מה יעלה בגורלו של אוסישקין?

Gretchen

New member
טוב זה כבר נעשה ממש רציני

מתישהו בין יום שבת לראשון הולכים להרוס את אוסישקין. אתם מבינים מה הולך לקרות?? יהרסו לנו את הבית! אסור אסור לתת לזה לקרות! מחר תתכנס ישיבת אוהדים, אני אודיע על המשך הפעולה
 
פגישת חירום מחר באוסישקין

פגישת חירום מחר באוסישקין היום שכולנו קיווינו שלעולם לא יגיע,ככל הנראה הולך וקרב. ביום חמישי הקרוב תמסור הנהלת הפועל תל אביב את המפתחות לאולם אוסישקין לעירייה,וכבר ביום ראשון צפויים להגיע לאולם הבולדוזרים. הערב התקיימה באולם פגישה נזעמת עם הורי השחקנים של מחלקות הנוער,שעומדות כעת על סף פירוק בגלל היעדר מתקן למשחקים והאימונים. בשל המצב תכונס מחר בשעה שמונה בערב אסיפת חירום של אוהדי הפועל תל אביב על מנת לדון בדרכי ההערכות שלנו לקרב מאסף אחרון נגד אלה שעומדים עלינו לכלותינו. חובה על כל מי שמחשיב את עצמו לאוהד להגיע לפגישה הזאת,מכיוון שהזמן קצר והחלטות עשויות ליפול מהרגע להרגע. כל מי שאי פעם טען שהוא אוהד של הפועל כדורסל חייב להיות שם. כל מי שסיפר פעם על האנרגיות והעוצמה של אוסישקין חייב להיות שם כל מי שבעולם של סמלים שהולכים ונעלמים רוצה לשמור על אלה שעוד נשארו חייב להיות שם זה מאבק שכולם חייבים לתת בו יד,ומי שלא נותן בו יד,כאילו שנתן יד למהרסי אוסישקין. הגענו לרגע האמת-המאבק הפעם הוא לא על מול מכבי, לא על העברת משחקים,לא על זהות מאמן או יו"ר הפעם אנחנו נאבקים על עצם קיומה של הפועל תל אביב.
 
בלי נדר אני אגיע../images/Emo70.gif

חבל שהשעה בעייתית והרבה יעדיפו לצפות בליגת האלופות.. אבל שמעתי שתכננתם להפגש ביום חמישי,לא?
 
העיניין זה שביום חמישי

אוסישקין נמסר כבר לעירייה, כך שרוצים לעשות זאת לפני זה.... אמנם זה התראה ממש קצרה, וזמן לא נח(גם לי), אך זה מה שיש כרגע.....
 

marc opolo

New member
חייבים לעצור את הריסת הבית!!

אז מה נסגר....מתי ואיזה שעה? האם יש אפשרות לגייס שחקני עבר?
 
זה נעשה כבר,

ולפי מה שאני יודע גם הניסיון של ג'ימי טורק, שעובר בעייריה, לא נשאו פרי.... רוב הסיכויים שלא נצליח לעצור את זה, אבל חייבים לנסות לפחות.
 

petertosh

New member
נלחמים בתחנות רוח

מתנהל דיון מעניין בשדים על הצעה להגיש בג"ץ,כל המסקנות מובילות לאדם אחד-שאול,שוב פעם שאול. הפועל מבחינה חוקית היא דייר מוגן אחרי תקופה ארוכה של חכירת האולם,העירייה מחוייבת לתת חלופה לקבוצה ולצערנו היא נתנה את נוקיה המסריח,שאול קיבל הרבה כסף בשל המעבר,ושנשאל לאחרונה על הריסת האולם השיב "זה לא עיניין שלי",שידחוף תסיגר לתחת בן אלף...אתה הבעלים של הקבוצה,אז של מי העיניין של חולדאי?? מהשבוע אין יותר מחלקת נער לקבוצה,אין אוסישקין,אין יותר הפסדים טכניים כי לא רצו לשלם להסעות,הפועל ת"א כדורסל מודל 2006. הדרך היחידה לנסות ולמנוע\לדחות את ההריסה היא דרך עתירה משפטית כנגד אי מתן חלופה לקבוצת הנוער. היום יותר מתמיד אני מתעב את העסקן מאפיונר השמן. אם העתירה תצע לפועל תערך מגבית בקרב האוהדים.
 

Gretchen

New member
מחר יוחלט

האם ההריסה תיהיה ביום ראשון או תדחה ב10 ימים
 

marc opolo

New member
האם היתה פגישה אתמול בערב?

יש אפשרות להפיץ פה את המייל עצומה נגד הריסת אוסישקין? צריך גם להחתים במשחק של הפועל בכדורגל כמה שיותר אם צריך מתנדברים אני הראשון שישמח לעשות את זה
 

petertosh

New member
כואב הלב על שחור

כואב הלב על ההיסטוריה. כואב הלב על אמסלם,פרישמן,וברי. כואב הלב על כל מי שזכה להיות באולם הזה. מהלך ערמומי של העירייה שהטעתה את תאריך ההריסה מחשש לסחבת משפטית שהיתה אמורה להערך מהעתירה. אוסישקין.
 

Symbolic

New member
אושיסקין בהריסות

שלום, אני כבר סביבות 12 שנה אוהד מכבי ת"א (נא לא לסקול אותי באבנים). באתי דווקא לחזק את ידכם בשעתכם הקשה. במקומכם הייתי הולך להפגין נגד הריסת אושיסקין, שלדעתי זה ביזיון אחד גדול שהורסים. מוחקים סמל לא רק של הפועל ת"א, אלא של הכדורסל הישראלי. אין ספור משחקים ענקיים שוחקו שם, דרבים בלתי נשכחים, אולם חם וביתי. הפועל ת"א בהיכל נוקיה זאת קבוצה בלי נשמה, בלי אהבה, בלי אוהדים. אני מעדיף דרבים חמים באושיסקין ומשחקים מצויינים באווירה מטורפת, שכ"כ חסרה לנו בליגה המשעממת של ימינו (ואת הסיבות לכך נשאיר לדיון אחר). בהתחלה חשבתי שאהיה שמח לאיד, אבל אני ממש לא. הרי יש דבר אחד משותף לאוהדים שכ"כ אוהבים את קבוצתם - האהבה האמיתית למשחק. כואב הלב. מתן, אוהד מכבי ת"א.
 
שלום מתן.

נדיר לראות אוהד מכבי שמגלה אמפתיה (אפילו בסיסית) לכאבם של אוהדי הפועל, ועל כך תבוא עליך הברכה. הריסת אוסישקין היא תעודת עניות לכדורסל הישראלי ומורשתו. מעטות הפעמים בהן מקום מגלם בתוכו היסטוריה שלמה, אך במקום שימור ופיתוח בחרו להרוס אותו עבור בצע כסף. טעות שכזו מוכיחה את אוזלת ידם של הנפשות הפועלות, וכן את הזילות וחוסר הכבוד שנוקטת העירייה כלפי מוסדותיה. יום עצוב ושחור לאוהדי הכדורסל והפועל בפרט.
 

על האש

New member
הוצא צו מניעה להריסת אוסישקין

בית המשפט נענה לבקשת מועדון השייט של הפועל ת"א והוציא צו מניעה להריסת המגרש.
 

Gretchen

New member
אני פשוט לא מאמינה

שזה קרה. נגמרו לי כבר הדמעות. יש לי 3 חתיכות ממה שהיה הבית שלי, מונחות פה לידי. לא מאמינה שזה נגמר. כל הזכרונות מציפים אותי. כל מיני רגעים קטנים וכאילו לא חשובים. אוסישקין זה הבית הכי יפה שהיה לי בחיים. בית שתמיד קיבל אותי בחום. אין כמו להכנס ולעבור מתחת ליציע המערבי ולשמוע את הקהל שואג, להצטרף לכולם ולהרגיש נהדר. להרגיש מוגן מהכל. כי זה הבית. וכבר אין בית. ושחור מחבק אותי ושואל למה אני בוכה, הוא אומר שאין לנו מה לעשות. וזה מה שהכי מכעיס. אז יצא צו מניעה, את הפרקט הם כבר הרסו, את הסלים הם תלשו את הלב הם עקרו. אז זה ידחה בעוד חודש חודשיים (אם בכלל). אף אחד לא ישלם כסף עכשיו להחזיר את הכל למקום. זה נגמר. וזה נורא.
 
באמת עצוב../images/Emo10.gif

זה חתיכת מחדל. הייתם צריכים לשמוע את רוני דניאל מתראיין. הואט אמר דברי טעם, והתבטא בצורה יפה מאוד. עצוב ומזעזע כיצד המדינה ועיריית תל אביב מתייחסות לעמודי התווך של הספורט הישראלי.
 
מחר בשעה 9 בערב הפגנה../images/Emo124.gif

במתחם אוסשיקין. להעביר את זה הלאה לכל אוהד הפועל שמכירים. היה מאוד מדכא ואפילו טיפה סוריאליסטי אתמול במתחם אוסישקין.. קרש אדום עם מסמרים זה המזכרת שיש לי כרגע מהאולם.. כזה שהקפיצו עליו מיליוני פעמים.. מי יודע אולי זה חתיכה מהפרקט המפורסם איפה שהכדור לא קופץ.. ועוד לראות את שחור בחצות הלילה עדיין נמצא במתחם אחרי היום שעבר עליו.. מסרב להיפרד מאוסישקין ועוד לשמוע ממנו שבתוך כל ההמולה אתמול הוא עוד נסע לייצג את המועדון בבית הדין של איגוד הכדורסל אחרי שכמה אוהדים קראו קריאות גנאי במהלך דרבי כדורסל הנוער שהיה שבוע שעבר..עצוב.
 

petertosh

New member
../images/Emo124.gifחשוב מאד

היום לאחר המשחק מול סכנין,(שבת) בשעה 21:00 תתקיים עצרת המונים להצלת אוסישקין - העצרת תתקים ליד האולם ברחוב אוסישקין בנוכחות אישי ציבור, אמנים ושחקני עבר. בואו לתמוך בהצלת אוסישקין ! עופר\נבי אני חושב שראוי לנעוץ את השרשור במעלה הפורום עד שימצא פתרון או לא ימצא לצערי.זה חלק בהיסטוריה של הפועל שמתרחש ממש עכשיו.
 
למעלה