ספר חדש יצא

על האש

New member
ספר חדש יצא

בעריכתו של כותב יוסי גלס,אחד מותיקי כותבי הטורים באתר "אדום לוהט". "אדום בנשמה" - סיפורו של אוהד אדום וסיפורה של קבוצת הכדורגל של הפועל ת"א, מאז הקמתה ב-1927 ועד היום. 20 השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של הפועל ת"א מספרים על עצמם. בין השאר: שלום תקווה - מה הוא חושב באמת על האוהדים; גדעון טיש - מה קרה לו אחרי הפציעה; אריה בז'רנו - איך ריפא דוביד שוייצר שבר בידו; גילי לנדאו - על הגול בדקה ה-86 במשחק האליפות; ג'ימי טורק – על הגול ממחצית המגרש בימק"א; רחביה רוזנבוים – למה דווקא הוא שתל את הדשא באיצטדיון באסה; שייע פייגנבוים - למה צחצח את נעליהם של השחקנים כשהיה בן חמש. פרק נפרד מביא את כל ציוני הדרך בהיסטוריה המפוארת של הפועל ת"א. ספר חובה לכל אוהד הפועל, לכל אוהד כדורגל ולכל מי שרוצה להבין למה 22 אידיוטים מתרוצצים אחרי כדור אחד ועוד אלפים רבים של אידיוטים אחרים צופים בהם. בחנויות מה-1 בנובמבר.
הקרדיט כולו לאתר "אדום לוהט" משם לקוח המידע.
 

ביזיון

New member
אני מקווה מאוד שנצליח לסדר משהו

ונמכור אותו אונליין באתר שער 5 , יש כמה סידורים שאנחנו צריכים לעשות .
 

ביזיון

New member
תגיד לי מתי אתה קונה אותו

ואיפה. אני לא תופס את יוסי הזה.....דרך אגב אתה בא מחר?
 

על האש

New member
לצערי לא...

עקב העברת המשחק להרצליה,זה לא מסתדר לי עם העבודה. אני מסיים לעבוד ב19:30 ובלומפילד ליד העבודה שלי,ככה שתכננתי להגיע לאחר העבודה. אבל עקב שזרוע החורף,נבצר ממני להגיע להרצליה. לפחות עד ארשה לעצמי לקנות רכב
. ולגביי הספר,אני מאמין שארכוש אותו בשבוע שבועיים הקרובים,מאמין כך...
 

danistar

New member
ואני קניתי אותו

הייתם צריכים לראות את הפרצוף של המוכרת בסטימצקי בגראנד קניון בחיפה כשקניתי את הספר . חיפאי שאוהד את הפועל ?? חחח בכל מקרה אחלה ספר , באמת . אהבתי לקרוא על שחקני העבר ולהיזכר ברגעי שיא שהנוער של היום לא ידע וספק אם הוא מכיר . מומלץ בחום לכל אוהד הפועל בכל גיל .
 
למעלה