אוזניות AIRPODS של אייפון

אוזניות AIRPODS של אייפון

שלום לכם. לפני כחודשיים קניתי את האוזניות האלו.ולאחר חודש באופן פתאומי בקושי היה אפשר לשמוע דרך האוזנייה הימנית.שלחתי לתיקון ואני אמור לקבל ממש בימים אלו (סוף סוף) את האוזניות,לאחר שנמסר לי שהאוזנייה הימנית הוחלפה בחדשה.כדי שלא יהיו לי בעיות עם האוזניות לאחר התיקון רציתי לשאול שאלה אחת.בד"כ השתמשתי עם האוזניות בעיקר לראות סדרות ותוכניות מלל דרך האייפון,לכן השתמשתי בעיקר עם אוזנייה אחת (הימנית בעיקר) כשהשמאלית נמצאת במחסנית.האם אופן שימוש זה הביא לקלקול באוזניות? או שלהשתמש באוזנייה אחת זה שימוש תקין?
 

EB10000

New member
ממליץ שתשאל את השאלה פורום אף אוזן גרון

שלום

האם ניסית להחליף בין האוזניות לפני ששלחת לתיקון? אולי הבעיה היא באוזן הימנית שלך... אם האזניה שבה השתמשת התקלקלה, אז כנראה שאתה סובל מעודף חומציות בתעלת האוזן הימנית. מדובר במצב מסכן חיים! פנה למיון של בית החולים האוניברסיטאי הקרוב בהקדם!

החלמה מהירה וחג שמח..
 
חשבתי שתציע לו לחבר הארקה...


 
ראשית כל

אתם אולי מבינים טוב בנושא הפורום,אך ליצנים קטנים מאוד.שנית,אני שואל ברצינות.אין אפשרות להחליף בין האוזניות,וכל אוזנייה מתאימה לאוזן ימין או לאוזן שמאל ולא לשניהם.האוזניות האלו יקרות מאוד ,וחברת אפל לא הייתה מחליפה לי אוזנייה אם הייתה לי בעייה שרופא אף אוזן גרון היה הכתובת.
 

EB10000

New member
חברת אפל מייצרת ג'נק שרק חובבי אפל רואים בו טוב

ובלי קשר, התגובה שלי הייתה ברוח 1 באפריל.. ההיתי בטוח שגם השאלה שלך, עד שעכשיו הבנתי שההית רציני... אז לא, שימוש באזניה אחת לא אמור לקלקל אותה, אלא אם כן מדובר במוצר סוג ז' תוצרת אפל...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תקלה באוזניה עלולה לקרות בד"כ בשל אחת משתי סיבות.
1. כבל האוזניה נמתח או שפותל שוב ושוב, עד שהסיבים הפנימיים נפגמו. זה עלול לקרות גם בכבלים גמישים ואיכותיים, ובטח שבכבלים זולים ופשוטים.
2. בשל עצמת יתר, האוזניה עצמה עלולה להיפגם. נכון, שמרבית האוזניות הן אוזניות בעלות התנגדות פנימית גבוהה, כך שהזרם שעובר בהן הוא נמוך, אבל אם השמתשת בעצמות גבוהות ולאוזניה יש התנגדות נמוכה, הסיכוי שתיהרס רב יותר.
 
זו תשובה של 1 באפריל בשלישי לאפריל?

שלום
AirPods של אפל הן אוזניות אלחוטיות!
http://www.idigital.co.il/airpods/
לכן, כבל, התנגדות וכל ייתר הדברים שאתה כותב טובים רק ל-1 לאפריל ולא לייתר ימות השנה!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
פששש... אכלתי אותה מיכאל! סורי. אני חי עדיין בחשכת ימי ה....
 
למעלה