כיצד לשדר לסטרימר כמו לטלוויזיה "חכמה" ובעיות צפיה

malibu10

New member
כיצד לשדר לסטרימר כמו לטלוויזיה "חכמה" ובעיות צפיה

בוקר-אור,
לאחרונה רכשתי סטרימר מסוג probox2ex, לכל הדעות סטרימר איכותי, מהיר ובעל ביצועים טובים, נתקלתי בשתי בעיות שאני לא מצליח לפתור, הלוואי ומפה תבוא הישועה :)
אז ככה, הראשונה, אני מצרף תמונה, צילום מסך של הטלפון שלי, יש כפתור שמסומן בעיגול, יש לנטו טלוויזיה חכמה בבית, בלחיצה על הכפתור הזה מופיע לי שם הטלוויזיה, אני בוחר בה והשידור מיוטיוב עובר לאפליקציות יוטיוב שמותקנת בטלוויזיה, האם ניתן להפעיל דבר דומה בסטרימר? (הוא עם מערכת הפעלה אנרואיד)

העיבה השניה ושאיתה אני שובר יותר את הראש היא איכות הצפיה, בעזרת איזה אפליקציה אתם צופים בסרטים באיכות גבוהה דרך הסטרימר? לפני ה probox יש לי xtreamer מהדגמים הראשוניןם, מכשיר בן חמש שנים ועובד מעולה!! אם אני בוחר לראות סרט בדיסק מקומי שמחובר למכשיר מרגיש לי שבסטרימר הישן רואים טוב יותר, מה הדרך הנכונה הוא האפליקציה הטובה ביותר לראות סרטים מדיסק מקומי דרך סטרימר אנדרואיד?
תודה רבה,
שבוע טוב לכולם!

 

jexy

New member
תשובות

אם הטלפון מסוג סמסונג יש SAMSUNG LINK שאותה אתה יכול להתקין על הסטרימר.
&nbsp
בנוסף יש כל מני אפליקציות נוספות כגון DLNA PLAYER וכו'...
&nbsp
לגב תוכנה איכותית, אין משהו ספציפי... באמצעות הממשק של הסטרימר אתה יכול לגשת לתיקיה שיתופית ולראות את הסרט.
 

malibu10

New member
מצאתי, הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת, והאלגנטית ביותר

לדעתי היא לפתוח דפדפן ב android box, ולגלוש ל -
youtube.com/tv
הדפדפן נהיה "ממוזער" ונפתח ממשק שונה של יוטיוב כמו בטלוויזיה חכמה, ומשם זה כבר מאוד קל, ועובד מעולה....
&nbsp
אגב בחיפושיי ראיתי שבעבר הייתי אפליקציה של גוגל שנקראה youtube leanback, אבל זה היה ב 2010 ועשה בערך את מה שתיארתי פה, בקיצור זה הפתרון וזה עובד יפה... אתה בוחר שיר/רשימה בטלפון (לא משנה אייפון או אנדרואיד או כל סוג של טאבלט) ובוחר לשדר את זה ליוטיוב שפתוח כרגע בטלווזיה....
בהצלחה
&nbsp
 
למעלה