אדומים יקרים, הכנסו וחוו דעה.

טימון1

New member
אדומים יקרים, הכנסו וחוו דעה.

ברצוני לספר לכם סיפור על קפטן נבחרת הנוער של מכבי ת"א, רגע רגע רגע, לפני שאתם שוברים את המסך, אני צריך את כל העזרה שאוכל לקבל מכם אז תקראו עד הסוף וכיתבו לי את דעתכם בעניין. השחקן המדובר, אביב זלצמן שמו, חזר הביתה מחגיגות השנה החדשה בנהיגה, כאשר הוא תחת השפעת סמים. באיזור שפיים בשעת בוקר מוקדמת, פגע הקפטן המסומם בשני רוכבי אופניים תמימים והרג אותם, לאחר השעייה של חודש מצאה הנהלת מכבי ת"א לנכון להחזירו לשורותיה כשחקן ואף תמכה בו וגיבתה אותו בטוענה ש"תאונות קורות"....., ובכן אדומים יקרים, שלא יהיו לכם ספקות, יד המקרה לא היתה מעורבת, שוגג גם כן לא היה פה, הבחור נהג תחת השפעת סמים ביודעין [מוקדם באותו בוקר אף נעצר ע"י שוטרים בצפון ושוחרר לאחר מספר שעות], ובכך הרג שני רוכבים חפים מפשע והרס את חייהן של שתי משפחות בישראל. ניסיתי לכתוב הודעה ברוח זו בפורום של אוהדי מכבי, אבל מסתבר שהם חארות בדיוק כמו הנהלת קבוצתם, אתם, האדומים הינכם תיקוותנו [כלל הרוכבים בארץ] האחרונה להכנסת מודעות בעניין אל קהל אוהדי הכדורגל בארץ, אני יודע שיש לכם את הלב והיכולת, הרי אתם ידועים כאוהדים עם הלב הכי גדול בארץ, אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, עיזרו לנו להגביר את המודעות למקרה, רק בקשה קטנה לי אליכם, בלי אלימות נוספת, תודה על התייחסותכם אריאל דקל קיבוץ רשפים. נ.ב מצורפת כתבה המפרטת על המקרה.
 

bitoren

New member
סמים וכדורגל ביחד

אריאל היקר,לא צריך לעשות מזבוב פיל.הרי זה לא סוד שבארצנו הקטנה כל בחור לפני,אחרי ובזמן שירןת הצבאי משתמש קצת בסמים .(אולי אף אחד לא מוכן למכור לך כי אתה מלשין,ולכן אתה נגד התופעה הנהדרת הזאת) ולכן לא ברורה לי צרות העין במקרה של אביב זלצמן,מלבד היותו צהוב. לפני כחצי שנה הייתי במסיבת טבע בצפון,שם שמחתי מאוד לפגוש פיני בללי (השחקן האהוב עליי) וגם הוא כמו כמעט כמו כל הנוכחים (250 איש) עישן גראס וגם בלע טריפ (ד"ר הופמן-למבינים),פיני מאוד נהנה מהמסיבה ועזב רק בבוקר. חשוב לציין שבשבת שאחרי פיני עלה מהספסל והבקיע,אחרי בצורת מסויימת. בלי קשר- יש לי פתרון למצב בארץ: צריך להעביר את כל האוהדים האדומים(ערבים וגרמנים כאחד) לקיבוץ רשפים ולהחזיר את הקיבוץ ואת יוסי אבוקסיס לרשות הפלשטינאית.
 

טימון1

New member
זבוב?!? אוזניך שומעות מה פיך אומר?

מילא שלקח סמים אבל אביב במקרה שלו נהג על סמים ודרס שני אנשים למוות!!!!!!!, זה זבוב בשבילך, אז מה זה "פיל", שלפיני בלילי נפל ריס?!?!?!, אני מאוד מעריך את ניסיונך העשיר בסמים... ובטח יש לך הרבה מה ללמד את כולם בנושא, אבל באנושיות קיבלת נכשל!!! מה גם שאני לא אתפלא אם אתה ילד קטן, בברכה, אריאל דקל. נ.ב, לא הבנתי מדבריך אם אתה אדום או צהוב
 

jekass

New member
טמבל, איפה אתה חיי?

מי לימד אותך לדבר ככה? אתה סתם טיפייש. תדחוף לורידים שלך הכל.. גם את החרא שאתה מדבר.... ד-ב-י-ל אתה ד-ב-י-ל אתה בטח ע-ר-ס ממך לא יצא כלום חוץ מהחרא שתה מדבר תתבייש יא טמפון. תכניס קצת סכל למוחך.
 

jekass

New member
ככה אתה מדבר לאנשים יקרים????

יא זול, צ´יפר ערס, לוזר, אז למה אתה מתכוון? מה צריך לעשות עם השחקן/רוצח/מסומם? ד"א אמרו לי שגם ככה כולם שונאים אותו.
 

בועז21

New member
איזו השוואה, וקו מחשבה מטומטמים!!

בן אדם שלוקח סמים, לא יכול להיות ספורטאי!! אנשים מתאמנים שעות על גבי שעות, כדי להיות ספורטאים! הם משקיעים את החיים שלהם לספורט שהם אוהבים! ואל בשביל שאפס רוצח שנוהג, ובטח גם משחק על סמים יכנס למגרש עם כוחות על טבעיים (סטרואידים וכל הסמים למינהם). שני הרוכבי אופנים שהאפס דרס קמו מוקדם ביום שבת בבוקר בכדי לעסוק בספורט האהוב עליהם, וכדי להגיע לכושר יותר טוב!! בזמן שהמסומם שחושב שהוא ספורטאי חגג לקח סמים, ומיד אחר כך לקח את חייהם!
 

jekass

New member
יתפסון שריריו של קורק ואביב זלצמן

הנהג הדורס!!!!
 

jekass

New member
סמים וכדורגל

אביב זלצמן הודה בשימוש שמריחואנה אביב זלצמן הרג שני רוכבי אופניים כשהיה בהשפעת סמים אוהדים טוענים שגם פיני בללי משתמש גם בדר´ הופמן וגם במריחואנה זה רציני? אתם סומכים על משתמשים כאלה שיבקיעו גולים? הרי אתם משלמים להם אתם קונים כרטיסים ומהמרים עליהם אולי משתלם לשנות גישה?
 

טימון1

New member
תודה לכל התומכים

בשמי בשם כל רוכבי האופניים בארץ, אריאל דקל.
 

cobra_1

New member
בהפועל זה לא היה הולך../images/Emo23.gif

הפועל חרטה על הדגל את ההשקעה בנוער וחינוך לערכים במקביל לכדורגל ! בהפועל מסומם מכדרר שדרס חפים מפשע תחת השפעת הסם לא היה ממשיך כרגיל אלא היה מושעה לפחות עד סוף המשפט רק אצל הרציקוביץ ודריקס יכולה להתקיים הטיפשות הזו. אביב זלצמן עאליק קפטיין מכבי בנוער , זה ספורטאי זה? זה פסולת אדם שכל קשר בינה לבין ספורט אינו נראה לעין תקראו בקישור איזה אגודה זו מכבי ותשפטו בעצמכם
 

על האש

New member
אני לא ממש יודע מה להגיב

אבל אני חש זעם רב,על שקורים מקרים כאלה,וגועל נפש כול המקרים השערויתיים שקוראים באגודת מכבי,שטוענים שחינוך הצעירים בראש מעיינם,כן וממש רואים תוצאות
ועוד להמשיך לשתף את אותו שחקן במחלקת הנוער כאילו כלום לא קרה? פשוט בושה לאגודת כדורגל בישראל,וכנראה שיש הרבה יותר שחיתויות באגודת מכבי מאשר פרשת האפרדין
שהייתה כנראה רק קצה המזלג.גועל נפש אמיתי. משתתף בצערם של המשפחות ומקווה שהעונש שיקבל אותו נער יהיה יותר מאשר מה שמגיע לו,אין יותר גרוע מלקחת חיים של אנשים ועוד שאתה יודע שאתה יכול לגרום נזק.
 

פקק111

New member
תגובה.

לדעתי כל מי שאוהד מכבי דפוק אבל מסוממים הם רק אלה שלא אכפת להם מכדורגל אז לדעתי הנער המסוממם הזה צריך להיות רחוק מכדורגל. אני משתתף בצערם של המשפחות.
 
למעלה