שאלון החורף הגדול

גשם בחוץ. וקר.

אבל בפנים יש תנור, וחתול ומחשב.
אז ככה: אנחנו מתכתבים פה אחד עם השני, ובעצם לא ממש מכירים זה את זה. אבל אתם חמודים אחד אחד, אז הנחתי שיהיה נחמד אם נכיר קצת יותר. ומכיוון שראיתי את השאלון הזה בפורומים אחרים, חשבתי שיכול להיות סבבה אוגזים אם תשתפו פעולה. הוא אמנם ממש לא קשור ל'הפועל', אבל עד מחר יש פגרה!
היידה לענות:
*** שם: האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? מיקום: האם תקראי לילד שלך על שמך? אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? רווק? אם לא, רוצה להיות? תאריך לידה: גיל: גיל שהיית רוצה להיות: גובה: צבע עיניים: אוהב אותו? צבע שער: אוהב אותו? צבע אהוב: ימני/ שמאלי/משתמש בשתי הידיים בצורה שווה: חיות מחמד? מה העבודה שלך? יש / אין- פירסינג: קעקועים: אובססיות: התמכרויות: חולשה לאדם מסוים? ציטוט מועדף/ מוטו: האם... אתה חי את הרגע? יש לך סודות? אתה אוהב את הכתב יד שלך? יש לך הרגלים רעים? איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? מה הפחד הגדול ביותר שלך? אתה יודע לשיר? האם אתה מתבודד? מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? האם אתה פועל בפזיזות? האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? ומה הכי פחות אוהב? אתה חושב שאתה נראה טוב? יש לך ביטחון עצמי? האם אתה: מעשן? סמים? קורא עיתון? מתפלל? הולך לבית כנסת? מדבר עם זרים? ישן עם בובות פרווה? יוצא לטיול בגשם? מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? נוהג? אוהב לנסוע מהר? אוהב מישהו/י בלתי מושג/ת? האם אי פעם: פגעת בעצמך? יצאת מהמדינה? אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? היית מאוהב? שחית בעירום? עברת ניתוח? חטפת מכות? החטפת מכות למישהו? התחילו איתך? היית על במה? חשבת על התאבדות? נשארת ער כל הלילה? לא אכלת יום שלם? ישנת כל היום? הרגת מישהו? חשבת שאתה משתגע? היה לך חלום שהתגשם? עברת על החוק? פגשת מישהו מפורסם? הרגת חיה בטעות? הרגת חיה בכוונה? גנבת משהו? היית ברדיו/ טלוויזיה? היתה לך התמוטטות עצבים? קפצת בנג'י? היה לך חלום שחזר כמה פעמים? עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? על מי אתה סומך הכי הרבה? עם מי אתה רב הכי הרבה? האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? האם אתה סומך על אחרים בקלות? בבית של מי היית אחרון? מי היה האדם האחרון: שרצית להרוג? שצחקת עליו? ששבר את הלב שלך? שאיכזב אותך? ששימח אותך? שראית איתו סרט? תאר איך אתה מרגיש כרגע ב-5 מילים:
 

petertosh

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... מאיפה הפלצת תשאלות האלה? חחחחחחחחחחח... סבבה בא טוב כבר עונה חחחח...
 
אל תתחמק, יא פרזיט.

אני מבינה שנושא "האורך" מפחיד אותך. המממ. איי וונדר וואי.
קדימה, לענות.
 

redot

New member
נענה בכל זאת

שם: טל האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? לא מיקום: ת"א האם תקראי לילד שלך על שמך? לא אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? טל אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? אפ'חד. היו אמורים לקרוא לי סתיו, חבל שלא יצא ככה... האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? בלי סוף אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? לא רווק? תמיד אם לא, רוצה להיות? תאריך לידה: 18/10/82 גיל: 23 גיל שהיית רוצה להיות: 23 גובה: 180 צבע עיניים: כחול/ירוק אוהב אותו? כן צבע שער: בלונדי (בקרוב רסטות) אוהב אותו? לא במיוחד, בגלל זה אני עושה רסטות צבע אהוב: אדום/שחור ימני/ שמאלי/משתמש בשתי הידיים בצורה שווה: ימני חיות מחמד? כלב/חתול מה העבודה שלך? מלווה טיולים, נכון לעכשיו. יש / אין- פירסינג: יש קעקועים: יש אובססיות: יש התמכרויות: יש חולשה לאדם מסוים? לא ציטוט מועדף/ מוטו: כתוב בחתימה שלי האם... אתה חי את הרגע? כן יש לך סודות? כן אתה אוהב את הכתב יד שלך? לא יש לך הרגלים רעים? כן איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? "איזה עיניים יפות יש לך" אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? א-ש-ל-י-ו-ת מה הפחד הגדול ביותר שלך? לחלות במחלה קשה אתה יודע לשיר? לא, למרות שאני עובד על זה האם אתה מתבודד? כן מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? הגיטרה שלי אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? בטח, אני מגניב האם אתה פועל בפזיזות? כן האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? כן אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? את החפש"נות שלי מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? תהיה החבר הכי טוב של עצמך מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? המחמאות שאני מקבל
ומה הכי פחות אוהב? אני רזה מדי... אתה חושב שאתה נראה טוב? לפעמים כן, לפעמים לא... יש לך ביטחון עצמי? כן, לא גבוה במיוחד... האם אתה: מעשן? כן סמים? כן קורא עיתון? כן מתפלל? לא הולך לבית כנסת? לא מדבר עם זרים? כן ישן עם בובות פרווה? לא יוצא לטיול בגשם? לפעמים מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? לא נוהג? לא אוהב לנסוע מהר? כן אוהב מישהו/י בלתי מושג/ת? ברור... רק את הבלתי מושג האם אי פעם: פגעת בעצמך? כן, כדי להוציא גימלים בצבא יצאת מהמדינה? לא אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? לא היית מאוהב? כן שחית בעירום? כן עברת ניתוח? כן חטפת מכות? כן החטפת מכות למישהו? כן התחילו איתך? בנות יענו? כן היית על במה? כן. פעם אחת עם יצחק קלפטר (כבוד!!!) חשבת על התאבדות? ניהיליזם של גיל 15 נשארת ער כל הלילה? בדר"כ זה מה שאני עושה לא אכלת יום שלם? כן ישנת כל היום? וגם כל הלילה הרגת מישהו? לא חשבת שאתה משתגע? כן היה לך חלום שהתגשם? לא בדיוק אבל בערך (בים-בם-בום) עברת על החוק? כן פגשת מישהו מפורסם? כן הרגת חיה בטעות? בטעות? לא הרגת חיה בכוונה? כן. בעיקר זבובים גנבת משהו? כן היית ברדיו/ טלוויזיה? כן. היה שירותרום בפארק נופש באשקלון וצילמו אותי לכמה שניות. אחרי זה המג"S נבח על שלא היתה לי סיכת גדוד. היתה לך התמוטטות עצבים? לא קפצת בנג'י? לא (אני מה זה רוצה!!!!!!!!!) היה לך חלום שחזר כמה פעמים? כן. עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? אפ'חד על מי אתה סומך הכי הרבה? על אבא שלי ואחי הגדול עם מי אתה רב הכי הרבה? עם עצמי האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא האם אתה סומך על אחרים בקלות? ככה ככה בבית של מי היית אחרון? של ההורים, עכשיו. מי היה האדם האחרון: שרצית להרוג? הבוס שלי שצחקת עליו? תיירת שטיילצי איתה ועם הקבוצה שלה ששבר את הלב שלך? חברה מלפני שנה ומשו שזרקה אותי שאיכזב אותך? המדריך בטיול האחרון שלי (יש לי הרבה חוויות מהטיול) ששימח אותך? לב לבייב שראית איתו סרט? וואי..... לא זוכר...... תאר איך אתה מרגיש כרגע ב-5 מילים: אני שונא את הבוס שלי
 
'סאמקקקק.

אם 'תה לא עונה, השרשור הזה ישמיד את עצמו תוך 20 שניות. (זה איום, זה?
ניחא. לפחות ניסיתי.)
 
אני עונה על שאלה אחת -

האם אתה אוהב לטייל בגשם ? תשובה : כן,זה בדיוק מה שאני הולך לעשות עכשיו. לא מוותר על ההליכה היומית של כמה ק"מ טובים,לא משנה באיזה מזג-אויר.
 
איכות היא לא מילה גסה

שם: עינב. האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? על שם הפרי האסור מגן עדן. מיקום: סולידי פסטורלי במרכז. האם תקראי לילד שלך על שמך? נראה לך?! אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? יונתן. אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? עם נעמי. אוהבת את השם הזה ואוהבת את הבחורה הזו! האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? לא. אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? אם הוא לא ינטוש אותי קודם. רווק? לא. אם לא, רוצה להיות? יש יתרונות וחסרונות בכל דבר. תאריך לידה: 15.2.80 גיל: 25. גיל שהיית רוצה להיות: 25. גובה: 1.64 צבע עיניים: ירוק זית. אוהב אותו? כן. ירוק זה הכי יפה. צבע שער: מעורבב. סוג של זהוב. אוהב אותו? העיקר שהוא לא חום. צבע אהוב: סגול. (וכן, גם אדום
) ימני/ שמאלי/משתמש בשתי הידיים בצורה שווה: ימני. חיות מחמד? סטאלין- החתול מהגיהנום. מה העבודה שלך? אני מובטלת כרגע. יש / אין- פירסינג: אין. קעקועים: אין. אובססיות: לחתולים פרסיים. התמכרויות: סיגריות. חולשה לאדם מסוים? יש. ציטוט מועדף/ מוטו: "ואהבת לרעך כמוך". האם... אתה חי את הרגע? בדרך כלל כן. יש לך סודות? למי אין? אתה אוהב את הכתב יד שלך? כן, הוא יפה. יש לך הרגלים רעים? עישון, רגישות יתר. איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? שהם נהנים בחברתי. אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? קומדיה של טעויות. מה הפחד הגדול ביותר שלך? למות. אתה יודע לשיר? ממש לא.
בבלומפילד, אני מבריחה את כל היציע. האם אתה מתבודד? לעיתים, כשבא הצורך. לרוב לא. מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? המשפחה שלי. אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? נראה לי שכן. אני מצחיקה לפעמים. האם אתה פועל בפזיזות? אוהו. יותר מדי. האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? את הקלות בה אני הורסת דברים לפעמים. אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? את הנאיביות שלי. מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? שמראית עין יכולה לתעתע. מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? את הגבות. ומה הכי פחות אוהב? את כל השאר.
אתה חושב שאתה נראה טוב? אין תלונות. יש לך ביטחון עצמי? כן. האם אתה: מעשן? כן. סמים? לא. קורא עיתון? בסופ"שים. מתפלל? לא בבית כנסת, לא. הולך לבית כנסת? לא. בית מקדש רולז! מדבר עם זרים? כן. וככה הופכת אותם ללא זרים. ישן עם בובות פרווה? יצחק הכלב. יוצא לטיול בגשם? לפעמים. כשבא לי על דלקת ריאות. מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? אה, לא? נוהג? משתדלת שלא, אבל כן ברמת העיקרון. אוהב לנסוע מהר? זו הסיבה שמשתדלת שלא. (4 קנסות של 750 ש"ח, יכולים להוריד את החשק מהכביש). האם אי פעם: פגעת בעצמך? בעקיפין, כן. יצאת מהמדינה? בהחלט. אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? ניסיתי להגעיל איזה בחור נודניק שנטפל אלי, אז לעסתי אשכים של שור מולו. היית מאוהב? כן. שחית בעירום? זה הכי כיף. עברת ניתוח? לא. חטפת מכות? מי ירביץ לי?! החטפת מכות למישהו? כן. אבל רציני. התחילו איתך? לא מתחילים איתי. היית על במה? המון פעמים. מתה על זה. חשבת על התאבדות? לא. נשארת ער כל הלילה? כן, כן, כן. לא אכלת יום שלם? חחחחחחחחחחחח, אין מצב. ישנת כל היום? כבר מזמן לא. הרגת מישהו? את הפינקים שלי.
חשבת שאתה משתגע? זה קורה לי בערך כל יום. היה לך חלום שהתגשם? כן... זה היה נפלא. עברת על החוק? כן. פגשת מישהו מפורסם? תומר יוסף חשב שאני כוסית.
הרגת חיה בטעות? בטח דרכתי על נמלה מתישהו. הרגת חיה בכוונה? לא. גנבת משהו? כן. טבעות מאיזה דוכן בפסטיבל ערד בכיתה ח'. היית ברדיו/ טלוויזיה? כן. היתה לך התמוטטות עצבים? לא. קפצת בנג'י? אין מצב בעולם שאני עושה את זה. היה לך חלום שחזר כמה פעמים? יותר מדי פעמים. עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? עם מ-ל-א. על מי אתה סומך הכי הרבה? על כל מי שאוהב אותי באמת. האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? פחחח. האם אתה סומך על אחרים בקלות? כן. בבית של מי היית אחרון? של שכן שלי. מי היה האדם האחרון: שרצית להרוג? המתנחל הזה שהחזיק את התינוק שלו בחלון ואיים לזרוק אותו. שצחקת עליו? ידיד שלי. ששבר את הלב שלך? גיליתי משהו על מישהו. זה שבר אותי. הלאה. שאיכזב אותך? כנ"ל. ששימח אותך? רוני. שראית איתו סרט? עמריקי. תאר איך אתה מרגיש כרגע ב-5 מילים: נ נח נחמ נחמן מאומן.
 

יואב ק.

New member
שמש בחוץ, דווקא לא קר במיוחד

ורק יואב יושב מול המחשב בעבודה... שם: יואב ק. (שם המשפחה שמור לכל מי שלא גילה אותו עד עכשיו) האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? על שמי (לדעתי זה הכבוד הכי גדול שיש) מיקום: ניו ג'רזי, ארה"ב האם תקראי לילד שלך על שמך? לא (שאלה מוזרה ביותר עליי לציין) אם היית נולד במין השני, איך היו קוראים לך? עינב (מחווה לעינב
). סתם, אין לי מושג. אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? אף אחד (אני גאה בשם שלי). האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? אני גר בארה"ב, ממתי אלה יכולים לבטא שמות כמו שצריך? אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? לא נראה לי. רווק? רווק תפוס. אם לא, רוצה להיות? תאריך לידה: 10.12 (עשירי לדצמבר) גיל: 24 גיל שהיית רוצה להיות: 20 גובה: 1.77 צבע עיניים: ירוק אוהב אותו? כן צבע שער: שטני אוהב אותו? כן צבע אהוב: אדום כמובן ימני/ שמאלי/משתמש בשתי הידיים בצורה שווה: שמאלי חיות מחמד? כלב שנמצא אצל ההורים מה העבודה שלך? מהנדס תוכנה (מחשבים למי שלא מבין) יש / אין- פירסינג: אין קעקועים: אין אובססיות: אין התמכרויות: לפורום הזה
חולשה לאדם מסוים? יש מישהו שאין לו? ציטוט מועדף/ מוטו: את זה ראיתי אצל מישהו בחתימה והחלטתי לאמץ את זה (זה באנגלית): "I'm just killing time and time is killing me." האם... אתה חי את הרגע? לא, אני עצלן
יש לך סודות? כן אתה אוהב את הכתב יד שלך? כן, בגלל זה אני במחשבים
יש לך הרגלים רעים? כן, אבל לא מגלה איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? שאני גאון
אם היו עושים סרט על החיים שלך, איך היו קוראים לו? הגאון
מה הפחד הגדול ביותר שלך? וואלה, לא חושב על הדברים האלה... אתה יודע לשיר? דווקא הולך לי די טוב בקריוקי האם אתה מתבודד? לפעמים מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? משפחה אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? תלוי מי האם אתה פועל בפזיזות? בדר"כ לא האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? לא מפחיד או שונא, אבל יש דברים שהייתי משנה אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? המצב בארץ (מבלי להכנס לפרטים) מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? אם באמת רוצים, אפשר להגיע רחוק מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? אין משהו ספציפי ומה הכי פחות אוהב? גם אין אתה חושב שאתה נראה טוב? כן יש לך ביטחון עצמי? כן האם אתה: מעשן? לא סמים? לא קורא עיתון? כן, בעיקר ספורט מתפלל? לא הולך לבית כנסת? לא מדבר עם זרים? כן ישן עם בובות פרווה? לא יוצא לטיול בגשם? לא מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? כן נוהג? כן (כבר 7.5 שנים עם רשיון) אוהב לנסוע מהר? כן אוהב מישהו/י בלתי מושג/ת? כן האם אי פעם: פגעת בעצמך? חו"ח יצאת מהמדינה? אני מחוץ למדינה ברגע זה אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? סביר להניח שכן היית מאוהב? כן (ועדיין מאוהב) שחית בעירום? לא עברת ניתוח? עקירת שיני בינה נחשב? חטפת מכות? לא החטפת מכות למישהו? לא משהו רציני התחילו איתך? מאיזו בחינה? היית על במה? כן, אבל לא לבד חשבת על התאבדות? לא מחשבות רציניות נשארת ער כל הלילה? כן, מסיבות חיוביות לא אכלת יום שלם? יום כיפור מן הסתם ישנת כל היום? חצי יום הרגת מישהו? ג'וקים וחרקים אחרים למיניהם
חשבת שאתה משתגע? אני משוגע היה לך חלום שהתגשם? כן עברת על החוק? כן, אבל לא משהו רציני פגשת מישהו מפורסם? ראיתי מפורסמים, אבל לא ממש פגשתי באופן אישי הרגת חיה בטעות? אני חושב שדרסתי חיה בלי כוונה הרגת חיה בכוונה? ראה תשובה ל"הרגת מישהו?" גנבת משהו? אולי מסטיק פעם היית ברדיו/ טלוויזיה? כן, ערוץ מקומי בטלויזיה היתה לך התמוטטות עצבים? לא קפצת בנג'י? לא היה לך חלום שחזר כמה פעמים? לא זכור לי עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? כרגע אני לא ממש מדבר אונליין (חוץ מנבי שמכורה לצ'אט של תפוז) על מי אתה סומך הכי הרבה? אבא שלי עם מי אתה רב הכי הרבה? אבא שלי האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא תמיד האם אתה סומך על אחרים בקלות? תלוי במי מדובר בבית של מי היית אחרון? ההורים שלי מי היה האדם האחרון: שרצית להרוג? לא זוכר שצחקת עליו? על עצמי ששבר את הלב שלך? זה עוד לא קרה שאיכזב אותך? לאחרונה לא היה והזכרון שלי לא זוכר דברים כאלה ששימח אותך? אליניב ברדה
שראית איתו סרט? השותפה לדירה שלי לשעבר אם אינני טועה, מתישהו בסתיו האחרון (לאחרונה אני בקושי רואה סרטים) תאר איך אתה מרגיש כרגע ב-5 מילים: משועמם בגלל שמשעמם בעבודה כרגע
 

יואב ק.

New member
לא, אבל באמת אני צריך לדרוש ממנו

תמלוגים על השימוש בשם הפרטי ובאות הראשונה של שם המשפחה
 
השאלון הכי גדול שקראתי. התשובות.

שמואל. על שם סבא רבה שלי. מקום מושבי ירושליים. לילדי לא אקרא על שמי. לפי רצונותי כעת הייתי רוצה שיקראו לה לי באם להתחשב באחותי אז קוראים לה רחל... לא הייתי מחליף שם עם חבר אולי מותג. שמי משובש תדיר. לא אנטוש את שם משפחתי. רווק. אפריל 80 . 174 גובה. עיניים חום זית שיער חום שטני אוהב מה שיש. צבע אהוב אפור אדום ושחור. חיית מחמד חתול. יש עבודה לוחמה וכושר ניהול משרדי. פרסינג קעקועים אין. אובססיות לא נראה לי. מכור למוזיקה אהבה ויין. חולשה לאשתי שאיני יודע מי היא. ציטוט: נהל את החיים ואל תתן לחיים לנהל אותך. חי רק את הרגע. סודות יש. לא אוהב את הכתב אבל מזדהה איתו.. . יש הרגלים רעים. המחמאה היא שכולם רוצים להיות בחברתי ושאהיה בחברתם. סרט המורכב. פחד לפספס את החיים על דברים קטנים. יודע לשיר. מתבודד. בראש ובראשונה לגרום ליחס ראוי בין בני האדם. אם הייתי משהו שאני אוהב אז היית מתחבר עם עצמי כשם שהוא מתחבר איתי. המשך בתגובה
 
למעלה