הייתי חייב לבצע

בגלל המסע המופלא באירופה

והניצחון על צ'לסי ומילאן. בגלל ההישג המדהים הזה, שאף קבוצה אחרת לא הגיעה אליו.
 

petertosh

New member
בגלל שייע../images/Emo99.gif

הבנאדם הכי רגיש בספורט הישראלי שהיה צריך להיות עובד סוציאלי. אני לא אשכח תדמעות שהיו לו בעיניים שהוא לא הצליח להשאיר את אשדוד ליגה. כמאמן הוא רך מידיי,אבל כשחקן...ככה נזכור אותו,נאמן להפועל ואדום לנצח.
 

petertosh

New member
רררררר../images/Emo11.gif

בגלל יעקב חודורוב,שלמרות מצב בריאותו הלא מזהיר(שיבדל לחיים ארוכים),בראיון שנערך עימו לאחר קבלת הפרס יחד עם רלף קליין הוא ענה לאחת השאלות:"עזוב אותי ממכבי,אני הפועל ומדבר רק על הפועל".
 

סטלנרי

New member
סינתיה

מי שאוהד את הפועל בגלל המסע באירופה , אני מרחם עליו , אני מתבייש שהוא אוהד את אותה קבוצה כמוני.
 

redot

New member
דברים כדורבנות

בניגוד למכב*סטים. אוהדי הפועל הם לא אוהדי הצלחות. טרמפיסטים? שיטפסו טרמפ על מכב* ת"א כדורסל או מכבי חיפה בליגת אלופות, אבל שיעזבו את האדומים שלנו בשקט. הקבוצה מייצגת את עצמה ולא אפ'חד אחר!!
 
לא הבנת את הכוונה שלי

לא אמרתי לאהוב את הקבוצה *רק* בגלל המסע המופלא לאירופה. ממש לא. אבל מה לעשות, שכאשר אתה אוהב קבוצה אתה מתרפק בין היתר גם על הצלחותיה? ההצלחה המרהיבה של הקבוצה באירופה, היא בהחלט סיבה נוספת לאהוב אותה. שים לב- לא סיבה יחידה, אלא סיבה נוספת (כלומר, אחת מיני רבות) להעריך ולאהוב את הפועל.
 

יואב ק.

New member
אין שום רע בלהתחיל לאהוד קבוצה בגלל

הצלחה, זה עדיף על שנאה לקבוצה אחרת. כמובן שההמשך צריך להיות אהדה מוחלטת למועדון בכל מצב שהוא.
 
19. בגלל הענווה

שתמיד איפיינה את המועדון והתבלטה עוד יותר אל מול השחצנות הצהובה שמעבר לכביש. כיף להיות חלק ממועדון שעובד בשקט, ומעדיף לדבר על המגרש, ולא מחוצה לו.
 
20. בגלל פורום 123 בתפוז!

עם מנהל אחד שהוא מנגל, ומנהלת שניה שאוהבת לאכול את מה שצולים עליו. ובגלל גולשים נפלאים כמו: כינרת אחרת אדומה יואב ק. ה ש ד ה א ד ו ם אנטיוכוס השני Show me the money 7 ZululuZ משה32 שחר .ו קוסטדינוב redot סטלנרי משה המגניב itamar argaman מוצץ גבעול1 לאונרדו החדש מסרים ReDEAD redshani petertosh marc opolo L i k o AMITMUNK Gretchen RoieL ועוד רבים וטובים...
 

יואב ק.

New member
שכחת את

ג'רום לרואה/לואיס פרננדס/פבריס פרננדס/אגנסו והשם התורן של הקנאי שפספסתי
 

על האש

New member
וחוץ מזה שהיא אוהבת לאכול עליי ../images/Emo3.gif

הרבה בזכותה,ובזכותכם הפורום הזה,הפך להיות הרבה ממה שהיה עד כה. ועל כך אני חייב לכם
.
 

על האש

New member
../images/Emo208.gif הייתי חייב לבצע ../images/Emo208.gif

אסור שהשרשור הזה יעלם מהר מידיי
.
 
21. בגלל הסלבריטיז!

תראו לי עוד קבוצה שכל כך הרבה מפורסמים אוהבים אותה. ולא שזו ממש סיבה לאהוב את הפועל, אבל כשאנשים זוהרים נדבקים אליך, זה אומר שאתה בעצמך קצת זוהר.
אז בין היתר בגלל: אריק אינשטיין עמנואל רוזן מיקי חיימוביץ' חיים רמון דן ויגאל שילון אורי בנאי מיכאל הנגבי יהלי סובול אייל קיציס בן כספית גיא זוהר רזי ברקאי מיכה שטרית יצפאן יוסי שריד טל מוסרי יעל גולדמן ברי סחרוף מני פאר אהוד ברק גדי סוקניק יעל בן דב אלי ישראלי משה שלונסקי יגאל בשן (רק לשם השוואה: את מכבי אוהדים דידי הררי וצביקה פיק
)
 
למעלה