אקס פקטור בריטניה 2015 - ההופעות החיות.

is00

New member
גם לי קשה להאמין שתהיה הפתעה בזהות הזוכה העונה.

 

is00

New member
חצי גמר - סיכום.


אז נתחיל עם ההופעות, אבל כמו שאומרים בתכנית התוצאות.... בלי סדר מסוים.


נתחיל עם הצמד... אחרי דקה כבר התעייפתי מההופעה הראשונה של רג'י ובולי(המאש-אפ) ועברתי הלאה. ההופעה השנייה הייתה יותר מוצלחת. הרבה יותר. הם אפילו קצת הפתיעו אותי. אבל גם אותה הפסקתי אחרי דקה וחצי כי היא הייתה... מעייפת.

לואיזה – ההופעות של לואיזה, לצערי ממשיכות לא להרשים מעבר לכך שהן מראות שוב ושוב שהיא יודעת לשיר, אבל את זה אני כבר יודע, אז מה לגבי משהו חדש, לואיזה? אה ולא האמנתי שזה ייקרה, אבל הנה לנו תכנית שלמה שלואיזה משאירה את הבטן שלה מתחת לבגדים. חשבתי שזה לא ייקרה לעולם.


לורן סבלה מלא מעט זיופים בהופעות שלה, בעיקר בביצוע שלה לשיר של ג'ס גלין. אבל הבנתי שהיא הייתה קצת חולה, אז אני אוותר לה קצת. מעבר לזה לטעמי היא קצת יותר מעניינת מלואיזה, כרגע, ואני אפילו אגיד שהיא הרשימה קצת יותר ממנה כי היא ניסתה להיות מגוונת יותר בביצועים שלה.

לצ'ה היו בחירות מעניינות לשירים שלו, אבל אני לא בטוח כמה הם באמת עבדו בשביל הקול שלו. גם הביצועים לא היו יותר מדי מוצלחים, לטעמי. בעיקר הכיסוי שלו לאיימי ווינהאוס. הוא פשוט נשמע משעמם מדי.

וכעת לגבי התוצאות...



לא הייתה שום הפתעה למצוא את לורן וצ'ה שם. לא בגלל שהיו להם ביצועים לא טובים בערב הקודם, אלא בגלל שהם כבר היו שם פעם אחת ולא חשבתי שמשהו הולך להשתנות. מבחינת שירי ההצלה שלהם, לצערי צ'ה הרשים יותר, אבל אני עדיין חושב שלורן יותר מעניינת בסך הכך. קיוויתי שהיא תמשיך לגמר, אבל לא הופתעתי שזה לא קרה. הכי אכזב אותי לראות את לורן לא מצליחה לשלוט מספיק ברגשות שלה במהלך הביצוע שלה לשיר ההצלה שלה. זה ממש הזיק לה בהצבעה הסופית של השופטים,לדעתי. זה לא שזאת הייתה הפעם הראשונה שלה במעמד הזה.
בהצלחה לשלישיית הגמר וללורן בהמשך דרכה.
 

snirf

Active member
סינג-אוף בחצי גמר?


זכור לי שבחצי-גמר כבר אין סינג-אוף שזה נקבע נטו ע"פ ההצבעות בבית...מוזר. כך או כך זה הגיע לדד-לוק כצפוי ולורן הודחה.
למען האמת זה בדיוק מה שרציתי-שצ'ה יעבור

אני מאוד אוהב את השיר מההופעה הראשונה שלו והוא נתן ביצוע טוב, מסכים איתך שהביצוע השני לאיימי ווינהאוס היה משעמם.
לורן הייתה צווחנית השבוע בשני הביצועים...

רג'י&בולי-עם כמה שהם כייפים ובלה בלה בלה-הייתי מעדיף שהם יודחו בשלב הזה, אם כבר הם הגיעו לגמר אז שיגיעו למקום ה-3, מספיק להם.
אם למישהו היה ספק שלואיזה הולכת לזכות את היא נתנה את הנוק-אאוט שלה השבוע עם שני ביצועים שמוטטו את השופטים. אישית מאוד אהבתי את הביצוע לthe power of love שזה שיר שאני מאוד אוהב, מנגד- כ"כ נמאס לי מmen's world שנחרש בכל תוכנית ריאליטי כשמגיעים לשלב שרוצים להרשים ולהעיף את השופטים באוויר...אולי די?!
 

is00

New member
עד לפני שנתיים זה באמת לא היה.

הם התחילו את זה שנה שעברה, ואין לי מושג למה. שנה שעברה זה ממש עצבן אותי כי רק בגללו לורן פלאט מצאה את עצמה מחוץ לשלישיית הגמר בגלל שהשופטים החליטו להעביר לשם את אנדריאה.

&nbsp
&nbsp
 

is00

New member
הגמר - סיכום.


כמובן שאני אתחיל מהסוף.... כצפוי לואיזה היא הזוכה של העונה ומפירסום ההצבעות השבועיות באקסטרה פקטור. היא הייתה בפסגת ההצבעות, כמעט לאורך כל העונה. פעמיים היא לא הייתה שם - פעם אחת רג'י ובולי הקדימו אותה ב- 0.1% ופעם אחת צ'ה היה שם - בשבוע שעקב להופעה הראשונה שלו בתחתית. מזה אנחנו לומדים, נראה לי, שבשום שלב לא היה סיכוי שבכלל היא תפסיד, ככה שמתח אמיתי לגבי זהות הזוכה בעונה לא היה. טוב זה לא מפתיע זה היה ברור כמעט מההתחלה של העונה.

האם היא זכתה בצדק? טוב בשום הופעה, לטעמי, היא לא באמת עשתה משהו מדהים. ואם נהיה יותר ביקורתיים - ממש אכזב אותי שגם בגמר לא ניסו לעשות משהו שונה איתה. למזלה רג'י ובולי המשיכו להישמע ולהיראות בדיוק אותו דבר - מהנים, אבל שום דבר אחר מעבר שיצדיק זכייה שלהם(היא ניצחה אותם ב-בהפרש של 15%, אגב). ההופעה היותר מוצלחת שלהם, לטעמי, הייתה המאש-אפ של "בום-בום" ו"תבל את חייך", אבל היא לא התחילה משהו בכלל.
ההופעה היחידה של צ'ה שהייתה באמת מוצלחת, לטעמי, בגמר הייתה הכיסוי שלו לאיימי ווינהאוס, אבל זה היה שיר שהוא גם ביצע בשבוע שלפני והחליט כנראה שזה - "ההופעה של העונה" שלו.


אם נקצר - אף אחד מהמתמודדים לא הרשים מדי. לואיזה זכתה בצדק, אבל לדעתי הגמר היה יכול להיות הרבה יותר מעניין אם אחת הלהקות האחרות של שריל הייתה שם במקום הצמד. ולורן כמובן.


מה יש לי להגיד על העונה? ההתחלה הייתה מבטיחה, אבל כבר בשלב "הכיסאות המוזיקליים" העסק הדרדר והבחירות בבתי השופטים(בעיקר של סיימון) הרסו לגמרי את הפוטנציאל שלה. האכזבה הכי גדולה הייתה ההדחה בשבוע הראשון של החייזריות. חיבבתי את ריטה ואת ניק כשופטים/מנטורים, ואני לא אתנגד אם הם יחזרו גם בעונה הבאה(שכנראה גם תהיה האחרונה, אגב). בעיקר ריטה. אפרופו שופטים... השיפוט היה די מאכזב העונה. סיימון כנראה באמת הפך רך מדי.

בהצלחה ללואיזה בהמשך דרכה.
 

snirf

Active member
גמר ארוך ומתיש


אני חושב שזה היה מביך למדיי אם רג'י&בולי היו זוכים...אז נכון שהם מהנים, אבל מכאן ועד לזכייה באקס פקטור?

חוץ מזה שהביצוע שלהם לשיר הזכייה היה מביך ביותר והאיר אותם באור שלילי...והגמר זה הזמן הכי לא מתאים להאיר אותם באור כזה...אבל זו אשמת ההפקה שבוחרת שיר זכייה כללי אחד ונותנת לכל אחד מהמועמדים לבצע אותו, גם אם הוא לא מתאים להם. (באוסטרלית משקיעים ולכל אחד מהמועמדים לזכייה יש שיר אינדיבידואלי משלו שמתאים לנישה שלו, כך שהיה מתבקש ששיר הזכייה של רג'י&בולי יהיה שיר מסיבה שכזה
).
האמת שהשיר כשלעצמו מעפן ומשעמם...
חבל.

מסכים איתך שתחילת העונה הייתה מבטיחה, ושמשם זה רק הלך והידרדר...למען האמת אני מאוכזב מהעונה, והזכרתי זאת לא-פעם, בעיקר בגלל ההדחות הכפולות וקיצור שלב הלייב מ-10 שבועות ל-7.
אני חושב שסיימון צריך לוותר על השתתפותו בעונה הבאה...נראה לי שהוא זה שמלחיץ את כל העניינים מאחורי הקלעים, אז למה? אני מניח שניק וריטה ימשיכו גם לעונה הבאה...ולמה אתה אומר שהעונה הבאה תהיה האחרונה? הרייטינג של התוכנית די שומר על רמתו לפי מה שקראתי.
 

is00

New member
הרייטינג ממש לא יציב.

אני חושב שהם איבדו השנה משהו כמו 3-4 מיליון צופים לאורך העונה מהשנה שעבר.
אבל לא זאת הסיבה - הסיבה היא ש-ITV רכשו את "THE VOICE" שכיום משודרת ב- BBC ואמורים להתחיל לשדר אותה בב-2017 ואף אחד בבריטניה לא מאמין ש-ITV יישדרו 2..." תחרויות זמרה" בשנה. הם מאמינים שהרכישה של THE VOICE על ידי ITV אומר שזה הסוף של TXF. לפחות ב- ITV.
 

NIK KUL 22

New member
איקס מיי איר טוק טומי! וליסיין טו סניישיין!

תמיד מי שאוכל את לייט במקום פייט גיים אובר!
שיהיה לכולם יום מוצלח! שנזכה לצוואות אחרים

זה אצלי בר מצווה!!
רק חבל שאני לי מי
אז תודה הרבה לאקס פאקטור
 
למעלה