בירור חברת ודגם מסך הטלוויזיה המופיע בפרסומת הנ"ל

Kfir Davda

New member
בירור חברת ודגם מסך הטלוויזיה המופיע בפרסומת הנ"ל

היי לכולם,

אשמח שתעזרו לי ותנסו לברר עבורי את חברת ודגם מסך הטלוויזיה המופיע בפרסומת של חברת פלאפון בזמן שהיה מבצע בחברה, בהשתתפות נינט טייב (שעושה קרחת עבור הפרסומת תמורת מיליון וחצי שקלים). (דצמבר 2007).

מצורף וידאו הפרסומת.

תודה,
כפיר



 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איזה עניין יש היום במסך 26 אינטש LCD שיוצר לפני 11 שנים?
 

Kfir Davda

New member
אין עניין.

אין עניין. גם לפני 11 שנה זה עניין אותי איזה דגם זה. סתם בשביל לדעת..
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אין על זה איזכור במרשתת ובפרסומת אין כיתוב ברור על הקרטון.
אפשר רק לנחש... ואין לי רעיונות. לLG היה פעם מסך עם חור באמצע של הסרגל התחתון. הכנסת אצבע? זה הפעיל או כיבה את המכשיר. איכשהו... העיצוב הזה מזכיר במשהו את הדגם ההוא, אבל ככל שזכור לי, מדובר בדגם שיצא כמה שנים מאוחר יותר. אולי שנתיים מאוחר יותר. סקארלט.
http://www.dtown.co.il/articles/388.html
נראה לך מוכר?
לי זה נראה "מתאים"... רק שאני לא זוכר שסקארלט יוצר במידה כזו קטנה...
 

Kfir Davda

New member
נכון, באמת אין אזכור במרשתת והקרטון לא ברור ומטושטש

באמת אפשר רק לנחש... בקישור שהבאת הטלוויזיה מאוד מאוד דומה, חוץ מפרט אחד קטן: הדגם שבפרסומת הוא 26 אינץ', בזמן שבקישור שהבאת הוא 42 אינץ'.
חוץ מזה מאוד דומה. סחתיין שמצאת בכלל :)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה שהיה גם 32 זה בטוח. התעניינתי עליה בזמנו. אולי היה גם 26.
בגלל זה אני זוכר את הדגם...
 

Kfir Davda

New member
אה באמת? היה עוד אינצ'ים?

לדעתי, יש מצב טוב שיש את גם את ה- 26 אינץ' ואיזה צירוף מקרים שגם אתה התעניינת בדגם הזה אז.. :)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
התעניינתי, כי כשרוצים לרכוש משהו, מסתכלים על מה שיש, על מה
שתופס גם את העין (והדגם הזה היה באמת יוצא דופן עם הגב האדום, עם זה שהיה דק יחסית ועם העיצוב הסקסיסטי של נקודת ההפעלה).
אז גיסתי לא שמעה לי, וקנתה אז טושיבה. טלוויזיה שהייתה מאד בינונית ובהמשך גם התקלקלה. למרות זאת, היא תיקנה אותה ואחרי התיקון, עדיין פועלת.
אז אתה רואה? יש עדיין מכשירים בני 10 ויותר, שמתפקדים. אבל אם תשאל אותי איזה דגם היה אז לסוני, או מה עוד אני זוכר מאותם ימים? אשיב לך, שה"אטרקציה" הנוספת שזכורה לי מאז, הייתה הפיליפס עם התאורה האחורית "אמביולייט", שכאלה הם עושים עד היום, והלווה אופטה, שהייתה יקרה במיוחד, אבל באמת שהייתה משהו אחר ושונה מכל השאר.
 

Kfir Davda

New member
כן באמת לפני יותר מעשור התחילו

לייצר טלוויזיות LCD מיוחדות ומעניינות ובעיניי גם היום מעוררות עניין.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. סביב 2008-9 היו טלוויזיות לגמרי לא רעות אבל יקרות מאד.
בשלב מאוחר יותר, הופיעו הLED, שהם בעצם "מהדורה שניה של אותו דבר". המסך הבסיסי היה אותו מסך LCD, רק שמקור האור הפך מנורות פלורסצנט לנורות LED.
איכות הטלוויזיות דווקא הייתה בירידה, לאחר שפיוניר החליטה לעצור את ייצור הטלוויזיות שלה ומכרה את הכל לפנסוניק. באותו רגע, כל היצרנים חשו שאין להם "עם מי ליישר קו", ומכיוון שגם הכלכלה העולמית קיבלה אז שוס רציני, השוק התמלא במכשירים שעוצבו יפה, אבל ערכם היה כקליפת השום.
ואז, לפני כ-4 שנים, LG הופיעו עם מסכי ה-OLED שלהם ונראה שהם בישרו על פריצת דרך.
הם שיכללו כמובן את הדגמים, ועברו מ-FHD ל-4K. והם גם מוכרים פאנלים ליצרנים נוספים, כמו סוני, פנסוניק, פיליפס ולווה אופטה.
אז כעת, המגמה היא לעבור רק למסכי 4K, ומשנת 2017, השוק התמלא שוב במכשירים איכותיים מאד. לסוני יש כעת 2 קווים של מוצרי עילית: מסכי ה-OLED ומסכי התאורה האחורית בעלי אזורי תאורה רבים. אם תתעניין, תקרא על Z9D (או ZD9) שלהם, ותגלה שזהו הדגם הנחשב ביותר שקיים היום בשוק.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
באותן שנים השוליים הרחבים והצורה הגולמנית היו אופייניים לכל
הטלוויזיות. LG יצא ברעיון מרענן, של גב אדום וכפתור הפעלה שמזכיר משהו מיני...
זה היה אז אטרקציה. ורציתי לרכוש 32 באותה תקופה. אלא שבחנות שיכנעו אותי שהשארפ יותר מוצלחת. היום? היא עוד עובדת, אבל נראה לי שזו קניה של פעם בחיים... פעם שהיא 3. פעם ראשונה, פעם אחרונה ופעם אחת יותר מדי.
 

Kfir Davda

New member
נכון באמת השוליים והצורה היו אופיינים

לכל הטלוויזיות. ונכון, למרות שבקישור ששמת הטלוויזיה היא 42 אינץ' ולא 26 אינץ' זה עדיין נראה קטן וחמוד כזה. ואיזה טלוויזיה עוד עובדת השארפ שקנית שהמליצו לך במקום?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. LG תמיד הלכו על דברים די מיוחדים ובעקבותיהם גם סמסונג,
שבהמשך הזמן החלו לייצר מסכים קעורים ורגליים בעלות עיצוב מיוחד.
ממה שאני זוכר מאותה תקופה, זה שאז המחירים היו גבוהים בהרבה ממה שהם היום. וכשדיברת עם אנשים יודעי דבר, הם הזכירו את חוסר האחידות של ה"שחור" במסך. וחשוב שתזכור: לא היו אז מסכים שבחושך מוחלט הם היו ממש שחורים. תמיד עבר אור מהתאורה האחורית לחזית המסך ולתמונה.
אז הציפיה הייתה, שלפחות האפרפר יהיה אחיד. ועל הדגם הזה, דיברו שלאחר תקופת עבודה כלשהי, הוא מתחיל לשלוח "לשונות של אור" מהתחתית.
דווקא לשארפ היה אז שם די טוב ואז היא גם יוצרה עדיין ביפן. אז אני רכשתי שארפ וחברים שלי רכשו את ה-37 של סקארלט. ותתפלא: ככל שהבנתי - עדיין חיה.
רק שלא יצא לי לבדוק אותה לעומק...
עוד תכונה שהפריעה לי לבחור בסקארלט, זו העובדה שלא היה בה שקע סקארט, ואז עדיין לא היה לי ממיר HD. אז על חיבור HDMI לא חשבתי עדיין, וסקארט אין. מה נשאר? נשראר שלא רציתי.
אז השארפ עוד עובדת, והיא אגב גם לא עבדה המון. היא הייתה בחדר של הבן, והוא לא ממש קרע אותה.
ובסלון הייתה לי אז פלזמה 42 של פיוניר. גם עדיין עובדת.
 

Kfir Davda

New member
כן זה פשוט מדהים

אמנם אז באמת הטלוויזיות היו יקרות אבל אם להגיד את האמת? שווה את המחיר. יש לנו טלוויזיה Uniden דגם: 32750 HD Ready 32 אינץ' שקיבלנו מתנה ברכישת מכונת כביסה באיזושהי חנות/רשת חשמל בדצמבר 2007- ינואר 2008. היא עובדת מצויין ובגלל שהממיר שלנו ( yes Max Total) תומך בהגדרות שלו באיכות Full HD 1080p, אז גם המסך שתומך ב- HD Ready 720p בלבד יכול לשדר בהצלחה את ה- Full HD 1080p לאחר שהגדרנו בהגדרות HD את הכי גבוה - 1080p

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני זוכר את המותג הזה, אבל אף פעם לא בחנתי אותו מקרוב. ככל
שאני מסתכל על העיצוב (תחתית רחבה ומעוגלת), באותה תקופה שארפ עיצבו ככה. עכשיו בוא ונלך 2 צעדים קדימה. 1. האם כפתורי ההפעלה שלה נמצאים על ה"גג" בצד ימין (שלך)? 3 עגולים ו-2 מאורכים? והראשון הוא הON-OFF? ולמטה מתחתו, יש נורית שבסטנד ביי היא אדומה ובפעולה היא ירוקה? 2. ואם כן, אז תסתכל בסרטון הזה... https://www.youtube.com/watch?v=YjCjwk1ukPM
האם זו לא אותה טלוויזיה? האם יש מצב ששאפ ייצרו עבורם, או שזה סתם נדמה לי?
ולגבי מה שכתבת על יס שים לב!...
הפלזמה שהייתה לי בסלון הייתה HD READY והיא הופעלה עם ממיר מקס טוטאל בהגדרה של 1080. התמונה הייתה יפה וטובה, וממרחק של 1.60, כבר לא ניתן היה להבחין ב"ערוגות" הפיקסלים. ואז, ביום בהיר אחד, הזמנתי את ממיר האולטרא, זה שמסוגל להביא תמונה של 4K. למה הזמנתי? כי... כי התכוונתי כבר להחליף למסך תומך. וכשהטכנאי הגדיר את הממיר, גיליתי שהמסך נותן תמונה הרבה יותר מבריקה ויפה. אז,,, המסקנה היא, שהטוטאל של יס לא מצליח לדגדג אפילו את מסכי הHD READY ורק ממירי הטוטאל עושים זאת כמו שצריך! ומכאן ארשה לך ללכת הלאה ולחשוד, שאם זה אכן כך, הרי שגם ממיר האולטרא, לא יפיק ממסכי ה-4K את המירב שניתן להפיק מהם, כי כל הממירים הללו "משנמכים" את ההגדרות הבסיסיות שלהם.
 

Kfir Davda

New member
כן

כפתורי ההפעלה והבקרה נמצאים בצד ימין של המסך כשבחזית הטלוויזיה נמצאת נורה כחולה שהיא מכובת וכשמדליקים היא הופכת לשחורה. בכל הנוגע ל- 4K, הרי שלא שווה לשדרג לממיר אולטרא גם משום שלי מספיק אפילו HD Ready, גם משום שכמות התכנים המשודרת ב- 4K לא מספיקה וגם משום שהתשלום החודשי לממיר מסוג זה הוא יקר הרבה יותר וזה פשוט לא שווה את זה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לפי התאור שלך, זו כנראה לא אותה טלוויזיה.
השימוש בממיר 4K קצת יותר יקר. לא ממש. ויש קצת תכני 4K ביס. מה שיכול לשמש תחליף זה צפייה בתכני נטפליקס. לדעתי, שווה את המחיר למרות שעדיין לא ניסיתי. בכל מקרה, כפי שכתבתי, ממיר אולטרא משפר גם את התמונה בשידורי ה-HD, ככה שאיכשהו, כן שווה לקחת אותו.
 

Kfir Davda

New member
בכל מקרה,

אם תמצא את הדגם שאני מחפש מהפרסומת, אשמח שתשתף אותי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא זכורה לי טלוויזיה אחרת עם "חור" כזה באמצע. רק סקארלט.
 
למעלה