הייתי חייב לבצע

יואב ק.

New member
הייתי מעדיף שלא יאהדו אותנו

פוליטיקאים, זה לא מוסיף שם טוב
שכחת את דב נבון ואם אינני טועה גם מריאנו אוהד הפועל
 
בואנה יא חוצפן!

נראה לי שזה הכיף שלך בשרשור הזה. ללכת ולמצוא איך לבקר את הסיבות שלי.
נו, נו. נראה אותך. חוץ מאדום עוד לא הבאת משהו בומבסטי באמת.
 

יואב ק.

New member
אם לא לבקר אותך במציאות

אז לבקר אותך בפורום, צריך לבקר אותך איכשהו
חוץ מזה אדום עולה
 

redot

New member
עוד מפורסמים

עלי מוהר אופיר פינס חיים יבין דדי צוקר משפחת ברעם אברי גלעד אהה, ואני!!! אני עוד לא מפורסם אמנם, אבל למה להיות קטנוניים?
 
אמת

וכמוהם גם חיים יבין ואברי גלעד. יוסי שריד הוא אוהד של הפועל קריית שמונה,בכדורסל יש גרסאות סותרות לגבי מי הוא אוהד-הפועל או גליל. יגאל שילון,כאוהד מכבי ת"א כדורסל,לא ראוי להיקרא אוהד הפועל. אופיר פינס למיטב ידיעתי הוא אוהד של הפועל ראשל"צ. דדי צוקר למיטב זכרוני מעולם לא הזדהה כאוהד הפועל,וגם על ברק לא שמעתי אף פעם משהו חד משמעי בעניין. יש עוד שמות ברשימה שנתנו כאן שאני בספק לגביהם,אבל שיהיה. אגב,צביקה פיק,שהועלה פה כדוגמא לאוהד מכבי,הוא בכלל אוהד של הכח ר"ג.
 
צביקה פיק

הוא אוהד הכח ר"ג,התבטא בעניין לא פעם,ואף היה זה שהלחין,עיבד ושר את שיר האליפות של הכח ב73'.
 
לפי *דבריו* הוא אוהד מכבי

כאמור, בתכניתו 'המאסטרו' הוא הצהיר על אהבתו למכבי, קבל עם ועדה. אפילו היה שם פרק שלם שהוקדש לזה, וראו כיצד צביקה מבקר את מכבי תל אביב באימונים, לובש מדים כחולים-צהובים, ומבקש מהם חתימות. הוא טען באוזניי חברתו (הפוסטמה שמוחה משול לגרגיר שעורה) שמכבי היא אחת מאהבותיו הגדולות. חיזוק נוסף לדבריי, אתה יכול למצוא בכתבה הבאה, שמצלמת סלבריטאים עם קבוצת הכדורגל האהובה עליהם: (חפש כאן את צביקה)
 

petertosh

New member
מה אתה מבין

היה פרק עם גארנר "כתפיים ענקיות" מזהות בדויה.
 
נמשיך בפינג פונג

צביקה פיק,כפופוליסט,הולך למכנה המשותף הנמוך על מנת למשוך תשומת לב לכל מני תוכניות ריאליטי הזויות בכיכובו. נמוך יותר ממכבי ת"א אין. עוד על פיק ואהדתו להכח ר"ג בלינק המצורף.
 

day222

New member
ביקוש אוהד רק את עצמו...

ואת עצמו בלבד. הסדרה "המאסטרו" הינה אחת הסדרות המצחיקות ששודרו אי פעם בטלביזיה. ראוי לה שתשודר פעמים נוספות ורבות!
 

יואב ק.

New member
לצערי

שריד הזדהה לא פעם אחת כאוהד הפועל, אפילו בטורים שלו בעיתונות בנוגע לספורט. בהחלט הייתי מעדיף שיהיה אוהד של קבוצה אחרת.
 
יוסי שריד

החזיק בעקביות ולאורך שנים בעמדות מדיניות יוניות וראויות להערכה בעיני. בנושאים אחרים,למרבה הצער,כמו למשל הכניסה לממשלה עם ש"ס ב99' הוא זיגזג לא מעט,ובכך הביא לחורבנה הנוכחי של מרץ,שהופקרה לידי הקפיטליסט ביילין ו-וילן,האיש שהמושג זכויות אדם זר לו(כפי שמתבטא בחוק הספורט,בבת עינו). נושא האהדה,מסתבר,הוא עוד נושא שבו הוא נוטה לזיגזוגים. ההתבטאויות שאתה מדבר עליהן הגיעו בסיום שנות ה90' בזמן המאבקים של הפועל עם בית"ר,בדיונים שנערכו בועדה מיוחדת בכנסת אחרי משחק השרוכים,בה תמכו אולמרט,ריבלין וליכודניקים נוספים בבית"ר ואילו שריד וצוקר תמכו בהפועל,פחות מתוך אהדה,יותר מתוך רצון לנגח את אנשי הליכוד. במאמר שפרסם לאחרונה בהארץ דיבר שריד על כך שקבוצת נעוריו הייתה ונשארה הפועל קרית שמונה.
 

יואב ק.

New member
ביילין ו-וילן קפיטליסטים?

אני המום למראה עיניי. מה עם גוז'נסקי?
 
יוסי ביילין

הוא קפיטליסט אדוק,תומך נלהב של הגלובליזציה,ואחד שמבחינתו רצוי להפריט גם את בית המשפט העליון ואת כנסת ישראל. אצל וילן הבעיה היא אחרת. הבן אדם הוא בור ופופוליסט,שלא מהסס לחוקק חוקים שיעילותם מוטלת בספק ופוגעים בזכויות האדם.
 
למעלה