הסאונד משמעותית כי במכום חצי גשר, עובדים עם גשר מלא 4 טרנזיסטורים ו PWM של 3 רמות במקום 2. גם הסינון משתפר.

אין כל הגיון הנדסי בחישוב שלך לגבי צורך בעובי חוטי רמקולים. אתה מודע להתנגדות סגולית של נחושת? בחוט של 1.5 ממ"ר שנחשב לדק מידי, אתה מקבל התנגדות אוהמית של 0.1 אוהם לכל 10 מטר או 0.01 אוהם למטר. פרמטרי קיבול והשראות אפסיים ביותר נמדדים בפיקו למטר ולכן בכל תחום האודיה הכבל נשאר שקוף מבחינת הענות ספקטראלית. לא הצדקת את התענות שלך עם חישובים. ברוב אתרי האודיו ההמלצה היא 16WGA עד ל 20 מטר מרחק.
 
עובי הכבל ואורכו

צר לי אך הרעיון של כבל בעובי 16 AWG לאורך עד 20 מטר הוא משגה חמור.
ל-20 מ' של 16 AWG התנגדות של 0.013 אוהם. כבל באורך של 20 מ' זה בעצם מוליך שאורכו 40 מ' (20 הלוך ועוד 20 בחזור). כך שלמעשה מדובר בהתנגדות הכבל של 0.026 אוהם. התנגדות היציאה למגבר עם DF של 800, הוא 0.01 אוהם. מה שאומר שהכבל מקלק את הערך ביחס של מעל 74%! זה רע מאוד.
העיקרון שאתה מצטט מאיזה מקור עלום, נוח לך. זה קל וזול להשתמש בכבל בעובי הזה, וגם לחבר לו סופיות (נעל כבל או פלג בננה). אבל הוא בפרוש דק באופן מחריד לנדרש. גם המרחק של 7 מ' (שווה ל-14 מ' בעצם) הוא עצום.

אני תוהה, אחרי שאתה לא מרוצה, ומבקש עזרה, למה אתה ננעל בשלך ולא פתוח לקבל ולשמוע? הרי כבר אינשטיין אמר: שלעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה, זה טרוף.
 

Ron W

New member
תהיה רגוע אין שום אבחנה בDF מעל 50

בחשבון פשוט מדובר סה״כ בניחות של 2% במתח
מתוכם נגזר שנוי העכבה של הרמקול לכדי רבע אחוז בעקום ההענות
שממילא הרסיבר מתקן. השנוי בכמה הבאס הדוק או מהיר תלוי יותר ברמקול.
לגבי המחיר בדוק את המסוי על רמקולים
אאלט המכס לוקח את האחוז על המחיר ברוטו כולל הובלה ומעמ.
 

Ron W

New member
מאמר שנותן פרופורציה

http://www.hi-fiworld.co.uk/amplifiers/75-amp-tests/149-damping-factor.html

להשלים מה שרשמתי לך למטה
אם יש לך סאב בקופסא סגורה הרי שמדובר בדרייב
עם דמפר מכני. נצילות נמוכה.

במאמר מוסגר
לגבי סרוו.. נסה לקצר הדקים של דרייב גדול (מנותק ממגבר)
הממברנה תיוותר קלה ותשמיע בטפיחה אותו צליל בערך כשהוא מנותק.
הקצר מדמה מגבר בהתנגדות מוצא 0
מנגד ברמקול סרוו (חיישן תאוצה) הממברנה הופכת קשה כאבן
כשהוא מופעל.
 
למעלה