מה יעלה בגורלו של אוסישקין?

petertosh

New member
שאול בביזיון כפול

הנהלת הפועל ת"א אסרה על השחקנים להתראיין בכל נושא פינוי אוסישקין ואף אסרה עליהם להגיע לעצרת היום .יתרה מזאת, היא אף קבעה להם אימון על שעת העצרת . תגידו, שאול לא אמר אתמול שהוא מתנגד להריסת אוסישקין? בראיון שהוא העניק אתמול לחדשות הספורט(זה מופיע באתר שלהם) הוא מאשים את האוהדים שהשאירו אותו לבד במערכה מול חולדאי,ואומר שהאשם הבלעדי זה חולדאי. חתיכת חסר בושה,הריי קיבלת כסף טוב עבור אוסישקין,750 אלף ליתר דיוק,עכשיו אתה מלכלך על העיריה? האיש בעל הפנים הכפולות לא מפסיק עם הגועליות,לא אכפת לו שכל דבר שהוא נוגע בו שונא אותו,לא אכפת לו שלאנשים יש קצת יותר שכל מנמלה ולא בולעים את מה שהוא מנסה למכור בעליבות. הוא בוודאי גם מצטער שהעצרת קיבלה אישור מהמשטרה ואנשי ציבור ידועים מגיעים. שירוץ כבר לכנסת תפור עליו להיות ח"כ.
 

petertosh

New member
העצרת

לפני המשחק,במשחק,ומייד לאחר המשחק,המילה אוסישקין קיבלה משמעות שונה לכל מי שהיה שם.אנשים מגילאי 80 עד ילדים אוהדי הפועל העכשויים העלו כל אחד זכרונות ורגעים מרגשים שהמקום סיפק להם. מיד לאחר השריקה נהייתה שיירה ענקית של רכבים שהובילה לאוסישקין,אנשים חיכו לשריקת הסיום רק כדיי לנהור לשם. לפני שמצאנו חנייה אני והאוהד שאיתי מקווים שיבואו אנשים,עוד לא הספקנו לסיים תמשפט ואתה קולט מבול אדום של אהבה. לא יאומן...השלטים,כמות האנשים,הרגשות,הדגלים...הכל התערבב בים אדום של סולידריות. שחור עבר כמעט כל אוהד והודה לו אישית בחיבוק ודמעות. התמונה שסימלה מבחינתי הכי טוב את מהות אוסישקין זה סבא,אב,ובן עומדים ביחד שהסב מזיל דמעה.3 דורות שסימלו את נצחיות אוסישקין. היו שם רבים וטובים,לא זוכר את כולם אבל בניהם,עמנואל רוזן,ח"כ כבל(אוהד מכבי שריגש בנאומו),עוד איזה פלצן מהכנסת ששם צעיף אדום,רוני דניאל,יהלי סובול,אבוקסיס,גרשון,דומה ושביט,ו2 יקרים אחד שדרן גל"צ שרוף הפועל שסיפר על האליפות בשנות ה-50 באולם הישן,ואחד מראשי ההנהלה לפני שנים רבות,יולי תמיר גם היתה. כל אחד סיפר את המניעים שלו נגד ההריסה,אם זה אישי,תרבותי,ספורטיבי,או כבית ששימש לרבים מאיתנו. אחד הימים המרגשים בחיי,נוצרה הרגשת כח ואמונה שבאמת אפשר להציל את המצב. את הסלים,פרקט,וכסאות-אפשר להחליף לחדשים כחלק מהשדרוג הנדרש. יום של גאווה אדומה.
 

petertosh

New member
גילי מגיע בניגוד להוראת שאול

רק על הפצצה שהוא הוריד לבאסטון מגיע לו זר פרחים. שאול(וחולדאי כמובן) היה מרכז הקריאות אתמול,גם ע"י הקהל וגם ע"י אנשי ציבור.
 

petertosh

New member
חיים זלוטיקמן-אגדה../images/Emo23.gif

אמסלם רצה מאד לבוא אך לא יכל עקב אבל.
 

petertosh

New member
ח"כ תירוש

או תמיר...לא יודע עוד לא ישנתי ומפוצץ מהלימודים חחח...
 

petertosh

New member
עיתונאי גל"צ הותיק

שהביא עמו תמונה של הפועל אלופה בשנות ה50.
 

petertosh

New member
אם כבר מכביסטים

ח"כ כבל שקיבלו אותו יפה למרות שהוא ציפה לעליהום. "ככל שנאתי את האולם הזה,ובגלל זה אני מבין שהמקום הזה שימש וישמש לכם כבית,ובית לא הורסים!! בית לא הורסים!!!" פה אני חייב להודות שהיתה לי באדמומיות בעיניים,אני,שאני לא בוכה בלוויות.
 
למעלה