מי פה צופה בעונה החדשה של אקס פקטור בריטניה?

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
גם אותי, אבל גם החייזריות לא.


 

mikemiller

New member
לטעמי

לואיזה וצ'ה הכי חזקים השנה , הביצועים שלהם מעולים ואותי הם לא משעממים
אחר כך אני אוהב מאוד את מקס , לוריין ו4 IMPACT
 

snirf

Active member
LIVE-שבוע 2


מה עובר על סיימון העונה?
אני תוהה אם זה נטו בגלל הקטגוריה שהוא קיבל...כי הוא מתנהג בחוסר מקצועיות לחלוטין...התחרותיות לא מורגשת ממנו, והוא מורגש כחוליה החלשה בפאנל השופטים, לא רק כמנטור אלא כשופט...כולם כאלו נלהבים, תחרותיים ותומכים באקטים שלהם ורק הוא אפתי כזה ממש חבל
חייב להודות שניק וריטה התחבבו עליי יותר השבוע, גם כי שניהם עשו עבודה טובה יותר השבוע, וגם כי נראה שהם באמת into it, ניכר היה שכואב לניק ששניים מהאקטים שלהם מועמדים להדחה.

על ההדחה:
אילולא הייתי יודע ששון מיילי מור מודח(נחשפתי לספויילר בטעות), הייתי מהמר ב-100% שמייסון הוא זה שיודח. איך שמחתי שנחשפתי לספויילר הזה
, זה בגדר הזוי ולא יאומן שכבר בשבוע ה-2 הוא מודח. בריטניה לא הצליחה לעכל אותו כנראה...כך או כך אני שמח שריטה היא זו שהפכה את היוצרות בהצבעות. ודי כבר עם "אנחנו שופטים לפי הסינג-אוף", זו דרך שיפוט לא-נכונה...ומה יקרה כשמול זמר "מרגש" יתמודדו נגיד רג'י&בולי-ז"א שמראש אין להם סיכוי? דפיקות

את קירה אהבתי השבוע, כך שהיה לי קצת חבל עלייה, הייתי מעדיף שאנטון יודח ואז סיימון יסבול עוד פגיעה


הופעות שאהבתי:
קירה
- אני היחיד? זה בדיוק מה שציפיתי ממנה לעשות בשבוע הראשון. זה היה כייפי, צעיר, היא רקדה...היא הזכירה לי את השיר הזה מהעבר, והתלהבתי שבאמת עשו לו חידוש של "שנות ה-2010" עם פאוזת הקצב האופיינית למוזיקה של היום. זה בהחלט היה חידוש עד ש...עשיתי חיפוש ביוטוב לשיר, ומסתבר שזה לא חידוש ייחודי לX פקטור, אלא כבר עשו את זה
השנה: https://youtu.be/c7lNU4IPYlk
הלהקות של שריל-
אין כ"כ מה להוסיף, שניהם היו טובים. ומצחיק איך ראג'י&בולי תמיד מקפיצים את השופטים...מעניין איך הולך להם מבחינת הצבעות הצופים.
לואיזה ג'ונסון-
עוד החלטה נכונה של ריטה לקחת אותה לכיוון הup-tempo. לא מבין למה השופטים אמרו שהיא נראתה לא נינוחה עם הריקודים, לי זה הרגיש מאוד טבעי. ההופעה הייתה ממש טובה


ציפיתי ליותר מ...
מייסון נויז-
זה לא היה גרוע, אבל פחות טוב משבוע שעבר לצערי. השיר הוא זה שהכשיל אותו, הוא די מונוטוני ולא מתקדם לשום מקום...חוץ מזה שאני מעדיף את מייסון רוקד וזז על הבמה. מאוד מקווה שעם ההעמדה להדחה הוא יפציץ בשבוע הבא ויינצל

מוניקה
- אחרי ההופעה המעולה משבוע שעבר אנחנו מקבלים את זה? וגם כן חידוש...טוב שהגרסא האיטית הזאת של crazy in love לא נחרשת בשנה האחרונה, אז מה החידוש פה?(לעומת נגיד הגרסא של קירה שהחידוש שלו לא מוכר)
מקס סטון-
סיימון כ"כ מרגיש אותי, הוא כ"כ מתעלל בו ולא מבין אותו...כבר שבועיים שהוא לא מצדיק את היותו פייבוריט שלי, מה יהיה?

לא הבנתי מה כל ההתלהבות מ...
צ'יי-זה לא היה כזה וואו להאט את you can't hurry love
לורן-כנ"ל.

ההופעה של אנטון הייתה מביכה...לא מבין למה סיימון מתעקש להפוך אותו לjoke act. בגלל שאין העונה אחד כזה אז הוא מגחיך אותו?


ההופעה של פלור איסט
מוכיחה איזו תותחית היא!
בדקתי בוויקיפדיה מה הולך להיות בשבוע הקרוב...ואני לא מאמין ששוב הדחה כפולה(שלאחרייה בעצם נישאר עם 7 מתמודדים! ואנחנו רק בשבוע ה-3 מה נסגר?)
אה והנושא הוא שירים מסרטים
מקווה שלא ייבחרו את האובייז הטחונים
 

is00

New member
אתה יחסית רך.

לטעמי היה ערב הופעות ממש חלש. כמעט כולם איכזבו. הכי התאכזבתי ממייסון ופורת' אימפקט. גם אני מאשים את בחירת השירים.
ההופעה של אנטון הייתה איומה ונוראה. בבאנג באנג היה איזה שיפור מה, אבל בסה"כ - נ-ו-ר-א!

לורן ולואיזה לטעמי היו הכי מוצלחות השבוע. אפרופו לואיזה... אני כבר שבועיים מטריד את לואיזה בטוויטר שתבצע שיר קאנטרי. בינתיים אין שום מענה מצידה. השבוע לקחתי את זה צעד קדימה וצייצתי גם למנטורית שלה לתת לה שיר קאנטרי(לא קיבלתי תגובה אם תהיתם.
) לא שאני חובב קאנטרי, אבל מההופעה הראשונה של לואיזה השנה אמרתי שהיא צריכה לעשות קאנטרי.

מוניקה נתנה את ההופעה השלישית הכי מוצלחת של הערב, אבל בערב כזה - זה לא אומר כלום. But she did look hot.

רג'י ובולי היו משעשעים כרגיל ונתנו הופעה מוצלחת. הביצוע קצת פחות, אבל אחלה הופעה.

צ'ה, כרגיל, היה משעמם עם הופעה קולית טובה. גם מקס.

ההופעה של שון מיילי מור לא הצדיקה את המקום שלו בבוטום, לטעמי. גם של קירה, אני מודה. השבוע היא דווקא הייתה לא רעה, אבל היה ברור כבר משבוע שעבר וברגע שנודע לנו שיש הדחה כפולה שהיא תהיה בבוטום. אם למדנו משהו מהאקס פקטור האמריקאי זה שכשיש הדחות כפולות רוב הסיכויים שהאקט שהיה בסינג אוף בשבוע הקודם יודח מיידית בשבוע שלאחריו או ששוב יימצא את עצמו שם.

לגבי הסינג אוף...היה סינג אוף מצויין בין מייסון לשון. שניהם היו טובים למדי. אני חשבתי שמייסון היה קצת יותר טוב. האם אני מרוצה מהתוצאות הסופיות? ברור שלא. שון "גנב" לאנטון את המקום שלו. אבל אם כבר "לגנוב" לאנטון את המקום העדפתי שזה יהיה שון.

אה ולגבי הנושא השבוע... אני יכול להגיד לך שלפחות 3 מהאקטים הולכים לבצע שירים חרושים ממה ששמעתי באקסטרה פקטור ששודר ביום חמישי.
ואם כבר הזכרת את פלר... אני לא התרשמתי מהשיר החדש שלה.
 

snirf

Active member
יש לך טוויטר?

הלוואי תציק למוניקה ולריטה אורה שהיא תבצע את shy guy של דיאנה קינג
אני מת שהיא תבצע את השיר הזה, הוא גם בול בסגנון שלה
&nbsp
כל ההדחות הכפולות האלו ממש מונעות מהמתמודדים להשתפר ולהתפתח כמו למשל קירה שלדעתי כן השתפרה השבוע...בגלל זה כ"כ סבלתי מהאמריקאית.
וחבל שהעונה הזאת של הבריטית ככה רצה עם הדחות כפולות, לא יודע אם זה בגלל שהם נמרחו עם השלבים המקדימים או שזה בגלל סיימון המיואש שמת לסיים את העונה...כנראה שניהם.
אני בעד שיפרוש מאקס פקטור בעונה הבאה ויחזירו את גרי (ואת ניקול שרזינגר גם!!)
&nbsp
הזכרת לי שאני צריך לחזור לראות את האקסטרה פקטור, אמרתי שאתחיל לצפות משלב הלייב-שואוס וטרם עשיתי זאת...
 

is00

New member
אם היא תשרוד השבוע, אני אציע לה את זה.

אחרי שאני אטריד שוב את לואיזה כמובן.

&nbsp
אגב את ההאשמה במריחה של העונה תצטרך להאשים גם את אליפות העולם ברוגבי ואת האובססיה של הבריטים עם רוגבי(כמעט כמו האובססיה של האמריקאים ופוטבול, נראה לי).
 

Uri04

New member
הצעתי למוניקה כמה סגנונות שנראים לי מתאימים לה

והיא עשתה לי "לייק"

אבל הבעיה בתכנית הזאת (הבעיה המרכזית, בכל אופן) היא שיטת ה"פלייליסט", לפיה בכל עונה יש מאגר שלערבי נושא ולכל ערב נושא שכזה יש רשימה מאוד מאוד מצומצמת של אותם שירים קבועים שההפקה קיבלה עליהם רישיון. בצורה כזאת, אין הרבה מקום ליצירתיות, ולכן כל אותם שירים שמוניקה יכלה לבחור אינם רלוונטיים כי היא לא יכולה לשיר אותם גם אם היא היתה רוצה.
בגלל זה אנחנו נתקעים, אגב, כל שנה עם אותם שלושה שירים של וויטני, מייקל ג'קסון ועוד כל מיני קלאסיקות שיצאו לכולנו מכל החורים כבר (When a man loves a woman, Natural Woman, Anything can happen וכו').
 

snirf

Active member
הצעת לה גם את shy guy?


אני מסכים ולא מסכים עם מה שאתה אומר...
הרי עובדה שלפעמים אנחנו מקבלים שירים לא-מוכרים, לא מיינסטרים/חרושים(שלהם אני מחכה אגב, נמאס כבר מכל השירים שטוחנים אותם שוב ושוב-כמו שציינת): וניקח את שבוע 2 כדוגמא- השיר שקירה ומייסון שרו.
אני חושב שהם יכולים לבחור לשיר כמעט כל שיר, הבחירה באותם שירים מאוסים היא נטו בגלל המנטורים ו/או המתמודדים.

ואגב התפלאתי לראות בקטעי הVTR השנה שלא מעט מתמודדים מדברים על העובדה שהם אלו שמתחבטים בבחירת השיר שהם יבצעו...כל שנה המנטור הוא זה שבוחר עבורם, ניתן כמובן להחליף וכו', אבל כל שנה המנטור הוא זה שחשב וכיוון את האקט איזה שיר הוא צריך/מתאים לו לבצע לדעתו.
 
למעלה