Xtreamer - יופי של שרת קבצים

Xtreamer - יופי של שרת קבצים

כמו חלקכם יש לי אוסף גדול של סרטים, מוזיקה ותוכניות טלביזיה. הוא כבר מקיף כמה T על שלושה דיסקים קשיחים חיצונים. הם היו מחוברים רדך כניסות USB למחשב עם WIN XP וזמינים ברשת הביתית לסטרימרים בחדרים אחרים.
לפני כמה חודשים קניתי מחשב חדש ויכולת השיתוף של WIN 7 מצומצמת, אפשר היה לשתף רק דרך תוכנות של media center כמו למשל serviio לדעתי פתרון נחות מנגינה על ידי גישה ישירה לקבצים. פתרתי את הבעיה על ידי שימוש בלאפטופ ישן ושקט עם XP עד שנכדתי חשקה בו.
ואז התברר לי ש Xtreamer ישן מאפשר שיתוף מלא ברשת, בנוסף להיותו גם סטרימר בעצמו, הוא מאפשר גישה לדיסקים מכל סטרימר אחר ולמחשבים בבית. יש לו רק שתי כניסות USB אבל אפשר להשתמש ב HUB ואין לו בעיה להכיר כמה דיסקים קשיחים.
 
תודה. הסרטון עוסק בשיתוף בין מחשבים שכולם WIN7

אני מדבר על WIN 10, אבל העניין הוא שמיקרוסופט פשוט דוחפים אותך לשימוש בתוכנות שלהם. השיתוף ב XP היה לכל מיני מכשירים שמחוברים ברשת ואילו ב WIN 7,10 השיתוף אפשרי רק בין מחשבים באותה מע' הפעלה.
 

ronengeles

New member
ממש לא נכון

יש לי 3 מחשבים עם WIN10 ומחשב עם WIN7. אין בעיה לשתף קבצים בין כולם בלי שום תוכנה. בדרך גם עדתי עם 8 ו- 8.1, וגם אז לא היתה בעיה.
בהנחה שכל הספריות מוגדרות בשיתוף, תגדיר HOMEGROUP במחשב הראשי, ואז תחבר את כל שאר המחשבים לאותו HOMEGROUP
 
אבל לא זו הבעיה שלי. המחשבים שלי מקושרים ומשותפים

הבעיה שלי הייתה לשתף קבצים הנמצאים במחשב WIN 10 עם סטרימרים.
כבר פתרתי והפתרון עדיף לי על חיבור שלושה דיסקים חיצוניים למחשב השולחני.
בכל אופן תודה על ההתייחסות והאכפתיות.
 

ronengeles

New member
אתה ביקשת פתרונות. אני רק ציינתי שמה שכתבת לא נכון.

&nbsp
&nbsp
 

yaron avisar

New member
שיתוף קבצים Win 10

ההבדל העיקרי בשיתוף קבצים ב XP לעומת החדשים יותר (8..10) הוא שכדיפולט הם דורשים שהמשתמש יכנס לרשת עם סימה ובXP אין את הדרישה הזו, משתמש ללא סיסמה נחסם
ניתן לבטל את הדרישה הזו אבל לא מומלץ, עדיף להוסיף סיסמאות למשתמשים
&nbsp
ירון
&nbsp
 
למעלה