מי פה צופה בעונה החדשה של אקס פקטור בריטניה?

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
מי פה צופה בעונה החדשה של אקס פקטור בריטניה?

ואם אתם צופים בעונה...מה אתם חושבים עליה בינתיים, עכשיו כששלב האודישנים הסתיים והשבוע כבר התחיל גם ה"בוט קאמפ"?
מה אתם חושבים, בינתיים, על השינויים העונה(המנחים והשופטים בעיקר)?

יש כבר פייבוריטים?
 

is00

New member
מחשבותיי.

בינתיים, אני חייב להגיד, שאני מחבב את העונה. מל בי חסרה לי(אבל לואי לא). בינתיים השופט החדש היחיד שמסקרן אותי היא ריטה אורה. מעניין איך היא תהיה כמנטורית.
&nbsp
קרוליין ואולי, בינתיים, ראו מעט מאוד זמן מסך, כך נראה, ולא הצלחתי עדיין לקבל תחושה כלשהי על התפקוד שלהם כמנחים. בעיקר קרוליין, כי נראה שבחצי מהזמן היא בכלל לא הייתה עם אולי באודישנים...

&nbsp
אני עדיין לא בטוח מה אני חושב על זה שנראה שהעונה היו מלא להקות ומעט מעוד בני 19 ומטה.
&nbsp
מבחינת האקטים...אין ספק שיש כאלה שבלטו יותר("4th Power" ולואיזה, למשל), אבל בכנות אין עדיין אקט ש..."כבש" אותי. כמו שהיה בשנים קודמות עם לורן פלאט ואלה הנדרסון.
 

snirf

Active member
כל צופי התוכנית בעונותיה הקודמות-לאן נעלמתם?


חבל שאין כאן דיונים כמו בעונות קודמות
זה חסר...

לגבי העונה-
עוד מוקדם לבחון את המנטורים והמנחים החדשים, השאלה הזאת תהיה יותר רלוונטית בשלב הלייב אבל...האודישנים היו מבטיחים.
די הרבה להקות באופן מפתיע, ועוד אין לי איזה פייבוריט מובהק, מה שכן שמחתי שמוניקה מהעונה הקודמת חזרה

מקווה שריטה אורה וניק יהיו טובים כמנטורים...גם לי מלB חסרה ואני בטוח שגם חסרונו של דרמוט יורגש בלייב שואוס, הוא חלק בלתי-נפרד מהתוכנית לדעתי!
 

snirf

Active member
בוטקאמפ נוסח אמריקן איידול


לא ממש אהבתי את הבוטקאמפ השנה...מרגיש לי יותר מדי אמריקן איידול (ואחרי השלב הזה פלא שאין באמת שלב בתי השופטים כמיטב המסורת? לא מבין למה סתם לעשות שינויים, לא תמיד זה טוב)
כל החלוקה לקבוצות, המריבות והוויכוחים כשלא מצליחים להסתדר...

אני מקווה שג'וזף מקול(זה ששר את I wanna dance with somebody) לא יגיע ללייב, לא חושב שיש לו סיכוי, אבל עדיין...מקווה שלא. הוא מעצבן.

אגב, is00(מה השם?
), ראיתי שהעלו קטע בערוץ ביוטוב שלא שודר בתוכנית(מתוך האקסטרה פקטור)- https://youtu.be/iQ7dF50ayv8
קראו לזה-הקבוצה הכי משוגעת
ניתן להניח שאף אחד מהם לא עבר?
אני דווקא אוהב לראות את האקסטרה פקטור, אבל רק משלב הלייב-שואוס
 

is00

New member
כמה שנים אתה צופה בבריטי?

לפני השטות שנקראת שלב "הכיסאות המוזיקליים" הבוט-קאמפ הבריטי נראה ככה כמה וכמה פעמים בשלב הראשון - חלוקה לקבוצות. הופעה משותפת ואחריה מכל קבוצה מודחים כמה, אם בכלל(היה אפשר לראות את זה גם ב-2 העונות הראשונות של האמריקאי).
כשהכיסאות המוזיקליים נכנסו למשחק עדיין היה שלב מקדים שהיה חלוקה לקבוצות, אבל הצופה לא ראה אותו בעונה בגלל שהשלב המגוחך הנ"ל תמיד היה ארוך מדי ולא רצו להקדיש שבועיים בלוח השידורים למחנה האימונים. את השלב הראשון היה אפשר לראות באקסטרה פקטור - מאוד בקצרה.
&nbsp
אפרופו אקסטרה פקטור והקטע שלא שודר בתכנית הראשית...דווקא לא. אם אני לא טועה לפחות 2 מהם עברו.
 

snirf

Active member
צופה כ3-4 שנים. וצפיתי בכל האמריקאית

פשוט כל העניין (בין היתר) שמביאים אותם להשתכן באחוזה מסויימת, מאוד הזכיר לי את אמריקן איידול.
לדעתי השבוע יהיו עוד 2 פרקים של בוטקאמפ, לא ימרחו את זה יותר, לא הגיוני יותר מ-3 פרקים. ואז שבוע לאחר מכן נדע איך הקהל יכריע איזה מנטור יהיה לכל קבוצה, ואיך השלב יתנהל...
 

is00

New member
בעיקרון הצופים ידעו לפני השופטים את החלוקה לקטגוריות.

החלוקה נקבעה על ידי הצופים כבר בשבוע הראשון של התכנית העונה באמצעות הצבעות.
&nbsp
לגבי הבוטקאמפ... לפי הדיווחים גם השנה היו "כיסאות מוזיקליים", אז אם זה מדוייק כנראה שבוע הבא יהיה שלב "הכיסאות המוזיקליים". או שאולי זה כבר יתחיל השבוע בערב השני. אח"כ כנראה יהיה שלב "בתי השופטים".
&nbsp
נראה.
 

snirf

Active member
ראית את שלב בתי השופטים השבוע?

השינוי שהכניסו לשלב הזה(שהוא משודר בלייב) גרם לו להיות ארוך ומתיש
הפרק הראשון ארך שעתיים כמעט! והשני עוד שעה.
נכון זה היה שינוי מרענן אבל...הרגיש לי "אמריקאי" מדי עם כל "תחינות המתמודדים" שהמנטור ישאיר אותם(לדוגמא)
לדעתי השינוי היה לגמריי לא נחוץ, אבל הו וול.

כיף ששלב הלייב שואוס מתחיל

אני חושב שבקטגוריה של הבנים השנה היה הכי קשה לקבל החלטות, ודווקא על ניק הוטלה האחריות...
לגבי כל מתמודד כמעט אפשר היה להאמין שהוא יעבור...כך יצא שאיבדנו את סיימון שמאוד אהבתי(ומאוד אהבתי את הביצוע שלו). הביצוע האחרון של ג'וש היה חלש(שונא שבוחרים שירים כאלו נדושים וחרושים), אבל היה חבל לי שהוא לא עבר. קיבלנו את מייסון במקום טום(גם ככה לא אהבתי אותו כלל
)
אני לא מאוהדי שון מיילי-מור
אבל היה צפוי שהוא יעבור כמובן.
עוד חבל לי שסיימון לא העביר את ג'ניפר, לא רק שהביצוע שלה היה ממש טוב, אלא גם שהיא הייתה פייבוריטית שלי...כיף שהוא העביר את מקס

אני חושב שריטה לא קיבלה החלטות טובות...ויתרה על מוניקה לטובת קירה, הא?! טוב לפחות שהחזירו את מוניקה כווילד-קארד
 

is00

New member
לגמרי מתיש.

אבל בכנות העדפתי אותו ככה בלייב. חסך את כל הדמעות, עריכה המוטה בשלב הזה וזהות העולים הצפויה עד השנה. אה ולא שמת לב שבערב השני כבר לא נתנו למועמדים להתחנן על מקומם מול המנטורים?

לגבי התוצאות... לדעתי הבחירה של ניק לא הייתה כזאת קשה. בעיקר אם נשווה אותה לבחירות שריטה הייתה צריכה לעשות. עכשיו זאת הייתה בחירה קשה למדי.

הדעה שלי... הטופ3 של ניק לא ממש היה מפתיע. ברגע שנודע שמייסון חזר היה ברור שהוא יהיה בלייב שואוס(תמיד טוב שיש את "האיש הרע", לא? בעיקר באקס פקטור הבריטי. בדומה ל"אקט הבדיחה"). בכנות, ממה שראו - הטעות היחידה שניק עשה, לדעתי, היא להעביר את צ'ה ולא את ג'וש.
אה ואתה רציני- סיימון? באמת חשבת שהגיע לו להגיע לתכניות החיות? למה?

הטופ3 של שריל גם לא היה מפתיע. שריל מאוהבת קשות ב "ALIEN"(UNCOVER)" וזה היה ברור כבר מהאודישן הראשון שלהן מול השופטים. "פורת' פאוור"(סליחה - פורת' אימפקט") הן האקט הכי טוב שיש לה(אבל אני חושב שהן הולכות לסבול מאוד מההעדפה של שריל לחייזריות שלה ). והצמד... אמנם אני הייתי נותן את המקום של הצמד למקהלת הבנים שהייתה לה, אבל אני יכול להבין למה היא הלכה, דווקא, עם הצמד.

הטופ3 של סיימון היה מפתיע. למה מפתיע? מפתיע עד כמה גרוע הוא היה. היחידה שאני חושב שסיימון צדק לגביה היא בופסי. מקס ואנטון לעומתה... כל כך לא! אני מהמר שמקס יימצא את עצמו בחוץ כבר השבוע, או לכל היותר שבוע הבא. אולי הוא זמר טוב, אבל חוץ מזה - אין לו כלום! כל העניין של אנטון מיצה את עצמו. מילא אם הוא היה אחד הזמרים הטובים של סיימון, אולי הייתי מבין את זה, אבל הוא לא. הוא לא סתם בילה את קריירת השירה שלו כ"זמר ליווי", כנראה. ה-2 הנוספים של סיימון היו צריכות להיות קרי אן ואברו, לדעתי.

הטופ3 של ריטה..,. גם ממש לא מפתיע. היה ברור שלואיזה וקירה יהיו בתכניות החיות. סימן השאלה היחיד היה לגבי המקום השלישי שלה, ולורן לגמרי הרוויחה את המקום שלה בו אחרי ההופעה שלה ב"בית השופטים". גם אני חושב שההופעה של מוניקה הייתה צריכעה לתת לה את המקום של קירה. מצד שני, לדעתי, למוניקה היה עדיף לנסות להשיג לעצמה חוזה הקלטות, אחרי מה שהיא הראתה בבית השופטים, במקום לחזור לתכנית כ"קלף חזק".
עוד בעיה שיש לי עם הטופ3 של ריטה היא שכל המתחרות שלה די יושבות על אותה משבצת. הייתי רוצה לראות אצלה קצת יותר גיוון. וזה לא שלא היה לה את זה(לואיזה, מוניקה וחווה היה יכול להיות מושלם).
 

snirf

Active member
כמובן ששמתי לב

כנראה הם הבינו שזה מוגזם מדי כל ההתחננות הזאת...
&nbsp
ברור שאליין ופורת' פאוור היה צפוי...אתה תהרוג אותי אבל הייתי מעדיף שהאקט ה-3 תהיה להקת הבנים(משהו עם kings). את 2 המקהלות גם הבנים וגם הבנות-מעצבנים אותי וטוב שהם לא המשיכו.
&nbsp
אני דווקא אוהב את מייסון למרות האטיטוד שלו, אי-אפשר להתווכח עם העובדה שהוא כוכב, ולגמריי הפתיע גם בביצוע הקולי.
&nbsp
לגמריי לא מסכים לגבי אברו...היא פרווה ואנמית מדי, כן מסכים לגבי קרי-אן שיש לה ממש פוטנציאל להיות כוכבת ולהפתיע כמעט כמו פלר איסט.
בניגוד אלייך אני חושב שיש סיכוי שלמקס יש קהל אוהדים והוא עוד יכול להפתיע(אם כבר לצמד של שריל לדעתי יש סיכוי לעוף בשבוע/יים הראשונ/ים לדעתי)...את אנטון אני אוהב למרות שהוא מוקצן, תוהה עד כמה סיימון יצליח למתן אותו.
בופסי חמודה אבל לג'ניפר הגיע לעבור יותר ממנה(לא אמרת מה אתה חושב עליה), היא נתנה ביצוע ממש טוב לשיר של וואן-דיירקשן(אני עוד צריך לשמוע את המקור)
&nbsp
צ'ה יושב על המשבצת של ג'יימס ארת'ור(אישיותית וקולית) וג'מיין דאגלס(משהו בקול)
ובאופן מעורר תהייה צ'ה הולך לשלב את אותם שני שירים שג'מיין ביצע (ומאוד אהבתי אגב, אבל למה למחזר?)
https://youtu.be/QbJajIjO_r4
 

is00

New member
קודם סיימון ועכשיו להקת הבנים? למה?


גם אני חושב שמייסון היה צריך להגיע לליב שואו. בגלל זה לא באתי בטענות לבחירה של ניק בו.
מפה והלאה אני רק מקווה שמייסון לא יעשה את הטעות שפלר איסט עשתה בשנה שעבר ויינסה לבנות יותר על הקול שלו מעל כישוריי הראפ שלו. זה מה שעושה אותו שונה ומעניין, לא שום דבר אחר.

לגבי ג'ניפר...אני ממש לא אהבתי את הגירסה שלה. זה, לדעתי, היה מקרה מובהק של בחירת שיר לא טובה. בגלל זה לרגע לא הופתעתי כשהיא לא הגיעה לתכניות החיות.

לגבי צ'ה - אני לא יודע אם זה נכון שהוא שילוב של ג'יימס ארת'ור וג'מיין דאגלאס, אבל אם כן - זה יסביר למה אני לא מתלהב ממנו. ג'יימס וג'מיין, לטעמי, היו ממש לא מעניינים בעונה שלהם. זאת אחת הסיבות שלא צפיתי בגמר בעונה שלהם. אחרי שאלה הנדרסון הודחה מהתכנית - לא מצאתי בה יותר עניין. ותראה איפה אלה הנדרסון היום ואיפה ג'אמיין וג'יימס.
 

snirf

Active member
אני אהבתי את ג'מיין

כמו שאמרתי-מרשה לך לבקר אותי לגבי להקת הבנים(שוב הבחירה בהם זה כי הם טובים וכברירת מחדל היות ואני לא אוהב את 2 הלהקות של המקהלה וגם לא את הצמד...אף אחד מהם לא מוצדק כבחירה ללייב-שואוס)
אבל לא לגבי סיימון, הגזמת! אתה לא יכול להגיד שהוא לא מוכשר
 

is00

New member
אני לא מופתע.

מדברים שכתבת נראה שיש לך חולשה לקולות "גדולים".

&nbsp
לגבי סיימון... אני חייב להגיד שגם הוא לא הרשים ב"בית השופטים", לטעמי. לא רק זה - הוא לא הרשים מספיק ב"כיסאות המוסיקליים", לדעתי. דווקא הבחור הזה, אולי, שהודח בשלב הקודם, לדעתי היה יכול להיות מוצלח יותר מסיימון ב"בית השופטים".
 

snirf

Active member
אגב, מה עם אקס פקטור אוסטרליה?

כמידי שנה בשנים האחרונות אני רואה הופעות נבחרות(בהתאם לשירים האמת ו/או אקט שהצליח לעניין אותי) בערוץ יוטוב שהם מעלים ו...וואלה השנה רק הצמד מעניינים
בהתחלה היה להם קשה בתחרות הם הועמדו להדחה איזה פעם-פעמיים, אבל עכשיו מצבם יותר טוב.
https://youtu.be/Lpmfid6V5U8
https://youtu.be/_OtEpM5pHgc
https://youtu.be/5lL7W89eAJc

חבל שאין צמד העונה בבריטית, או שהיו מצוותים גבר ואישה עם פוטנציאל להיות צמד טוב
 

is00

New member
לא צופה בה.

ומה זאת אומרת אין צמד באקס פקטור הבריטי? שכחת את רג'י ובולי?(Man on point לשעבר)
 

mikemiller

New member
הכי מעניינת העונה

זאת לואיס אדאמס , הבחורה תותחית , קול מעולה וסופר ייחודי ונותנת ביצועים חזקים!!!
 

snirf

Active member
מה חשבת על שבוע הלייב ה-1?


כפי שאתה יודע/זוכר אני צופה בתוכניות בפער של שבוע, כך שאתמול צפיתי בפרקי הלייב הראשונים.
ואתחיל מהדבר הכי מעצבן אך הצפוי-כבר השבוע הייתה הדחה כפולה! כמה חבל שבגלל מריחות השידור שהיו בשלבים המקדימים, זה יבוא עכשיו על חשבון הלייב


ההנחייה:
אז עם כל הגעגוע לדרמות', אני חושב שאולי וקרוליין עשו עבודה טובה שגרמה לכך שחסרונו לא ממש הורגש...אם בארה"ב ההנחייה הכפולה לא עבדה, כאן הייתה להם כימיה טובה וזה עבד טוב.
עבודת המנטורים:
מבחינתי זה דירוג המנטורים לפי העבודה שלהם השבוע- 1.שריל 2. ניק 3. ריטה 4. סיימון.
שריל עשתה עבודה ממש טובה עם כל אחד מהאקטים שלה, כולם הפציצו(אפילו ראג'י&בולי ותכף ארחיב על זה), אפילו סיימון הודה בכך. ריטה איכזבה אותי...כל ההופעות של המתמודדות שלה היו די משמימות בלי תנועה על הבמה(עוד לא הבינה שהיא לא בדה וויס?) כולל הופעה מאוד לא מוצלחת של קירה. ו...סיימון, שחשבתי שהוא השלים כבר עם העובדה שזאת הקטגוריה שלו, אבל כנראה שלא. עשה עבודה ממש גרועה עם מקס, האקט עם הכי הרבה פוטנציאל בקטגוריה שלו.
ההדחה:
די חבל על בופסי, כי היא כן נתנה הופעה טובה...רק השיר באמת לא היטיב עמה(וסיימון הודה בעבודה הרשלנית שלו, כך שזה עלה לו באקט אחד פחות). הכי מחפיר זה שהדיחו את להקת alien לטובת קירה, באמת?! מה עבר להם בראש?
בואו נחשוב מסחרית- ללהקה יש הרבה יותר פוטנציאל להצליח בשוק מאשר קירה שאין בה שום דבר ייחודי לעומת זמרות אחרות...ועזבו את זה שגם מבחינת התחרות עצמה-הלהקה מביאה משהו הרבה יותר מרענן ממנה...אז מה נסגר עם השופטים לעזאזל?! בגלל ביצוע "מרגש"?! מאוכזב
כדאי מאוד שהיא תצדיק את ההצלה שלה בשבוע הבא...


ההופעות המוצלחות:
לורן- המחמאות בהחלט היו מוצדקות. גם מבחינת ווקאלס וגם מבחינת ההופעה! בדומה לשופטים גם אני הופתעתי מהביטחון שהיא צברה על הבמה
ושלא תקשיב לניק שהיא "לא צריכה את כל ההתרחשות על הבמה"

מוניקה- איזה שיר, איזה ביצוע, כל הוויז'ואלס על הבמה...
ממש אהבתי. לדעתי זה ה-ביצוע של הערב. מאוד מקווה שמצביעים לה.
כל הלהקות של שריל
- alien הפציצו והודחו שלא בצדק, 4th impact-איכותן כבר ידוע לכל(יש להן 4 מיליון צפיות ביוטוב! פער משמעותי לעומת השאר
אני מניח שאלו צפיות מהפיליפינים...או שזה גם מעיד על הקהל הבריטי והן אלו שצפויות לנצח? נחכה ונראה)
וראג'י&בולי בהחלט הפתיעו אותי. לא הייתי בעד ההעברה שלה ללייב, אבל אהבתי את השיר וגם את ההופעה...
מייסון נויז- אולי לא תחת הקטגוריה של "מוצלחות" אבל זה היה די טוב. מסכים עם ריטה שהגיעה הזמן להפסיק לבקש "סליחה" ולהתחיל להפציץ. אישית מצפה ממנו ליותר. אני אוהב אמנים שגם שרים וגם רוקדים, כמוהו.

לא התלהבתי מצ'ה צ'סטרמן בגלל שילוב השיר שכבר נעשה...הביצוע של ג'אמיין בזמנו היה מוצלח יותר, וההשוואה בלתי-נמנעת מבחינתי. גם השילוב בזמנו נעשה בצורה יותר הרמונית לעומת השנה.

ציפיתי ליותר ממקס סטון...לקחת שיר של אדל ולהפוך אותו לגרסת רגאיי זו החלטה שגויה
מה לעזאזל סיימון חשב לעצמו? הוא יכול כ"כ להצליח בתחרות, אם סיימון לא ימשיך לעשות איתו טעויות...

לואיזה הייתה טובה, נכון...אבל בא לי שהיא תעשה משהו אחר, ולא כל-פעם עכשיו שתבצע שירים רגועים.
שון מיילי מור-הם לא הצליחו לגרום לזה לא להיות תיאטרלי ודרמטי, כי זה כן היה מאוד קברטי, וחשבתי שאני צופה באיזשהו מיוזיקל.

סיכום הערב:
היה ערב די טוב, אבל אני חושב שפחות משנה שעברה...אני זוכר שבזמנו דובר על כך שהרבה זמן לא היה לייב שואוס ראשון מוצלח כמותו...וזה עדיין מהדהד לדעתי.
וקראתי שגם בשבוע הבא תהיה הדחה כפולה
 

is00

New member
דעתי ושאלה: מי מחליט פה על התגיות?

תגית "ריטה"? ברצינות???


ולעניינינו... אני מסכים שהיה ערב הופעות מוצלח, אבל התוצאות... או התוצאות.


בראש ובראשונה להדיח את "החייזריות" הייתה טעות ענקית! וזה לא שסיימון לא היה יכול למנוע את זה(טוב האמת נדע בוודאות רק אחרי הגמר, כשייפרסמו את התפלגות ההצבעות). לטעמי הן היו 1 מ- 3 האקטים שנתנו את ההופעה הכי טובה בערב ההופעות והן בכלל לא היו צריכות להיות בבוטום. אם כבר בוטום3, בהתבסס על ערב ההופעות(וזאת רק דעתי, כמובן), זה היה צריך להיות קירה, בופסי ו...אנטון/צ'ה. כן אנטון. ההופעה שלו פשוט הייתה חלשה - גם מבחינה ווקאלית וגם מבינת העניין שלי בה. ההופעה של צ'ה לטעמי היתה מוצלחת מבחינה קולית, אבל כל כך משמימה.

מי עוד? "פורת' אימפקט" נתנו הופעה מצויינת(מס' 2 מ- 3 ההופעות הטובות ביותר של הערב), אבל באותו זמן היו קצת יותר מדי קריוקיות. כמעט לא היה אפשר לזהות שום הבדל בין המקור של אריאנה גרנדה לביצוע שלהן. אני מאוד מקווה שההופעות שלהן לא ימשיכו בקו הזה. ההופעה של רג'י ובולי גם הייתה מוצלחת, אבל ככל שאני רואה ושומע אותם יותר, אני פחות ופחות מרגיש שוני בין הופעה אחת לשנייה אצלם.

הביצוע של קירה היה מוצלח מבחינה קולית, אבל מבחינת כל השאר - ממש לא. היא הייתה משעממת. יש לקירה "מראה של כוכבת", אבל חוץ מזה היא, בינתיים, לא הראתה שום דבר מעבר לזה בתכנית.

לורן הייתה טובה, אפילו מאוד טובה, אבל למה השיר החרוש הזה??? די, נמאס!
לואיזה נתנה הופעה קולית מצויינת, אבל גם ההופעה שלה הייתה קצת יותר מדי משעממת. אולי בחצי השני היה איזה שינוי לטובה, אבל בסה"כ אם הייתי צריך לתת לה ציון היא לא הייתה מקבלת ממני יותר מ-7.
מוניקה נתנה הופעה באמת מוצלחת, אבל לטעמי השיר שלה לא היה מספיק טוב. מקווה להתחיל לראות אותה הולכת יותר לכיוון של "Urban Pop" ומנצלת את זה שהיא יודעת לעשות גם ראפ.

מייסון כצפוי היה מוצלח, אבל אני מסכים עם כ-ו-ל-ם! מספיק, מייסון. תמשיך הלאה! כמה אפשר להתנצל? אגב הוא מס' 3 שלי מבחינת ההופעה הכי טובה של הערב.
מה יש לי להגיד על שון? לא הרשים מדי, אבל גם לא היה רע. הוא היה מאוד תיאטרלי ולעיתים בהחלט הרגשתי שאנחנו נמצאים באיזה מופע קברט או מיוזיקל, אבל בסה"כ הוא עשה את מה שהיה מצופה ממנו. עד כמה שהקול שלו טוב, הוא עדיין, בשביל המפיקים, סוג של "JOKE ACT".

ולסיום... לגבי מקס, אני חייב להודות, שדווקא חיבבתי את ההופעה. כן אפילו את גירסאת הרגאיי לשיר של אדל. זה היה מרענן. ברור שהיו בעיות בהופעה, אבל בסה"כ לטעמי הוא נתן הופעה מוצלחת.
אה ואם לא היה ברור... ההופעה של בופסי בהחלט לא הרשימה מדי, אבל בכנות הייתי מעדיף שהיא תישאר עוד שבוע. היא "גנבה" את המקום של אנטון בתוצאות השבוע. באמת חבל לי שבבריטניה האישיות של המתחרים משחקת תפקיד הרבה יותר גדול אצל המצביעים מכל השאר.

אה ועוד משהו אחד... ב"סינג אוף", אני חייב להודות שלא קירה ולא "החייזריות" הרשימו יותר מדי, אבל רק על סמך ההופעות האלה - קירה הייתה קצת יותר מוצלחת. עדיין, לטעמי, זה לא הצדיק את ההדחה של "Alien Uncovered".
 

snirf

Active member
אותי קירה לא הרשימה בסינג-אוף

זה שיר שאני אוהב, אבל הביצוע שלה לא ריגש.
וכמו שכתבתי לעיל-אני חושב שהשופטים לא חשבו נכון כשהכריעו לגביה...מבחינת פוטנציאל להצליח בשוק-לאליאן יש פוטנציאל גדול יותר מאשר לה, אין בה שום דבר ייחודי/מעניין עם כל הכבוד. וההפקה עשתה בשכל שהבינו את הטעות בהדחה של מוניקה לטובתה.

למען האמת הופתעתי מהביקורת שלך...נראה שדי אהבת את מרבית ההופעות(כולל אלו של מייסון, מוניקה, לורן, ואליאן שאהבתי), ואני שמח שאני לא היחיד שהתבאס מההדחה של alien (מעניין מה בבריטניה חושבים על זה), וחבל לי גם שאומנם שריל אהבה ותמכה בלהקה אבל לא הייתה מספיק אסרטיבית לשכנע את השופטים להשאיר אותן ברגע ההכרעה.

מסכים שהיו הופעות מוצלחות יותר לפורת' אימפקט.
מקווה שריטה תיתן ללואיזה גם אתגרים של שירים קצביים יותר ולא רק רגועים...

השבוע עוד הדחה כפולה
מייחל ש-מוניקה, מייסון ומקס יישארו (עליהם אני בעיקר חושש)

אה ושכחתי לציין לגבי ה-guest performences שהיו:
בן היינאו-אני מאוד אוהב את השיר הזה, אבל ההופעה לא הייתה מוצלחת לטעמי...לעומת ההופעה של ליטל מיקס שהייתה ממש טובה ביחס לשיר שהוא לא מלהיב.
 
למעלה