שרשור שאלות ליקיר לוסקי

שחר .ו

New member
יקיר יקר

שלום לך.. שמועה עקשנית טוענת שלפניי שנתיים במשחק בקופסא לא התאפקת וזינקת משמחה כשנתניה (הקבוצה שאתה אוהד לפי השמועה) כבשה שער לרשת הפועל ת"א ואפילו ננזפת ע"י הרשקוביץ' , האם אתה מאשר את השמועה?
 
אם אני לא טועה -

המשחק ההוא היה משחק הבכורה שלו בבוגרים, כך שהשמועה לא אמינה כל כך.. בוא נראה מה הוא יענה..
 
לשחר

השמועה היא בכלל בכלל בכלל לא מדויקת. אני לא מכחיש שבילדותי אהדתי את מכבי נתניה ואני תמיד אוהב את הקבוצה הזאת בסתר ליבי. מה שנכון הוא שבעונת 00\99 תעשה חישוב הייתי בן 14(שיחקתי בקבוצת הילדים של הפועל) נערך משחק ליגה אחרון בין הפועל למכבי נתניה בקופסא ונתניה הייתה חייבת לנצח כדי להשאר בליגה. אני קיבלתי כרטיס ליציע של אוהדי הפועל אז התיישבתי שם. ואז נתניה כבשה ואני הייתי היחידי ביציע שקפץ משמחה. מאחורי ישב מאיר אורנשטיין הבן של מוטי שכולם מכירים. אז הוא הסתכל ולא הבין למה אני שמח. זאת האמת ולא כל מיני שטויות שאני שומע כל הזמן בנוגע לאותו סיפור.
 
שלום יקיר !

1.איזו קבוצה אתה אוהד בעולם ? 2.אתה מוכן לשחק גם בליגה השניה או השלישית אם יציעו לך? 3.איזה שחקן ישראלי היית מביא להפועל? 4.איזה שחקן זר היית מביא להפועל? 5.בשעת משחק השחקנים מקשיבים לצעקות של המאמן (בכללי) מהספסל? אפשר להבין מה הוא רוצה?
 
../images/Emo86.gif

מילאן כמובן:) אני לא אגיע לליגה הזאת וכבר היו לי הצעות מהליגה השניה ואפילו מליגת העל. ישראלי שהייתי מצרף הוא...זאביק חיימוביץ' ושחקן זר את חבייר דירסאו. מבינים פחות או יותר. אבל עובדים כל השבוע ומדברים כל השבוע באימונים ככה שבמשחק אין הרבה מה להגיד.
 
אהלן יקיר

* מי הם החברים הכי טובים שלך בתוך הקבוצה? * אתם מודעים לזה שהקהל של הפועל,הוא הכי טוב בארץ? * איזו עמדה לדעתך בקבוצה הכי זקוקה לחיזוק?
 
שלום איתי

אני חבר של כולם מן הסתם יותר קרוב לשחקנים הצעירים. כמו שי אבוטבול, ניר רחמין,רמי חליס,עומר פרץ,גילי ורמוט. נשאלתי כבר בנושא הקהל ואני חוזר ואומר שזה הקהל הכי טוב בארץ! אולי לא הכי גדול בארץ אבל בהחלט הכי איכותי. אני חושב שהמועדון יודע מה הכי טוב בשבילו ואיזה שחקנים להביא ובאיזה עמדות. בוא נחכה ונראה:)
 
יקיר יש לי שאלה

אפשר לדעת מה היה בדיוק לא מקצועי בהפועל פ"ת, האם מהצד אתה חושב שעכשיו כבר יותר מקצועי שם, לאור החלפת המאמן, היושב ראש?
 
לאריה

בוא נגיד שעכשיו העניינים נראים הרבה יותר מקצועים שם ותבין לבד את התשובה.
 
תודה יקיר..

אני חושב שהבנתי.. שיהיה לך בהצלחה בהמשך, ואולי עוד דרכנו הכחולות יפגשו..
 
שאלות ליקיר

אתה מרגיש שהשופטים עושים כבוד יותר לשחקנים ותיקים מאשר לצעירים? האם לפני המשחק יש דיבורים על שופט מסויים ש"הוא ** **** צריך להיזהר ממנו ולא לשחק נוקשה?
 
../images/Emo86.gif

מן הסתם שיש לשופטים כבוד לשחקנים הותיקים. אנחנו השחקנים מתרכזים רק במשחק ואנחנו מקבלים הוראה לא לדבר עם השופטים ככה שזה לא ממש משנה מי השופט.
 

בבבררר

New member
ליקר../images/Emo45.gif

מאוד התרשמתי ממך ומהציפיות שלך ומאיך שאתה כותב. אסור לך להפסיק להאמין בעצמך, כי כישרון יש לך, תשתמש בו בחוכמה. הכי חשוב זה ביטחון, תאמין ואני מקווה בשבילך שתצליח
בר
 

סטלנרי

New member
ליקיר

אהלן , מה הסיבה שבעצם עברת להפועל פ"ת בתחילת העונה? (בהשאלה) . תודה. דרך אגב, מה עם אחיך למה הוא לא בא יותר? ועם עומר ויס , שלפי מה שהבנתי הוא חבר טוב שלך והרבה זמן לא שוחחתי איתו , איך מתקדמת הקריירה שלו בהפועל פ"ת?
 

ponpona

New member
יקיר..

אז מה ניראה אותך גם בתפוז ? חחח תנסה לנחש מי זו לפי הכינוי
 
למעלה