מחצית במוסקבה

:) היייייייי

ועוד איזה אושרררררררר :) נשמה אדומה :) ד"ש חם מ.................... :) מאושר איתך :)
 

לב סגול

New member
לאיש האדום ההוא אשר בניכר../images/Emo25.gif

אני מאושרת זאת לא מילה . אם יש מילה יותר חזקה מאושר זאת אופורייה ואני נמצאת בה כבר יומיים . כל היום שרה ורוקדת אז תבוא לכאן לארץ שלנו ותשמח איתנו כי אין לנו ארץ אחרת אין לנו הפועל בשום מדינה רק כאן אז תודה לך איש ונשמח לראות אותך בקרוב אצלינו מכינרת אחרת המוסרת לך נשיקות אדומות חחחחחחחחחח
שום בצל יין
 

קובי..

New member
אוהד מכבי חיפה מצדיע

אני רק רציתי להצדיע לקבוצה הזאת ששיחקה כזה יפה עם כל הנשמה ולאוהדים שנסעו עד למקפיא הזה כדי לעודד ולמועדון הזה שהביא כזה הרבה כבוד לכדורגל הישראלי,אז אני רק יכול לאחל לכם הצלחה המשך באירופה.
 

xflil

New member
הינה לך ronen60 (אם אני לא טועה)

ככה מדברים! מצטרף איתך לכל מילה אחי, גם אני אוהב מכבי חיפה וגם אני מצדיע ומוריד את הכובע... מאחל הצלחה באירופה לאורך כל הדרך! מתן...
 
תודה אחי

בשמי ובשם כל אוהדי הפועל ההגונים אני מודה לך אני גם חייב להודות שחיפה זו הקבוצה החביבה עליי (אחרי הפועל לא להתלהב יותר מדיי) נהנתי לראות אתכם באירופה, אני מאמין שעם קצת יותר מזל גם אתם הייתם שם, תבורך ידידי אתה מוסיף כבוד ל"מקצוע" שנקרא לאהוד קבוצת כדורגל תודה ובהצלחה גם לכם (למרות שבליגה זה כבר סיפור אחר) תודה איש יקר. זאביק האדום
 

שמאלני

New member
הלוואי שתקבלו את רודה

אם יש אלוהים הלוואי שתקבלו את רודה ואז נראה מה אתם שווים. אתם יש לכם מזל. את צ´לסי נצחתם שהיא הייתה במשבר עמוק. אבל כיום לא הייתם מנצחים אותם רק לפני איזה שבוע צ´לסי נצחה באולדטרפורד את מנצ´סטר יוניטד 0-3. נגד לוקומוטיב בקושי נצחתם אותם כאן תראו אתם ממש מזליטסים מה אני אגיד לכם שער בדקה ה-89´ אבל לפני זה אלימלך עצר כדור ששחקן רוסי מולו הוא עדף לקרן. נחזור שוב לצ´לסי שוב שער בדקה ה-87´ וה-92´. אין יותר מזל מזה אלוהים אוהב אותכם השנה אין לי הסבר אחר למה שקרה. שיצאתם לשחק ברוסיה הייתי בטוח שתפסידו בגלל מזג האויר לא האמנתי שתעברו אותם ועוד בכזה קור 14-. יפה עברתם את צ´לסי עברתם את הרוסים אני מקווה שבשלב הבא תקבלו את רודה וב"ה רודה תכניס לכם ואז אנחנו נשיר לכם. דבר אחרון שרציתי להגיד אני שונא את הפועל ת"א כל כך בגלל האוהדים המגעילים שלה לא יודע מה איתכם אולי אתם שונים כי ראיתי כמה אוהדים בסדר אבל כמה שהם כאלה מגעילים ומתלהבים שבא להקיא.
 

ronen60

New member
מה אוהדי הפועל ת"א

הפועל ת"א שרו ישר אחרי הניצחון? אין לכם בושה!!! אל תשחקו אותה נעלבתם-הרי בכל בימה אפשרית אוהדי הפועל ת"א מבהירים שהם לא רוצים להיות הקבוצה של המדינה, אתם אוהדי הפועל ביקשתם את זה! תיראו מה כתבו עיתונאים אוהדי הפועל ת"א בשבועות האחרונים! אפילו את הברכה בעיתון מטעם מכבי ת"א בזיתם! אז מגיע לכם להפסיד-ובגדול!אתם קבוצה יהירה!
 
לא כולם

אני מגנה את כל שירת היהירות של חלק מאוהדי הפועל מגנה ואפילו לא שר, אני גם נגד כל ה..... בן זונה או כל קללה אחרת, זה מיותר ולא קשור לספורט, חבל שזה מושרש בתרבות המגרשים, חבל מאוד. אפשר לאהוד ולא חייבים לקלל. אני יכול להבין את התיסכול וזעם של אוהדי הפועל ששרים את כל השירים, אני גינית, מגנה וכל שבת נותן דוגמא אישית. יש איתי קבוצה של עשרה עשרים איש שמסכימים איתי ואני מקווה לגרור את כל היציעים לכדורגל הוגן. אל תכליל את כולם באותה הקלחת. אני אישית מפרגן לכל קבוצה ישראלית שמשחקת באירופה לא משנה ענף הספורט או האגודה. בליגה אני אוהד את הפועל תל אביב, אבל כשקבוצה משחקת טוב מול הפועל אני לא יכול שלא לפרגן, כשיש גול מרהיב אני מוחא כפיים. שורה תחתונה אני אוהד הפועל שרוף שלא מפחד להודות כשיש כדורגל טוב (לא משנה הקבוצה), לא תמצא אותי צועק יאללה בית"ר או קדימה מכבי, אבל בטח שלא .... בן זונה או כל ... על ה... וכו´... אולי אני נאיבי אבל כבר מזמן לימדו אותי לבקש שלום ולרדוף אותו בהצלחה לכולם ויאללה הפועל מלחמה! זאביק האדום שרוף על הפועל אבל לא שונא איש! (אגב בלי שום קשר, גברי לוי תתפטר!)
 

אדוםסחי

New member
רפרטואר

שירי מכבי את בית"ר או בקיצור שירי הצהוב, טועמה אתה מחבל,אהה שכחתי אנחנו יהירים, שמעון גרשון בן זונה,אההה סליחה על השחצנות, אין יציאה אין יציאה,,,אהה בטח אנחנו אלימים. סליחה אדון זאב,בדרבי האחרון היית,מקווה מאד שכן, על כל שמעון גרשון בן זונה,מחיאות כפיים שלנו. אז כן אתה נאווי,גם אני נגד אלימות מכל סוג שהוא, אבל מגרש כדורגל הוא לא ,היכל התרבות. אז ברור שאנחנו שחצנים,מכיוון שלנו יש את הרפרטואר הכי יפה של שירי עידוד. אבל,,,לשחק ביום הזיכרון,את זה מותר,זה לא שחצני,זה לאומי, תשאל את שמעון מזרחי,תשאל את הקבוצה של המדינה. רק סליחה אחת קטנה,,איזו מדינה בדיוק,ומי מייצג אותה. בריסקר שמפצח לאישתו את הפרצוף,,או שארפ שהתחתן עם מריים בישביל האזרחות, או אולי כל השחורים והאמריקאים שגויירו לצורך המשימה הלאומית. שהיא,,היום אין ליגה שווה בכדורסל. אז זהוא אנחנו לא הקבוצה של המדינה,אנחנו הפועל ת"א, שמחים בהצלחות ולא נוטשים בכשלונות, גם אוהדים אין לנו כלל. הרי 18 אלף במשחק האליפות זה לא אוהדים, 14 אלף מול צלסי זה לא נחשב, 15 אלף מול לוקמוטיב זה אפס.... אז בהצלחה לך אדומה נפלאה,,הלאה הלאה אל האושר. מי שרוצה שיפרגן,מי שרוצה שישנא,,העיקר הפועל ת"א את הקבוצה שלנו שלכם זקן 7 אדום.
 
למעלה