שידורי שלם וצפה

danistar

New member
אוייש איך שאני צחקתי ..

בחיי עם המצב של הכדורגל שלנו והמצב של הפועל היה מקום לקצת הומור טוב וגברי את צ'רלטון סיפקו אותו . 67000 בתי אב צפו בשיטת השלם וצפה , חחחחח .. אוייש איך שאני צחקתי . אתם יודעים אחי עובד בירושליים והוא מקבל מהחברה נסיעות בכביש 6 חינם . אני זוכר שהצהירו שם שיש 65000 כלי רכב בשבוע או משהו כזה , אחי מספר לי שכשהוא נוסע על הכביש ( ימי ראשון , שלישי , רביעי וחמישי , פעממים בכל כיוון ) הוא מרגיש שהכביש הוא פרטי שלו .. עד מתי ינסו לעבוד עלינו בעייניים עם מספרים מנופחים ושקרים בוטים ?? אך גברי חושב שזה שהוא מעשן סיגר אז העשן מסתיר את הגיכוח שלו על זה שהעם טיפש . גברי אנחנו כבר לא טפשים והכדורגל נראה בדיוק כמוך אז אל תמכור לנו בדיות .. אף אחד כאן לא אוכל את הלוקשים שלכם יותר .
 
דני סטאר בשביל לראות כדורגל ../images/Emo6.gif

לראות את מכבי חיפה ותל אביב מפסידים. כל אגורה שווה. היו משחקים מאוד יפים. ראית את השחקנים שלנו באשדוד?בבני יהודה. כמה אני מתגעגעת אליהם. אבל יש לי תקווה בלב. שעם השחקנים החדשים שצריכים קצת דבק. תבוא הגאולה . ככה אני תמיד אופטימית ומקווה
חמסה חמסה שום בצל יין
 

SimsY

New member
67 אלף פרייארים

למה אנשים לא מבינים שאם הם לא יתאחדו הם ישלמו ביוקר על זה ? טוב אז כמה שבתות לא יהיה להם כדורגל - אבל בשבתות שאחר כך יירדו מהקטע של הערוץ המחפיר !!! והסחטני !! הזה . קודם כל ערוץ הספורט אחר כך 5+ כל פעם אנחנו משלמים על משהו והם שמים עוד משהו - אנשים חייבים לעצור את זה עכשיו !! אחרת ישאבו מאתנו כסף כמו הובר !!! לצערי לאנשים אין משמעת והם יורים לעצמם ברגל.
 
זה נכון מאוד../images/Emo58.gif

תעשו חשבון ארבעה שבתות 80 שקל . זה המוןןןןןןןןן בהתחלה מתלהבים . אבל תראו בשבוע הבא.לא יהיו כל כך הרבה. חייבים לבוא למגרשים לעודד את השחקנים. ומסכנים האוהדים שאין להם כסף. מה הם יעשו? כמו שזה התחיל ככה זה יגמר .
 

danistar

New member
אתם שוב נסחפים ואוכלים את השקרים

לא היו כל כך הרבה נרשמים , תכניסו לראש שלכם , המספרים מופרכים סתם לצרכי שיווק . יותר מידי התנגדות שי בציבור שלא יכול להיות שהמספרים הם כאלה .
 

danistar

New member
והאמת יצאה לאור .. ../images/Emo46.gif

קראתם את הכתבה על המשכורת של גברי ?? מליון שקל בעונה ( לא כולל הוצאות ) שישולמו ע"י 4 המועדונים הגדולים ( הפועל ומכבי ת"א , מכבי חיפה ובית"ר י-ם ) , מי אמר שאין כסף בקופה ושהכסף מהצפיה בתשלום לא מועיל למשהו ..
 
דני

משלמים את זה לשיפור המצב הכלכלי... אני אל בעד משכורת גבוהה כזאת אבל זה הכל שטויות העיתונים מזיינים ת'שכל בזה אני בטוחח.. להפועל יש גירעון כל כך גדולל שאתה לא מתאר לעצמךך...
 

the king of pop

New member
נר אחי

לפי מה שאני זוכר דני גר בחיפה, ולא קל להגיע מחיפה לת"א כל שבוע
 
גם לי לא קל להגיע

מנתניה לת"א כל יום.. אין לי רישיון ואין לי אף אחד שיכול להסיע אותי אבל תאמין לי הוא יכול לנסוע במונית שירות ... יש לי חברים מעפולה ונהריה שנוסעים במוניות שירות שעוברות על כביש החוף..
 
על הצעתו החצופה של מויייישיק

אני אוהד הפועל הרבה מאוד שנים. ליוויתי אותה מספר שנים עם מנוי - בשנים הקשות ביותר (הידועות יותר כשנותיו של משה סיני). ראיתי משחקים בליגה השניה. בכיתי באליפויות. בכיתי יותר כשירדנו. ואני מצהיר בזאת כי אם ההצעה החצופה הדיקטטורית/סטאליניסטית הזו תתקבל, הצעה אותה יזם משה תאומים, אני פשוט עובר לעודד כל קבוצה שמשחקת מול קבוצה ישראלית, כל נבחרת שמשחקת נגד ישראל והכי חשוב - כל קבוצה שתשחק מול הפועל "כתר" ת"א. כתר? קונדום לא הייתי נותן לכם. תאומים - אם ההצעה תתקבל, או אם לא, הוכחת את פרצופך. הוכחת שאתה איש רע מן היסוד. מתוך ליבך יוצא דם כחול ומתנשא ובושה לי שאתה בקבוצה היקרה לליבי.
 
באמת תאומים הגזים../images/Emo46.gif

רק הכסף מדבר אצלו.מה עם אלה שרוצים לראות ריאל מדריד או ברצה או משהו אחר? מה זה? מה קרה לו? אנחנו צריכים לעשות משהו בנדון. הרי הכדורגל הוא משחק להנאה ולא לסחיטה.
 

danistar

New member
כינרת זה לא שווה את הכעס שלך

מסכיםצ עם כל מילה שאמרת , אבל למה בעצבים ?? הם לא שווים את זה ..
 

SUPERWINNER

New member
מרמים אתכם:

צריכה להעשות השוואה בין ערוץ ספורט 5+ לשיטת ה-PPV בישראל. אנחנו משלמים 24 שקלים לכל היותר תמורת ערוץ 5+, ומה אנחנו מקבלים בתמורה? 12 שידורים בחודש מהליגה האנגלית, 8 שידורים ויותר בחודש מהליגה הספרדית, שני שידורים מליגת האלופות, שידורים מגביע אופ"א, לפעמים גם נבחרות ו4 שידורים בחודש מהליגה ארגנטינאית. אני משלם 80 שקלים בחודש תמורת ערוץ PPV ומה אני מקבל? 12 שידורים ישירים בחודש שזה אומר מחצית מכמות השדורים הישירים שאני מקבל בערוץ הספורט, ובנוסף השידורים שאני מקבל בערוץ הספורט הם מליגות איכותיותכדורגל אמיתי לעומת השידורים מהליגה הישראלית שרחוקה מאוד באיכותה מהליגות הללו. 24 שידורים איכותיים תמורת 24 שקלים בלבד, לעומת 12 שידורים ב-80 שקלים. ההשוואה הזו בעצם מוכיחה כמה השיטה החדשה לא הוגנת, חסרת פרופורציות, ולא משתלמת. אני לא מעוניין לראות את כל הקבוצות אלא רק את הקבוצה שלי, השאר פשוט לא מעניין אותי. חוץ מזה, אני לא אשב 7 שעות רצופות ואני לא אצפה בכל שלושת המשחקים. האפשרות ההוגנת ביותר היא לפתוח ערוץ בתשלום, בסגנון 5+ שבו ישדרו את משחקי הליגה הישראלית, ידרשו מחיר הגיוני(10-15 שקלים בחודש) וזה יהיה הוגן וצודק. הכדורגל בישראל נחשב לספורט עממי, כלומר צריכה להינתן אפשרות לכל האנשים מכל השכבות להנות ממנו ולא משנה מה מצבם הכלכלי. אוהדים שאין ביכולתם לשלם 80 שקלים בחודש לא ניתנת להם אפשרות לצפות במשחקי קבוצתם האהודה. מדוע אני צריך לממן את המשכורת הגבוהה של וואליד באדיר 200,000 $ או קשטן שמרוויח 300,000 $ או גרשון 250,000 $ או אבי נימני שמרוויח לא פחות מ- $600,000, או משכורת של כל שחקן אחר שמרוויח סכום עתק?! במקום לבוא ולהגיד שהכדורגל הישראלי בדרך לקריסה צריכים בעלי הקבוצות הגדולות לקצץ במשכורות הגבוהות שניתנות לשחקנים. אני לא חושב שקיצוץ של 50% במשכורת של וואליד באדיר תגרום לו לגור ברחוב, אני גם בטוח שהוא לא יירד ברמת החיים שלו. שחקן כדורגל צריך להרוויח בין 50 ל 100 אלף $, לדעתי. אני משלם אגרה לערוץ 1.אני משלם עבור הכבלים, מגיע לי שירות של לצפות בכדורגל, לדעתי. בנוסף האגרה הזאת היא גם לשידורי הרדיו של "קול ישראל" שכאמור בגלל ה-PPV הורידו את "שירים ושערים".
 
מכאן צריך להגיע למסקנה אחת.

לא לשלם לשלם וצפה. כמות האוהדים ירד. זה לא ישתלם להם והם יפסיקו את הסחיטה. הלואי שלאנשים יהיה מספיק שכל. לא לשלם. מכינרת אחרת האדומה תמיד לעולמים
 

zor

New member
בקשה להתגיסות למאבק בשידורים !!

לפני שבועיים החליטו ראשי הקבוצות הגדולות בכדורגל המקומי לקחת מאיתנו כסף על דבר שהורגלנו מאז ומתמיד לקבל ב"חינם": את הכדורגל של שבת. בשביל להיות בטוחים שאנחנו, הצרכנים הכפייתיים נהיה חייבים לשלם הם גם גרמו לביטול התוכנית שירים ושערים – בשביל שאפילו את תוצאות המשחקים לא נדע בלי לשלם להם. כמובן שיש להזכיר שאנחנו משלמים – גם על החיבור לכבלים וערוץ 5, גם משלמים לערוצים 5+ וערוץ הקבוצות, ולא להזכיר את המענקים שמקבלות קבוצות הכדורגל מהמדינה – כלומר מאיתנו, הציבור. כל זה לא שינה במאום לסחטנים שפשוט ראו הזדמנות פז לחלוב עוד כסף. בתגובה פתחנו בחרם צרכנים. לא התחברנו, התאפקנו, כססנו ציפורניים וראינו כדורגל אירופאי בערוץ 5+ - המפלט למכורים האמיתיים. אתמול החליטו ראשי הקבוצות להתחיל בניסיון להחשיך את ערוצי הספורט האחרים בכדי שלנו, האנשים שאוהבים לראות כדורגל בשבת, לא תהיה ברירה. בינתיים המהלך מתעכב – אבל ברור שהגיע הזמן לעשות מעשה ולא לחכות לגזירה הבאה. בשל כך, מעתה ועד שהכדורגל יחזור אל העם, החלטנו, קומץ אוהדי כדורגל, לנסות ולהפיל את המרכזיות של המוקד הטלפוני של הערוצים בתשלום. בשבת מ4 בצהריים ועד 10 בערב, כולנו נתקשר, נמתין, וכשיגיע תורנו, נשאל על המסלולים, נחכוך בדעתינו, נברר איך מכוונים את השעון בממיר, נשאל האם יש קולה בברזים, ואז ננתק ונתקשר שוב. באופן זה נתקע את המרכזיות, נמנע מאנשים להתחבר – והכי חשוב, נלמד את בעלי ההון שאנחנו לא מסחטת כספים בלתי נדלית.. בבקשה, הפיצו את המייל לכל מכריכם, והצטרפו למאבק, גם אם אתם לא צופי כדורגל – תזכרו, היום כדורגל הוא בתשלום מיוחד, מחר התוכנית שאתם אוהבים תחליט שצריך לשלם במיוחד עבורה. הגיע הזמן לעמוד על שלנו כצרכנים. תפיצו לכל מי שאתם מכירים במייל !
 
למעלה