שרשור שאלות ליקיר לוסקי

../images/Emo41.gifשרשור שאלות ליקיר לוסקי../images/Emo41.gif

כאמור, ביום שני הקרוב יתארח בפורום שחקן הפועל תל אביב, יקיר לוסקי, ויענה על שאלות הגולשים. השרשור הזה יהווה את שרשור האירוח, ואתם מוזמנים לשרשר הנה את שאלותיכם ליקיר כבר מעכשיו. זו ההזדמנות שלכם לקבל תשובות ממקור ראשון, לגבי דברים שמתרחשים בקבוצה. אני חוזרת ומבקשת מכם לנקוט באורח בכבוד הראוי. הודעות שתוכנן פוגע או בלתי הולם- תמחקנה לאלתר. מקווה לאירוח פורה ונעים. אז קדימה. תנו בשאלות.
 
שלום יקיר -

1.אם זה היה תלוי בך היית מעדיף לנסות לקבל דקות בהפועל פ"ת במקום לשבת על הספסל של הפועל ת"א? 2.האם היו משחקים העונה שבהם הרגשת שמגיע לך צ'אנס לשחק בגלל היעדרות של שחקנים אחרים בגלל פציעה או השעייה ? 3.איך אתה מתפקד עם דרור קשטן ,אחרי שלא היה לו את האומץ והכבוד המינימלי לבוא ולבשר לך בעצמו שהוא משחרר אותך מהקבוצה ? 4.אתה מרגיש שיש לך עתיד במועדון? או שבמועדון כמו הפועל ת"א אין זמן לניסויים וצריך תוצאות מיד ולכן סיכוי קלוש שתקבל הזדמנות? 5.כמדומני שיחקת תחת הדרכתו של גיא לוי בנבחרת הצעירה.. עכשיו ששמו מוזכר כמועמד לאימון הקבוצה בעונה הבאה, מה אתה יכול לספר על יכולתו כמאמן? אתה תהיה מרוצה אם הוא יבוא לאמן את הפועל ? לדעתך יש לו "ביצים" לקחת סיכון עם הצעירים של המועדון? או שהוא ילך על בטוח ויעדיף להביא שחקני רכש ? 6.כאחד שהשתתף בפרויקט "הבית האדום" האם היית ממליץ לשחקן צעיר להשתתף בפרויקט? גם בידיעה שהפרויקט לא מבטיח שיבוא מאמן בבוגרים ויזרוק את השחקן מהקבוצה ? תודה שהסכמת להתארח בפורום שלנו.
 
מיקיר ל...Show me the money

קודם כל אני חייב לציין שיש לך שאלות של עיתונאי ממש:) אז ככה: זה כן היה תלוי בי בכל הנוגע לקבלת דקות בהפועל פ"ת. פשוט לא התאקלמתי בקבוצה בפן המקצועי. הדברים לא התנהלו שם בצורה מקצועית והרגשתי שאני לא צריך להיות שם. חזרתי להפועל אחרי שיחה עם דרור, והיה ברור לי שהדרך למעלה תיהיה ארוכה וקשה אבל זה לא הפחיד אותי לרגע. ברור שזה לא נעים לשבת על הספסל אבל אני עוד צעיר וזה חלק מהעניין וזה רק נותן מוטיבציה להמשיך ולהוכיח באימונים. לגבי השאלה השניה... כן היו משחקים שחשבתי ככה ואני עדיין חושב שאני כן צריך לשחק ולא רק בגלל פציעות או העדרות של שחקנים אחרים. אבל כמו שהקלישאה הידועה אומרת "יש מאמן והוא מחליט" ואני באמת מקבל את ההחלטות שלו גם אם לפעמים זה מאכזב אבל שוב זה חלק מהמשחק ומכל העסק שנקרא כדורגל. לגבי היחסים שלי עם דרור: היחסים הם יחסים מקצועים לחלוטין. כמו בוס ושכיר. יש עבודה באים עושים אותה הכי טוב והולכים הביתה. אני חושב שיש לי עתיד בכדורגל. אם זה יהיה בהפועל או לא את זה הזמן יגיד. הסלבנות תמיד מנצחת. נכון שיחקתי תחת הדרכתו של גיא לוי בנבחרת ונהנתי מכל רגע. בנוגע לאם הוא יגיע לקבוצה או לא אני מנוע מלהגיב. הבית האדום זה חוויה. אני למדתי שם המון על החיים. להסתדר לבד ולהיות אדון לעצמי בהמון מובנים. אני קצת מאוכזב ששחקנים שגדלו בפרויקט הזה לא משתלבים בקבוצה הבוגרת. אז הייתי מציע לכל אותם שחקנים שיעבדו קשה אבל שיקחו בחשבון שאין טבו לגבי הגעה לקבוצה הבוגרת.
 
עוד שאלה קטנה ליקיר -

האם לדעתך צריך לצמצם את מספר הזרים? לאור היכולת העלובה של זרים המגיעים לכאן, ומונעים את התקדמותם של צעירים כמוך ושל אחרים כמותך. אני מניח שהתשובה שלך חיובית, אך למה אתם לא מביעים את דעתכם בתקשורת? קח לדוגמא את שלמה שרף שבכל שידור שולח חיצים מורעלים לעבר הזרים. מה ארגון השחקנים עושה למענכם בנדון? למה אותם לא שומעים ? לדעתי חובה עליכם לדאוג שהנושא יעלה לכותרות, ולדאוג שכמו בחלק ממדינות אירופה - רק זרים עם ניסיון בנבחרתם יוכלו לשחק בליגה שלנו. קראתי את התגובות שלך לשאלות ומאוד התרשמתי לטובה ממך. אתה מתנסח באופן רהוט ויפה, ואני מאחל לך בהצלחה רבה בקריירה. תודה.
 

יואב ק.

New member
יקיר היקר

מספר שאלות: 1. בתור שחקן שעשה את שנותיו הראשונות בבית"ר נס טוברוק, ועבר להפועל בגיל צעיר מאד, האם אתה מרגיש חרטה כלשהי שלא נשארת בטוברוק? האם אתה חושב שאם היית ממשיך בטוברוק היו לך יותר אופציות כיום והיית מקבל יותר דקות משחק? 2. מדוע לדעתך בוגרי מחלקת הנוער של הפועל לא מקבלים הזדמנות של ממש בבוגרים וברוב המקרים מוצאים את עצמם בקבוצות אחרות כשמסיימים את גיל הנוער? 3. האם אתה רואה שחקן בקבוצת הנוער כיום שיכול להשתלב בבוגרים ולא למצוא את עצמו בקבוצה אחרת? תודה על שהסכמת להתארח ומקווים שנראה אותך מקבל יותר דקות בעונה הבאה כדי שתראה לכולם את היכולת שלך.
 
ליואב

אני לא מרגיש חרטה. כי נהנתי מכל רגע במחלקת הנוער של הפועל ת"א, עברתי חוויות מדהימות. יכול להיות באמת שאם הייתי נשאר בטוברוק היו לי יותר אפשרויות להגיע לקבוצות מסוימות ואולי יותר רחוק מאיפה שאני נמצא היום. אבל אי אפשר להתעלם ממה שהגעתי בהפועל ת"א. ערכתי בכורה בבוגרים בגיל 17. אני עדיין בקשר שם עם כל המערכת בטוברוק אם זה אריק איזיקוביץ, ירון גולן, ושלמה שרף. אני מתיעץ איתם והם עוזרים לי המון. אני חושב שאת השאלה לגבי השחקנים הצעירים שלא משתלבים במועדון צריך להפנות להפועל. יש שחקנים מאד מוכשרים בקבוצת הנוער שאני מקווה שיגיעו לקבוצה הבוגרת. ביברס נאטכו,רמי דואני, דני בונדר הם שחקנים מאד מוכשרים שאני מאמין שיגיעו.
 

יואב ק.

New member
שאלה נוספת

בתחילת העונה השאילו אותך ועוד 3 שחקנים להפועל פ"ת. מבין הארבעה האלה רק אחד זכה להצלחה יחסית מן המעבר הזה. השאלה שלי היא האם לדעתך המהלך הזה של ההנהלה היה נכון והאם לא היה עדיף להשאיר את השחקנים בקבוצה ולתת להם הזדמנות במהלך העונה? וגם האם לדעתך השלושה האחרים (ועוד שחקנים שהושאלו לקבוצות אחרות כמו מסאי דגו) בסוף יחזרו להפועל ונראה משהו שמזכיר את עונת הדאבל עם התינוקות של קשטן?
 

tal1545

New member
יקיר

1.תספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים עליך 2. איך זה מרגיש ששחקן שבערך בגיל שלך (עומר פרץ) מקבל הרבה יותר דקות ממך? 3. בילדותך את מי אהדת? תודה רבה שהסכמת להתארח כאן ויאללה הפועל
 
Tal

אז ככה: יש המון דברים שאתם לא יודעים עלי הייתי שמח אם היית ממקד מעט את השאלה שלך. זה לא משנה מי מקבל דקות יותר ממני. אני צריך להסתכל על עצמי ועל מה שאני עושה ואיך שאני עושה ולנסות להשתפר בהכל כדי לקבל את הדקות האלה ביושר. אם אתה שואל אז אני כן חושב שמגיע לי דקות אבל יש מאמן הוא קובע ואני מקבל את ההחלטות שלו גם אם הן מאכזבות לפעמים. אני לא מכחיש שבילדותי אהדתי את מכבי נתניה ואני עדיין אוהב את הקבוצה. אין על מה חג שמח!
 

גיל מ

New member
יקיר...

קודם כל לפני השאלות, רק להגיד שכיף לראות את הדור החדש בהפועל, ויש הרגשה שיש על מי לסמוך... 1) מה השאיפה שלך, לאן אתה רוצה להגיע בכדורגל? אתה חושב כרגע איך להצליח בהפועל, או כבר חושב קדימה, אולי אפילו אירופה? 2) למרות שכולנו יודעים את זה, מה ההבדל בין הרמה של הפועל, מבחינת מקצועיות, רמת מתקנים וכל מה שנלווה לקבוצה, לבין הרמה של הפועל פ"ת? האם באמת הפועל היא קבוצה גדולה ביחס לשאר הליגה?
 
לגיל

השאיפות הן די ברורות. להתברג בהרכב של הקבוצה ולהגיע איתה להשגים ותארים. אם אני אגיע למטרה הקרובה הזאת אני ארשה לעצמי לחשוב קצת יותר רחוק. לחלום על אירופה וכאלה זה לא רע אבל צריך לחיות את המציאות ולהגיע למטרות שמוצבות כרגע. יש הבדל ברמת הקושי באימונים. אצל דרור האימונים יותר אינטנסיבים, יותר עצימים. וגם מן הסתם שדרור עומד על הקוים אתה חייב לתת יותר כי זה מה שהוא דורש כל הזמן. הפועל ת"א הוא מועדון גדול ללא ספק. אם זה תנאים חומריים כמו מתקן אימונים,אצטדיון,חדר הלבשה. וגם איך לא.... הקהל המדהים של הפועל שאין כמוהו בארץ לדעתי. אולי לא הקהל הכי גדול אבל ללא ספק הכי איכותי ואנחנו השחקנים מרגישים בזה.
 

iamooga

New member
היי יקיר!

קודם כל, אתה שחקן מוכשר, ואני מאחלת לך המון הצלחה בהמשך! והנה שאלותי:
איך זה לשחק בקבוצה (נהדרת) כמו הפועל ת"א? איך החיבור עם שאר השחקנים? ואיך האוהדים כמובן?
איך היה המעבר בין הקבוצות שבהן שיחקת?
מה שלומך? :)
באיזה שמפו *באמת* משתמש אליניב ברדה? תודה רבה
והפועל אימפריה
 
שלום וברכה...

אז תודה רבה וזה מאד מחמיא. ללבוש את החולצה של הפועל זאת מחויבות. ועד שלא לובשים אותה לא מבינים בכלל את גודל האחריות. זאת הרגשה נפלאה. החיבור עם השחקנים הוא טוב יש כמיה. כמובן שעם שחקנים מסוימים יותר ועם שחקנים אחרים פחות. אבל בגדול היחס הוא לבבי. כיף לבוא לעבודה. האוהדים זה דבר שכל הזמן מחדש מחמם את הלב. גם בהצלחות וגם בכשלונות הקהל הזה תמיד נותן לנו כח.אי אפשר לשכוח את השנה שעברה איך שהוא תמך ועודד עד השריקה האחרונה שהשאירה אותנו בליגה. זה קהל שכיף לשחק בשבילו וכיף לשמוע אותו. אני בתור שחקן מחכה להזדמנות לשחק ולהגיד לו במגרש כמה אני אוהב אותו. המעבר היה קשה ובכלל לא צפוי. לקח לי כמה ימים לעקל את מה שאני עובר. אבל אלה הם חיו של כדורגלן. צריך להסתגל לסביבה שלך מהר מאד אחרת אתה נעלם. לא נהנתי בפ"ת למרות שהאנשים שם ממש חיוביים. חזרתי לבית שלי הפועל ת"א ואני נהנה פה מכל רגע. אני לא יודע בדיוק באיזה שמפו אליניב משתמש אבל נראה לי שנגמר לו השמפו. אם שמת לב הוא הסתפר:) ושלומי מצוין ואני מקווה שגם אצלך הכל בסדר:)
 
יקיר יקירי!../images/Emo24.gif

1. איך דרור קשטן באמת? יכולותיו כמאמן אינן מוטלות בספק, אבל נראה לי מעט מפחיד להתאמן תחתיו. האם נכונה השמועה שהוא שולט בכם ביד רמה?
2. עד כמה השחקנים בקבוצה, מזדהים עם תחושות האוהדים והמועדון? כלומר, באיזו מידה השחקנים מודעים לערכי המועדון, ועד כמה הם חשים אותם בעצמם? תן לי לחדד עבורך את השאלה: למשל- האם שחקן ב'הפועל', מתעב את מכבי כקבוצה ורוצה לנצח אותה בכל מחיר? האם שחקן ב'הפועל' רואה בבית"ר יריבה "מיתולוגית" יותר מאשר הפועל פ"ת למשל? נדמה לי שמה שהתכוונתי לשאול באמת, זה האם השתייכות לקבוצה כמו 'הפועל' כרוכה באמוציות מסויימות, או שזה פשוט מקצוע ככל מקצוע? או בניסוח אחר: האם שחקני הפועל, הם גם אוהדי הפועל בתוך ליבם, או שמא זו בשבילם רק עבודה? 3. מה המתנה הכי יפה שקיבלת ליום הולדת? 4. מתי תיערך הסולחה ביני לבין אליניב ברדה?
5. נכון שאתם יודעים שהדרבי מעל הכל ושתנצחו בו?! נכון? נכון?! (אני כלל לא אובססיבית
) 6. בא לך ליידע את שאר שחקני הקבוצה על קיומו של פורום הפועל בתפוז?
תודה שהסכמת להתארח כאן.
 
לעינבי המתוקה../images/Emo140.gif

כנראה שאף אחד מאיתנו לא יודע איך דרור באמת.(הכוונה בחיים הפרטיים) מה שכן אפשר להגיד עליו שהוא מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש. הוא דורש 100 אחוז כל הזמן בלי הנחות לאף אחד.אמנם הוא עושה רושם אולי שהוא קצת מפחיד בתגובות שלו אבל הוא אדם מאד לבבי. הוא נוהג בנו ביד קשה לפעמים כדי שנגיע לרמת מוכנות גבוהה מהיריב שלנו. אני לא יודע איך מרגיש אוהד שיושב בשער 5 שהפועל זאת אהבת חיו. אבל אני מתאר לעצמי שהוא יושב שם והוא מרגיש שהכלה שלו עולה למגרש ושרה לו סרנדות.אנחנו השחקנים כמה שלא ניהיה מזוהים עם הקבוצה ועם המועדון כנראה לעולם לא נרגיש כמו אותו אוהד שמחכה לכלה שלו כל שבת.אנחנו באים עם רצון אדיר לספק לאותם האוהדים את ההנאה שלשמה הם רוכשים כרטיס. לפעמים אנחנו מצליחים ולפעמים לא. זאת עבודה לכל דבר אבל זאת עבודה עם רגש לא כמו בכל עבודה רגילה. האמת שקיבלתי מתנה לא כל כך נעימה כי הפסדנו באותו יום. אבל קיבלתי כל מיני פיצוים מתוקים למשל שהגעת ליום הולדת שלי:) תיהיה סולחה כשתרצי שהיא תערך. וכמובן שהדרבי מעל הכל. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח.
 
../images/Emo24.gif

אני שמחה שלמרות הכל נהנת מיום ההולדת שלך, ואני גם שמחה שהצלחתי להגיע. ד"ש למישאלוב!
 

Charlie

New member
יקיר...

ראשית, לדעתי יש לך את הכישרון לפרוץ גם בקבוצה גדולה כמו הפועל, ואני מאמין שכשהסיבה המונעת ממך לעשות כן תעבור לנבחרת בקיץ, אכן תעשה זאת. שנית, האם אתה מתכוון להישאר בהפועל בעונה הבאה או שאתה חושב לבקש השאלה לקבוצה אחרת (בהנחה שהמאמן רוצה אותה בסגל הקבוצה לעונה הבאה)? בהצלחה!
 
../images/Emo86.gif

קודם כל תודה רבה. שנית אני לא מתעסק כ"כ בעונה הבאה. יש לנו מטרות עוד לעונה הזאת וכנסיים את העונה הנוחכית אז נראה מה עודים לגבי העונה הבאה. תודה רבה וחג שמח!
 
למעלה