לא מצליח לקבל 4k בחלונות 10 עם כרטיס תומך

EB10000

New member
לא מצליח לקבל 4k בחלונות 10 עם כרטיס תומך

שלום

יש לי את כרטיס המסך הבא:

http://www.sapphiretech.com/productdetial.asp?pid=38D17047-E956-4D7A-AA1B-050A3F519239&lang=eng

הוא בפירוש תומך ב 4k מלא עד 60 הרץ

עד עכשיו הוא היה מחובר לטלביזיה FHD. אני שוקל לרכוש מסך 4k אז הלכתי לחנות מתמכה עם המחשב כדי לחבר ולבדוק איך כל מסך נראה ומתנהג בניגון תכני וידאו, מהירות תגובה למשחקי מחשב, והצגת טקסט מאינטרנט. המחשב מרית חלונות 10 גרסה 64 ביט עדכנית ביותר עם הדרייברים הכי עדכניים של הכרטיס.

כאשר חיברתי את יציאת ה HDMI הראשית לכל מסך 4k שהיה בחנות הרזולוציה השתנתנה ל 1440 על 2560. בהגדרות האפלקציה של AMD וכמו בהגדרות מסך של חלונות, יש אינספור אפשרויות רזולוציה אבל הגבוהה ביותר היא 2560 על 1440 ושם הטקסט לא מוצג באופן ברור כי זו לא הרזולוציה הטבעית של מסך 4k.

אני לא מוצא מקרה דומה ברשת. יש סרטון יוטיוב שבו אותו הכרטיס נבדק במשחקים ב 4k ב 60 הרץ ועובד מצויין עם 38 FPS. האם יש מהשהו שניתן לנסות? להסיר ולהתקים דריברים מחדש? לפרמט ולהתקין חלונות מחדש? משהו נתקל בבעיה כזאת פעם?

תודה
 
מוזר

שלום
סביר שבכרטיס שתומך ב-4K הממשק יציאה יתמוך גם (HDMI 2.0 או DisplayPort).
כנ"ל במסך 4K.
נותר הכבל או הגדרות הכרטיס.
לגבי הגדרות, ברזולוציות יותר נמוכות כמו HD ו-FHD הממשק הספיק כדי לקנפג את הכרטיס לרזולוציה הטבעית של המסך. בכל מקרה בהגדרות (תצוגה) לא היה
ניתן לעלות מעל.
 

seeyou

New member
לדעתי,הבעיה לא בכרטיס אלא בטלוויזיות שנבדקו

האם אתה בטוח שהם היו מצוידים ב (HDMI 2.0 או DisplayPort).
 
כיצד יתכן?

שלום
איך ניתן להזין למסך 4K מידע ב-4K אם הממשק שלו (I/O) לא תומך ב-4K?
או שהמסך עצמו לא 4K! (UHD) אלה רק QHD ואז הרזולוציה הטבעית מתאימה למה שפותח השרשור כתב.
 

seeyou

New member
Some TVs are already capable of streaming 4K HDR content

from Amazon Prime Video but if you want to connect an external player such as one of the new Ultra HD Blu-ray players you need to connect it through an HDMI 2.0a port. The “a” in HDMI was announced in April 2015 and is required for HDR support.


“Samsung will issue a firmware update that will enable its 2015 SUHD and UHD TVs to display a broader library of High Dynamic Range (HDR) content now from external devices. HDR delivers a much higher level of contrast between light and dark to produce an image that is more realistic and closer to what the content creator imagined. The firmware update is available now at no additional cost to owners of 2015 Samsung SUHD and UHD TV’s.” wrote Samsung

לדעתי רצוי לבדוק עם היבואן אם זה קיים בפועל בדגמים שבארץ
 

EB10000

New member
טוב ככל הנראה בעיית תוכנה מוזרה.

תודה של התגובות.

אבל ביצעתי ניסוי מעניין. ראשית ביצעתי גיבוי GHOST מלא למחשב. לאחר מכן פרמטתי את המחשב והתקנתי את חלונות 10 מחדש בהתקנה נקיה. לא התקנתי דריברים לכרטיס המסך, אלא אפשרתי לווידוס לעדכן דריברים תואמים לכרטיס משרתי מקרוסופט. חזרתי לחנות ושוב בדקנו (מסך PUS6501 של פיליפס כמו במעם הקודמת) והפעם ווינדוס מייד זהה את המסך וקבע את הרזולוציה ל 4k כרזולציית ברירת המחדל המומלצת.

השאלה מה עושים עכשיו? אני אנסה לשחזר את הבילט המקורי ואז להסיר את מנהל ההתקן. יש לציין כי כרטיס המסך עבר OC אז אולי זאת הבעיה אם כי קשה לי להאמין. במקרה הגרוע ביותר, אני אפרמט ואתקין הכל מחדש...
 
למעלה