מחזור ראשון נגד מכבי פתח תקווה

פגשתי את עומרי ליד שער חמש

הבן אדם נראה גמור. מצד שני, אם גם גוטמן וגם קשטן שמו עליו איקס כנראה שיש שם משהו
 
איזה כיייף שנצחנו אבל

ההגנה חייבת ליהיות יותר זהירה. הגול שקבלנו בסוף. באדיר לא הצליח להדביק את הכדור. וחבל. צריך לעבוד על זה. אני מקווה שאביחי ידין יחלים במהרה וישוב.זה די מדאיג. כן זה כייף וסבבה לנצח אני מאושרת. הראו ניצוצות של קבוצה אמיתית. חמסה חמסה שום בצל יין
 

tanj

New member
כאילו קבוצה אחרת מזו של יום חמישי

מה קרה להם? ממש מפתיע. ציפיתי לגרוע מכל. בסוף גם קיבלתי את הגרוע מכל- שער 13... אבל מההתחלה לחצנו אותם וכבשנו ויש לנו שחקן חדש שנתן משחק מעולה- זה נוסה כמובן שהראה ניצוצות של שחקן גדול. חבר שלי אמר במהלך המשחק שזה ניראה כאילו לוזוןליג קטנה עליו. גם חוטבא וגורדנה נתנו משחק מצוין. וראינו תנועה,מהירות ורוח לחימה. אפילו אבוטבול עלה להתקפה כמה פעמים...אני אישית מקווה שהוא יהיה נייד יותר ולא יתקע על קו האמצע כל הזמן. ידין כבר מרגיש יותר טוב אבל יש לי מחשבות על התרומה שלו למשחקים...היא לא רבה. מבחינת המבט לעתיד- שיחקנו מול קבוצה חלשה מאוד ומחצית שלמה נגד 10 שחקנים אז אי אפשר לקחת יותר מדי מהמשחק הזה מלבד ניצוצות של כמה שחקנים, ורוח לחימה. מה שכן ניכר זה שעמדת המגן המשאלי בעייתית ושצריך עוד בלם לגיטימי לרוטציה. חלוץ רביעי צעיר גם צריך (למקרה ומשהו יפצע או יורחק טן סתם יעבור תקופה רעה). לגבי קשרים- ידין,אבוטבול וגורדנה יכולים בכיף להחזיק את האמצע. הייתי מעדיף עוד חיזוק לספסל - אולי עזרא? מלפנים- טועמה יעלה השנה בעיקר מהספסל וזה טוב שיש לך ג'וקר כזה מחכה להזדמנות לשנות משחקים. נוסה כניראה ישאר בצד ימין עם נטיה למרכז- בסגנון ורמוט, אם כי סגנון המשחק שלהם שונה מעט. אלרואי ישחק בשמאל ואולי יגיע עוד זר לשחק שם. זו כבר החלטה של קשטן. לא צריך לשכוח שאם נעלה לליגה האירופית נצטרך ספסל עמוק. נכון להיום ניראנו טוב. היינו מאוד ניידים עם הרבה מהלכים של צירופי מסירות בנגיעה, חילופי מקומות ופירגון. זה יפה לראות. נוסה נתן כמה מסירות אלכסוניות יפות מאוד, הרבה אינטנסיביות ומעורבות במשחק. מאוד מרשים בשביל משחק ראשון.
 
לא ציפיתי, בשום צורה,

עד מצב שלפני המשחק ליד האנג'ל כבר קניתי תיקו. עדיין די בהלם מהתוצאה. נכון שמכבי פ"ת נראו יותר כמו מכבי פ"ח. זה לא מוריד מהתוצאה. זה לא מוריד מזה שיכול היה להגמר גם כפול, בשקט. זה לא מוריד מאיגייבור
[יש לנו זיטו חדש? מישהו קלט את הריקוד?
..]. זה לא מוריד מהיכולת המדהימה של חוטבה [הוא היחיד שהייתה לי הרגשה טובה לגביו, ולשמחתי הרבה צדקתי]. זה בטח לא מוריד מרועי גורדנה התותח!!! זה לא מוריד מטוטו [הדבר היחיד שקצת מוריד הוא הפחד הבלתי מוסבר הזה מלמסור]. כמה נקודות:
אביחי, החלמה מהירה.
קשטן תתעורר. בוריס קליימן להרכב במיידי. כל כדור שעובר את החצי לכיווננו כבר מלחיץ אותי ברמה שקשה לי להסביר, כי בחיי שאפילו אני עם כל הכאבי ברכיים והפרקים מסוגלת עכשיו לשים גול לאפולה, בעיניים עצומות ועם פיג'מה. אדל זה שם של זמרת, לא של שוער ששווה 2 מליון.
חייבים לתקן כבר את הבזיון והעוול שנגרם לכל מי שקנה מנוי ל7. לא הגיוני ששילמתי על מנוי כמו כולם [למזלי עד עכשיו "זכיתי" לשבת ב7 בכל המשחקים, אבל אתמול לא, נאלצתי לשבת ב2] ויקימו אותי לא פחות מ3 פעמים מהמקום כי זה, כמובן, מקומות מסומנים. בושה. ובשער 7 היה ריק, עלק שיפוצים, עלק 900 הראשונים.
ת ו ד ה ל ך ה פ ו ע ל ! ! ! !
 

זונע

New member
לא משקף

אנחנו לא באמת נראים כל כך טוב. איגיבור נראה כמו החתמה איכותית סוף סוף ואפולה...בחיי שאני מוכן לבוא לעמוד בשער בחינם. רק שיעיפו את הליצן הזה...פשוט מביך לראות תצוגת שוערות כל כך גרועה פעם אחר פעם.
 
רדיוס בשער 13

לא הקימו אותי אבל צעקו עלי בכל פעם שקמתי בתחילת מהלך של הפועל. וליאור המצב אצטט את אביגיל שרעבי: "קהל של כוסיות"
 
למעלה