אקס פקטור בריטניה 2015 - ההופעות החיות.

is00

New member
אקס פקטור בריטניה 2015 - ההופעות החיות.

שלא נצטרך לרדת עד למטה להגיב או לקרוא.
 

is00

New member
סיכום ביניים...


סיימון נשאר עם אקט אחד. כל השאר נשארו עם 2.

המודחים עד כה...בופסי, "Alien Uncovered", קירה, שון, מקס ומוניקה.

העונה ריטה קיבלה את הבנות, ניק את הבנים, שריל את הלהקות וסיימון את הבוגרים.

נראה שכרגע ההימור לזכות בתכנית הוא על אחת הבנות של ריטה.
 

snirf

Active member
שבוע 3: לא, לא, לא!!


מה מוניקה, מה?! איזה עצבים
ועוד מי היה מולה? אנטון שעוד בשבוע שעבר כבר היה צריך לעוף!!
בכלל לא היה צריך להגיע לדד-לוק, הכול באשמת ניק
"אני רואה את כל אחד מהם מצליח בתעשייה"-WTF?! את אנטון אני ממש לא רואה משתלב בתעשייה לעומת מוניקה...
ובכלל-הייתי שמח לראות את סיימון מאבד את שני האקטים שלו בערב אחד


אפשר לומר בכללי שהיה ערב עם ביש מזל אתמול...מוניקה ולורן שאולצו להחליף שירים באותו היום של ההופעה בגלל מה שקרה בפריז! (מישהו יודע למה-באילו שירים היה מדובר? לא הצלחתי למצוא); סלינה התעלפה מאחורי הקלעים, וזה כמעט קרה שוב על הבמה; הטעות של אולי מארס בתוצאות...

על העונה:
נכון עוד מוקדם לסכם, אבל...זאת לא הייתה עונה מוצלחת(לעומת הקודמת). השינויים שהכניסו לפורמט שלא תרמו בכלום, ההדחות הכפולות(בעיקר), סיימון עם הגישה הפסיבית-אגרסיבית שלו(אולי עדיף שלא יהיה בעונה הבאה, ויפה שהחמיא לריטה ולניק על תפקידם כמנטורים), ובאופן אישי-אין לי מתמודד שאני מת שיזכה העונה כמו בשנה שעברה, שהייתי בעד פלור ובן עוד מתחילת הלייב-שואוס. כן יש מתמודדים העונה שאני אוהב, אבל לא ברמה שאתלהב לראות אותם מנצחים בתחרות, וחבל.
וגם חסרונו של בריאן פרידמן המפיק האומנותי והמדובר של התוכנית מורגש (גם האקסטרה פקטור אישר לי את זה, הוא לא משתתף בפאנלים שם כמו בשנה שעברה).
מהמר אגב ש-לורן, צ'יי ולואיזה יגיעו לגמר (ואולי 4IMPACT יחליפו אחד מהם). מביניהם אשמח אם לואיזה תזכה

על ההופעות והמתמודדים, בקצרה:
4IMPACT
-ההופעה הכי טובה שלהם מתחילת הלייב-שואוס.
צ'יי-
לא מאמין שהוא היה פייבוריט שלי לפני הלייב, ומאז הלייב הוא סתם מעצבן אותי...לא מצליח להתחבר אליו ולא לכל ההתלהבות של השופטים סביבו. ונמאסו כבר כל הבחירות שירים הצפויות שנותנים לו (גם השבוע)
לורן-
לא אוהב את השיר הזה, אבל...הביצוע שלה היה טוב. הגיע הזמן לדעתי לחזור ולתת לה משהו קצבי בשבוע הבא! (ואגב מאיזה סרט השיר הזה? כנראה שמשום סרט, לפי ויקיפדיה)
מוניקה-
שוב השיר הזה? היא שרה אותו בשלב 6 הכיסאות, ולמען האמת אהבתי יותר את הביצוע אז. אך עדיין-לא הגיע לה לעוף אחרי הביצוע הזה (ושוב-מאיזה סרט זה? זה מסדרה...)
אנטון-
ממה לעזאזל השופטים התלהבו? טוב לעומת השבוע שעבר הכול ישמע יותר טוב, אבל באמת? הכול היה כ"כ מיושן...העיבוד, הדרמטיות

מקס- פעם ראשונה מאז הלייב שואוס שאהבתי את הביצוע שלו וחשבתי שהשיר מתאים לו, חבל שדווקא על ביצוע כזה הוא הודח.
ראג'י&בולי-
לא היו מלהיבים למדיי השבוע
לואיזה-
יפה אך לא מרגש מדיי. בא לי ששוב תעשה משהו קצבי
מייסון נויז-
אהבתי! אומנם נכון השיר לא בדיוק מאפשר להראות יכולות ווקאליות, אבל מבחינת הופעה, ריקודים והכול-זה היה טוב.
הופתעתי לטובה אגב שהוא בכלל לא היה בבוטום3.

לפי ויקיפדיה אין הדחה כפולה בשבוע הבא...יופי.
אבל לפי סיימון נראה שבעוד חודש הגמר, מה שאומר שיהיו בסה"כ 7 שבועות של לייב במקום 10
 

is00

New member
אנטון לא יצליח בחוץ? בטח שיצליח...

בתור זמר מלווה!
היה שם עד העונה ויחזור לשם אחרי העונה.
 

is00

New member
ותגובה...

מסכים שמוניקה לא הייתה צריכה להיות מודחת השבוע, אבל באותה נשימה אני שמח שהיא הודחה. כמו שאמרתי כשחשפו את הווילד קארד העונה, היא לא הייתה צריכה לחזור. במקום היא הייתה צריכה לנצל את מה שהיא הציגה בתכנית, ובעיקר בבית השופטים כדי להשיג לעצמה חוזה הקלטות. 3 השבועות האלה בתכנית, לטעמי, לא תרמו לה. לא הזיקו לה, אבל גם לא תרמו לה.

ההופעות... יחסית לשבוע שעבר השבוע היה יותר מוצלח, אבל לטעמי רק לורן ו- 4TH IMPACT, הרשימו באמת. בקצב הזה נראה לי שלואיזה תפסיד את העונה ללורן, אם היא לא תתחיל ל-Step things up.
מייסון לא הרשים מדי והייתי בטוח שהוא יהיה המודח המיידי השבוע ומקס ואנטון ייצטרכו להילחם על ההצלה. נו אני יותר מדי אופטימי.כנראה. אנטון בהחלט המשיך להראות כמה הוא מיותר. לואיזה, בכנות, גם לא הרשימה מדי השבוע(דווקא השיר המקורי שהיא חשבה עליו לפני ששינו לה משום מה, לטעמי, היה יכול להיות מעניין יותר). רג'י ובולי היו כרגיל משעשעים.

אה ובמקור מוניקה הייתה צריכה לשיר את השיר "Bang Bang" של nancy sinatra. אני לא בטוח לגבי לורן.
 

snirf

Active member
הרצתי חיפוש ביוטוב

מכיר את השיר...ולא נשמע מעניין האמת, מנומם כזה בשבילה...
מעניין מה לורן הייתה אמורה לשיר
&nbsp
את לורן אני באמת מחבב, היא טובה אבל...לא רואה איך היא מרשימה מזמרות אחרות בסטייל שלה שכבר ראינו אלפי פעמיים באקס פקטור ובתחרויות אחרות (עם קול גדול)
חוץ מזה שהיא "פרחה" בלשון עממית-ישראלית, ועוד היא מקצינה את זה כי השופטים/ההפקה מעודדים את זה
 

is00

New member
השיר של לורן.

נזכרתי. אם אני לא טועה היא הייתה צריכה לשיר את השיר License to kill. זה הוזכר באקסטרה.
&nbsp
 

is00

New member
שבוע 4 - סיכום.


זהו. אני מאמין שהסתיימו ההדחות הכפולות. אחרי השבוע נשארנו עם 5 אקטים בלבד. מתוכם ייצא/תצא/ייצאו המנצח/ת/ים בעונה.

וכעת לנושא... זה הסימן של כל מי שלא צפה עדיין בתכניות לא להמשיך הלאה!




נושא הערב - "אהבה ושברון לב". נתחיל בכך שגם השבוע היו 2 הדחות, אבל להבדיל מהשבועות הקודמים - המודח הראשון הודח כבר בערב ההופעות. אפרופו ערב ההופעות - עוד ערב הופעות משמים. ההופעה של הערב, לטעמי, הולכת ללואיזה(מזל טוב באמת, לואיזה). כל השאר ממש לא הרשימו. ואם כבר לואיזה - לטעמי בסוף היא קצת הרסה את הביצוע ה...מושלם שהיה לה עד אותו הרגע.

את האכזבה של הערב אני נאלץ לתת למייסון ול"4TH אימפקט". למייסון זה בגלל בחירת שיר לא מוצלחת ובגלל שהוא בעצמו לא היה מוצלח במיוחד. ממשבצת הראפר המסקרן איתה הוא הגיע לתכנית הוא הגיע למסגרת "הזמר הלא באמת מלהיב.עם הפוטנציאל המבוזבז". ממש, אבל ממש התאכזבתי שבשלב הזה הוא לא ניסה לחזור למשבצת הראפר איתה הוא הגיע. הכי מצחיק היה שלורן דווקא נכנסה קצת לקטע ראפ בהופעה שלה. אולי החליטה לעשות מחווה למוניקה שהודחה בשבוע שעבר?


4TH אימפקט איכזבו כי... הבנתי, סוף סוף, מה הבעיה איתן - נראה שיש להן נטייה לאמץ את המבצע המקורי להופעות שלהן.מה הכוונה? הן "הופכות" למבצע המקורי ונשמעות כמעט אחד לאחד כמוה וזאת בעיה ענקית, לטעמי. למה? כי במקום שהן יהיו להקת בנות בפני עצמן הן נותנות תחושה של להקת... מחווה של בנות לכל מיני כוכבות פופ.

לורן נתנה, לטעמי, את ההופעה הכי חלשה שלה עד כה. היא עדיין הייתה טובה, אבל לא טובה כמו שהייתה בשבועות הקודמים.


את הגירסא של צ'ה ל"אתמול" של הביטלס חיבבתי, אבל בכנות היא לא הייתה כזאת מדהימה, וגם הייתי מאוד ספקן לגבי הקבלה של הגירסא הזאת אצל הקהל הבריטי.

רג'י ובולי ממשיכים להיות משעשעים ולספק הופעות טובות, אבל היו להם הופעות מוצלחות יותר לטעמי.

אנטון המשיך להוכיח כמה הוא לא ראוי למקום שלו בשלב הזה. לא שהוא היה גרוע. הוא פשוט היה מאוד בינוני. יש לו בעיה גדולה עם בחירה נכונה של השיאים ו...המורדות בביצועים שלו. הדבר שנראה לי הכי פגע בו השבוע הייתה התגובה שלו למה שניק אמר על ההופעה שלו.

בסוף ערב ההופעות לא הייתה הפתעה ומייסון הודח מהתכנית. חבל, אבל האשמה בולה שלו(ושל ניק אולי).

וכעת ערב התוצאות... סוף סוף! אנטון הודח. מזל טוב, אבל אני מקדים את המאוחר...
בתחתית השבוע אלו היו אנטון וצ'ה. האם הופתעתי לראות שם את צ'ה? לא ממש. הייתה לי הרגשה שה"מאבק" על המקום השני בתחתית יהיה בין צ'ה ו-"4TH אימפקט". כנראה הגירסא של צ'ה באמת לא התקבלה כל כך טוב אצל הבריטים, כמו ששיערתי.

חוץ מזה מגיע מזל טוב לתכנית על כך שההדחה הוכרעה אצל השופטים ולא אצל הקהל. באמת מזל טוב. חבל ששבוע שעבר זה לא קרה ואולי היו חוסכים מאיתנו כבר השבוע את אנטון. אה וההדחה של אנטון הייתה מוצדקת - גם עפ"י הופעות ההצלה של השניים. צ'ה פשוט היה מוצלח יותר.

עם ההדחה של אנטון סיימון איבד את כל האקטים שלו. הוא בטח מאוד הצטער שזה לא קרה לפני.
 

snirf

Active member
מסכים בהחלט, היה ערב חלש.

אם לא החלש ביותר עד כה...אני כ"כ מאוכזב מהעונה שאין מילים לתאר את זה

נורא בא לי לכתוב את זה ברשתות החברתיות(פייסבוק) אבל נראה לי שרק בטוויטר ההפקה באמת קוראת, ואין לי טוויטר...

הם חוזרים על כל אותן הטעויות שהביאו למפלתה של הגרסא האמריקאית...כל ההדחות הכפולות האלו ממש הרסו לי את שלב הלייב שאני הכי אוהב, ובעיקר-את העונה הזאת.
הראויה היחידה שמגיע לה לזכות זאת לואיזה, שכמו שציינת ואני מסכים-היא נתנה אתמול את ההופעה המוצלחת ביותר(ובפער משמעותי מהשאר-כמו שסיימון אמר).

אחרי שמייסון הודח אתמול כבר אין לי מתמודד שאני מצפה לראות הופעה שלו...מה שכן, אני לגמריי מבין את ההדחה שלו השבוע. משום מה הביצוע שלו לא עבד משום בחינה-ההופעה, השיר, הווקאליות...הכול. ממש הסכמתי עם כל מה שהשופטים אמרו-ההופעה הייתה קרה, מייסון לא נגיש לקהל(לא באמת ניתן לדעת מה הוא חושב), אני לא מבין מה נסגר איתו לאחרונה וחבל...
כך שעם כל הצער שבדבר, אני מבין למה הוא הודח. והוא גם יצא נורא בטוח בעצמו ושמח שעכשיו הוא יוכל לעשות את המוזיקה שלו...מעניין אם הוא השיג כבר חוזה הקלטות או משהו


יהיה הזוי אם ראג'י&בולי בסוף יהיו הזוכים הגדולים
אני כבר לא יודע מה לחשוב עם כל הבאזז סביבם...
זהו, אין לי יותר מה להוסיף האמת...מאוכזב מהעונה הזאת, במיוחד שבכל פעם צריך לחכות שנה עד העונה הבאה, ופתאום מגיעה עונה שכזאת...מקווה שסיימון יחליט לפרוש בעונה הבאה, הוא זה שנראה לי חירבש את הכול השנה.
 

snirf

Active member
ומוסיף לגבי ההדחה-

למען האמת הייתי מעדיף שצ'ה יעוף על פני אנטון...כל שבוע הם שופטים ע"פ הסינג-אוף והשבוע החליטו שלא?
הביצוע של אנטון היה פי כמה יותר מרגש ועוצמתי משל צ'ה שהיה יותר מדי נינוח ובטוח בעצמו לטעמי(למרות שאני מאוד אוהב את If I ain't got U
)
 

is00

New member
ברצינות? אהבת יותר את הביצוע של אנטון???

אתה צוחק, נכון?
&nbsp
אנטון זייף המון ושוב הוכיח כמה אין לו מושג לגבי הבחירות המוזיקליות הנכונות בביצועים שלו. ומה רע בלהיות נינוח ובטוח בעצמך?
&nbsp
&nbsp
 

snirf

Active member
פשוט כי פיתחתי אנטי כלפי צ'יי מאז תחילת הלייב

ובמיוחד בשבועות האחרונים
 

is00

New member
רבע גמר - סיכום.


השבוע כצפוי לא הייתה הדחה כפולה. בנוסף כל אקט הפעם קיבל 2 שירים לשיר - אחד שהמנטור בחר והשני שנבחר על ידי הצופים.

נתחיל עם ההופעות בערב ההופעות...

אני אגיד שאף אחד מהאקטים, לטעמי, לא הצליח לספק 2 הופעות טובות.ברצף. מה שכן גם לא הייתי אומר שהייתה הופעה ממש גרועה בערב הזה. הכי קרוב לזה הגיעו... רג'י ובולי בהופעה שלהם לשיר שנבחר להם על ידי הצופים. פשוט לא הייתה לשיר שום פואנטה וגם לא הייתי מכנה אותו... שיר. השיר שבחרה להם שריל היה יותר מוצלח, אבל בסופו של דבר נראה בדיוק כמו כל ההופעות שלהם עד כה. הם לא הביאו שום דבר חדש.

ההופעה הכי טובה של הערב, לטעמי, הולכת ל"פורת' אימפקט" וההופעה שלהן עם המאש אפ ששריל נתנה להן. ההופעה השנייה שלהן הייתה הרבה פחות טובה, אבל עדיין יותר מוצלחת מכמה מההופעות האחרות באותו הערב.

אחרי השבוע שעבר וההופעה המעולה של לואיזה, לטעמי, היא שוב חזרה לבינוניות שהיא הציגה לפני שבוע שעבר. הכי חבל לי היה לראות את השיר שהצופים הפילו עליה.

לורן הייתה טובה בסה"כ. כמובן גם היא לא הציגה 2 הוםעות מעולות, אבל ההופעה החלשה שלה הייתה בין הטובות של הערב, לטעמי.

ולסיום צ'ה... אחרי שבוע שעבר בו הוא מצא את עצמו בבוטום חשבתי שהשבוע הוא יהיה הרבה יותר מוצלח, אבל הוא לא היה. בכנות, לטעמי, 2 ההופעות שלו לא ממש היו מוצלחות. על אף אחת מהן לא הייתי נותן לו יותר מציון 6.

וכעת התוצאות....

גם השבוע זה קרה - 2 אקטים שלא הייתה הצדקה להימצאותם בתחתית אחרי ערב ההופעות הגיעו אליה - לורן ו"פורת' אימפקט". זאת הייתה אכזבה. לדעתי צ'ה היה צריך להיות שם וגם היה צריך ללכת הביתה, אבל לא... במקום זה איבדנו את "פורת' אימפקט", שקיבלו הכי מעט קולות השבוע. האם היה מוצדק שהן יילכו ולא לורן? האמת היא שלדעתי גם לורן וגם "פורת' אימפקט" נתנו הופעת הישרדות מוצלחת, אבל מה-2 האלה "פורת' אימפקט", לטעמי, היו יותר מהנות, אבל אני לא חושב שלורן הייתה צריכה ללכת השבוע. גם היה לי די ברור שלהקת הבנות תהיה בסכנה השבוע, ככה שזה לא באמת היה מפתיע כשהן היו שם ו...אני מניח שגם לא הופתעתי שמה-2 בתחתית הן אלו שקיבלו הכי מעט קולות.
בכל מקרה אני מאחל להן בהצלחה בהמשך הדרךך שלהן בעסק.
 

mikemiller

New member
רק הבריטים

יכולים להביא צמד כל כך הזוי בלי יכולות ווקאליות בכלל לשלב כה מתקדם ועוד להיות המועמדים לזכייה???????????
 

is00

New member
הייתי גם תולה את זה ב...

עובדה ששלב ההופעות החיות השנה היה קצר יותר. אני מהמר שאילולא זה רג'י ובולי לא היו מגיעים כל כך רחוק.
ואיפה שמעת שהם מועמדים לזכייה?
 

is00

New member
מקום 2 מתוך 4 אומר שלא צריך להתייחס אל זה ביתר רצינות.

מאז שלואיזה הופיעה לראשונה העונה הניצחון היה בכיס שלה. אלא אם היא תפשל בגדול היא לא תפסיד.
&nbsp
חוץ מזה כמעט תמיד אפשר לנבא את המנצח על ידי בחינה של כל האקטים שלעולם לא היו בבוטום2 באותה עונה, ככה שממש לא מפתיע שרג'י ובולי נמצאים במקום השני.
 

snirf

Active member
השלב הראשון היה די חלש...

ומפתיע שהוא היה כזה חלש לאור העובדה שאנחנו שנייה לפני חצי הגמר(!)
שמתי לב האמת שצ'יי התבלבל והלך לאיבוד במהלך HELLO, ביצוע שעדיף שיישכח לשיר כזה גדול ומדובר בתקופה האחרונה...הביצוע ה-2 שלו היה הרבה יותר טוב.
לא מבין למה אמרו שהשיר של ג'סטין ביבר התאים ללואיזה...הוא כ"כ לא
זה היה נראה שהיא ממש מתאמצת...כנ"ל גם הביצוע ה-2 שלה היה ממש טוב.
&nbsp
לורןVSפורט' אימפקט ממ משום מה הנחתי שבדד-לוק סביר להניח שהלהקה קיבלה יותר קולות, יש להן מעל ל-2 מיליון צפיות ביוטוב, אבל כנראה שאלו בעיקר מהפיליפינים שלבטח לא יכולים להצביע בתוכנית...
&nbsp
לא חושב שיהיו יותר מדי הפתעות ולואיזה תהיה הזוכה של העונה.
&nbsp
 
למעלה