זוגיות

נכון, סטודנט. ואם נניח אינך ממש מוכשר

בתחום השירה, אז כדי שלא תצא נלעג, אפשר לחפש שיר מתאים של משורר/ת טוב/ה. ואפשר גם לחלוק שעה-שעה וחצי במקום ממנו רואים את השקיעה באופק. ואפשר לצאת יחד לטיול (אפילו טיול מאורגן) וליהנות יחד ממראות נוף, מפרח, אפילו מרחצה משותפת בבריכה טבעית או בנחל.
ואספר פה שבגיל 20 בערך כתבתי שיר שקראתי לו: ים- יפו, שיר אהבה. לעומת שיריי האחרים אני מסווגת אותו כפזמון. עכ"פ אלה שורות רומנטיות ועדינות מאד, ועד היום לא מצאתי מי שמוכן להלחין אותן. בודאי הדור הנוכחי לא מתחבר.

אגב, אם אתה יודע להכין אוכל, ארוחה נעימה בביתך, ודאי לאור נרות (כן, רעיון די נדוש, אני יודעת....), נותנת לאשה אחריה אתה מחזר הרגשה טובה מאד.
 
והרשה לי להדגיש נקודה סופית:

לעולם לא להשתלט על השיחה. לא לברבר לה בראש. לא "להראות כמה אתה גדול וחכם", בעיקר לא לעומתה. להקשיב. לתת לה לספר מה שהיא רוצה, ובעיקר כשהיא מדברת על עצמה. להקשיב באמת. להתעניין באמת. לחשוב על מה שהיא מספרת, ולתרום הערות שמראות כי הקשבת והפנמת.
אם אתה עושה זאת (זכרים, עפ"י נסיוני, לא עושים זאת, והם באמת בלתי נסבלים), אתה מחזר טוב.
 
תגיד שאתה לא מתחבר.

אז הנה, מבחינתי, אתה זכר רגיל שברגילים, ואם גם אינך נראה ממש טוב, לא הייתי מסתכלת עליך.
 

ADI818

New member
באותה הסירה

היי אני בת 32 וגם עליי עברה חוויה דומה מצד הגברים הישראליים שנתפסו בעיני כיותר מידי מצ׳ואיסטים ובעייתיים עזבתי לחול אני בזוגיות עם אמריקאי אחרי שהתחתנתי עם בחור ישראלי אבל לא הסתדרנו וכיום טוב לי אנחנו יחד ואני מרוצה יותר משהייתי מרוצה מקשר עם ישראלי אי פעם בהצלחה
 
הכללה,הכללה,הכללה...

כל הבחורות בעולם רוצות להתעלל בך?
בטוחה שלא...אולי הבחורות הספציפיות שפגשת כן עשו לך חיים קשים. אבל לעומתן יש עוד מיליוני נשים שלא פגשת ואולי לא יתנהגו ככה.

האם אתה שוקל מעבר לחו"ל? יחסים וזוגיות עם מישהי מחו"ל זה ממש לא פיקניק ולרוב לא תמיד עובד אלא אם בשלב מסוים מישהו עוזב את הארץ שלו.
 

student85

New member
לא

בארץ יש מנטליות שדי מגעילה אותי בכל מה שקשור ליחסים בין המינים, הקשר הכי רציני שלי היה עד עכשיו עם בחורה מחו"ל. סך הכל זאת מדינה די קטנה ומאוד לא ליברלית, יש כאן צורה מאוד מסוימת של דרך להתנהג. יש סך הכל 7 מיליון ישראלים מתוכם לפחות עם 6 מיליון אין לי שום דבר משותף. נשאר לי בערך מיליון ישראלים, ומצד שני יש עוד 7 מיליארד אנשים בעולם. אז אולי אם הייתי נצחי היייתי יכול לחפש את הבחורה שמתאימה לי מתוך אותו מבחר קטנטן אבל בעולם יש הרבה יותר מבחר ולכן יהיה לי הרבה יותר קל למצוא בת זוג.

עניין נוסף הוא שאין לי רמת הכנסה גבוה, אבל התחביבים שלי מאוד אליטיסטיים, למשל מוזיקה קלאסית, תאטרון ופוליטיקה. בנוסף לכך אני גם ממוצא רוסי, ויש בארץ סטיגמה מאוד חזקה נגדינו, בעיקר אצל נשים. אז אולי היה לי קל למצוא בת זוג אם רמת ההכנסה שלי הייתה גבוה יותר והייתי ממשפחה צברית, אבל כרגע נראה לי שהסיכויים שלי בחו"ל יותר גבוהים.
 
אם ככה לסיכום...


אני חושבת שאתה צריך לחסוך כל שקל ואולי לרכוש מקצוע נוסף
והכל על מנת להתארגן לשהייה ממושכת יותר בחו"ל כדי
שתוכל לחפש בת זוג שמה. אולי תראה הרבה פחות הצגות
וקונצרטים, אבל ברגע שיש לך מטרה חשובה לדעתי זה כדאי.

כמובן בהנחה שזאת יכולה להיות מטרה ראויה בשבילך.
 

אופירA

New member
מנהל
אם אתה באמת חושב כך

אז בגילך, אתה צריך לעקור לחו"ל ולקבוע שם את חייך, כולל מקצוע וחיי חברה.
לא יתכן שתחפש בחורה הגרה בחו"ל, בלי לגור ולהתבסס בחו"ל.

תתמקד במטרות ברורות, ותפעל להשגתן. אל תסתובב סביב תיאוריות, שחלק גדול מהן לדעתי יתבררו לך כשגויות לחלוטין. הצב מטרה מעשית, לפי הרצונות שהגדרת, ופעל נמרצות להשגתה.
לנסוע שבוע לחו"ל ולהתחיל עם בנות זו לא הדרך להשיג את מטרתך, אם זו שאלתך (שהרי לא הצגת שום שאלה, רק כתבת מה אתה חושב על סוגי בחורות ואוכלוסיות).

לי יש הרושם שאתה בורח מבעיה אמיתית, וקורא לה בשמות יפים יותר של "אני לא מסתדר עם מנטליות ישראלית", "יותר קל למצוא מתוך מבחר גדול מאשר מבחר קטן".
אתה באמת חושב שהמבחר הוא האמצעי למצוא בן זוג מתאים? הרי זה לא ריאלי כלל לשוט על פני כל העולם ואפילו על פני כל מדינת ישראל, כדי למצוא את בן הזוג המתאים מתוך כל המבחר הקיים. זה לא הולך כך. אדם מתמקד בשטח מצומצם קצר, ובוחר מתוך המבחר שבו, מתוך הבנה שבמציאת בן זוג לחיים פועלים עוד כוחות שאינם תלויים בו, במבחר ובעוד אלמנטים אקראיים.
אבל גם אם אדם חושב שרק אקראיות מייצרת בחירה בבן זוג, הרי גם נעליים הוא לא בוחר לאחר ששט על כל החנויות בארץ ובעולם ובדק את כל המבחר. זה לא מעשי, הוא לא יקנה כך שום נעליים. הוא נכנס לכמה חנויות שהחליט עליהן, בוחר מה שיש להן להציע וקונה משהו מתוכן (אלא אם כן באופן קיצוני הוא לא מצא כלום מתאים, ואז הוא קובע לו יעד של עוד כמה חנויות - יותר ייעודיות למה שהוא מחפש. לא כל החנויות בעולם). אחרת הוא בחיים לא יקנה נעליים! וגם אם כן, במקרה, הרי שלנהל את החיים בצורה כזו הופך אותם ללא יעילים ולא מציאותיים ולא מעשיים.
 
למעלה