רכש של הרגע האחרון

  • פותח הנושא tanj
  • פורסם בתאריך

tanj

New member
רכש של הרגע האחרון

אז איזה שחקן יגיע? באיזו עמדה? וכמה יגיעו? טביב מתקמצן ורוצה שחקנים זולים...שזה כמובן לגיטימי אבל הסיכוי לגניבה קטן מאוד ושחקנים במחירים כאלה לא ממש ישדרגו אותנו. הייתי מחליף את פרנסמן בבלם זר ברמה גבוהה, מביא עוד קשר התקפי לרוטציה (זר) ומגן שמאלי מחליף(בן הרוש מנתניה למשל). לפי הדיווחים בעיתונות, מסתמן בלם ישראלי מהדרג השני אם לא השלישי (מיימון,גל כהן,מתן אוחיון) בנוסף לפרנסמן שישאר, קשר קדמי זר זול מאוד (ורמתו ככל הניראה לא תהיה כזאת שאמורה לעשות את ההבדל בליגה האירופית) וזהו. אופיני לטביב...הייתי מצפה לפחות לקשר זר ברמה שתשדרג אותנו- מליון יורו דמי העברה. במחירים כאלה אתה לא מקבל חתול בשק.
 
מעניין איך הניגרי שמגיע להתרשמות

יש לי תחושה טובה לגביו. אם הוא יגיע אז אשמח אם מור שושן ישחק לצד סופר מריו. שבחון צריך להיות משוחר ומחמוד עבאס מושאל. פרנסמן יכול לשחק בלם וקשר אחורי.
 

tanj

New member
הסגל לא עמוק

ולפנינו עונה ארוכה. עבאס צריך להישאר. אם פרנסמן לא משחק בהרכב זה בזבוז של זר. צריך להביא בלם זר אחר במקומו. מור שושן כשחקן הרכב זה הימור (בייחוד אם רוצים לעבור שלב באירופה). לגבי קינג, השחקן שמגיע להתרשמות- אני חושש מספין. אוסנגה קינג צוין כמועמד לפני כמה שבועות. בינתיים הספקנו לשמוע על בעיות ויזה (שטויות!! ספין של ההנהלה. כבר קשה לטוס מתוניסיה למדינה אירופאית ומשם לישראל? שטויות במיץ), על זה שהתרשמו מאוד מקלטת שלו (מזכיר לי את הקלטות של ורוצ'ינה), וזה ששחקן מאותה מדינה שלו ושהגיע אלינו לפני שבוע ממליץ עליו. לי זה נשמע כמו "חבר מביא חבר". מעדיף שחקן אירופאי שעולה כמה מאות אלפי יורו ושלא צריך להיבחן כי יכולתו ידועה. 3 ימים לתום מועד ההעברות לאירופה זה לא זמן טוב להימורים. בכל אופן, אם לא יגיע מגן שמאלי, ניתקע עד ינואר עם בן דיין ושיש, שהם לא מציאה כל כך גדולה.
 
אף שחקן אירופאי ברמה לא יגיע

אנחנו כולה קבוצה מישראל שלא משלמת הרבה כסף, צריך גניבות. ראינו כבר ממקרה אדל שאין קיצורי דרך
 

tanj

New member
צריך גניבות

אבל על מנת לקלוע בול, צריך לעקוב זמן רב אחרי השחקנים הללו. מה שלא קורה. מה שנשאר זה מזל עם סוכנים (שלרוב מרמים. עיין ערך שחקנים ישראלים בבלגיה). יש מציאות אחרות- כמו מה שהיה עם וויצ'יצ'וביץ לפני שנתיים. יש שחקנים שיעלו עד מליון יורו-לדעתי זה שווה להשקיע. הכסף יחזור בתור מענקי הצלחה באירופה. כרגע אין לנו שחקני ספסל ברמה וצריך לחזק את הסגל. דוגמא לקבוצה שחיפשה מציאות ומצאה קדחת זו מכבי חיפה-כבר שנה שניה ברציפות. ההצלחה שלה בשנה שעברה לקחת אליפות נבעה מהצלחה עם שחקנים ישראלים וטמטום שלנו.לא קלעה בול עם אף זר. אבל אם לא רוצים להשקיע...
 
למעלה