משחק מול הליטאים

somone141

New member
אתם מחזיקים מדמארי?

פלופ לא סתם לוזון חיפש למכור אותו אחרי שהעיסקה עם סלטיק נפלה.
 

זונע

New member
יאללה, הביתה

עשינו מספיק פאדיחות...בואו נגיד יפה שלום כל עוד זה בטוב טעם. שלא נעלה בטעות לליגה האירופית ונעשה שם עוד יותר בושות.
 
איזה משחק משעמם../images/Emo46.gif

קודם כל אני כועסת .וממש כועסת ואפילו כועסת מאוד. מה זהההההההההה? משעמם מעצבן. כאילו השחקנים עשו שביתה איטלקית. לא בא להם לשחק. ואם לא הולך למה קשטן לא עושה חילופים? אה? מה הוא ראה שאנחנו לא ראינו? מוציא את טועמה? ומכניס את אלרואי? ובסוף אנחנו מקבלים גול. אוףףףףףףףףףףףף.הלואי הלואי יהיה כאן אחרת.אולי החום ישפיע על הליטאים אני מיואשת .אני מקווה שנתעורר למציאות אחרת מציאות חדשה.
 

שירלי fc

New member
../images/Emo86.gif../images/Emo86.gif אם הפועל ת"א עוברת את אקראנאס

(ליטא) היא עולה לליגה האירופית
 

tanj

New member
מה שהכי הרגיז אותי

זה שויתרתי על חוג יוגה בשביל לראות את הסבל הזה. המשחק הכי חלש שראיתי ב10 השנים האחרונות. אם אפשר היה לשלוח את כולם למסע סוף מסלול כולל המאמן , הייתי עושה את זה בלי למצמץ. כזו הנעת כדור איטית, כזה חוסר מעוף, כזאת אנוכיות. ומאמן שאיבד את התחושה. קל לאמר שזה אחד מהמשחקים האלה שכל מה תנסה לעשות יצא הפוך, אני לא רוצה ליפול למלכודת הזאת. כבר שנה שלמה שידין מגמגם, אבוטבול מאוד איטי. שני אלה עם ניידות אפז וכל מסירה אליהם מביאה לכך שהכדור נשאר אצלם ל10 שניות לפחות. שחקני כנף לא חותכים פנימה, חלוצים לא נעים אחורה לקבל כדור, אין כלום. לא חילופי מקומות,לא משחק בנגיעה, לא כלום. ניראה כמו סבוטאז' או עצלות. מעורר מחשבות איך היינו נראים עם אבוקסיס במקום קשטן...
 
זה נראה כמו סבוטאג' אבל זה לא

פשוט אין שיטה ואין דרך. אין לשחקנים מוטיבציה. אביחי נראה כמו הצל של עצמו, דדי זוועה. סתם קבוצה. מזכיר את הפועל של קשטן בשנים הגרועות של סולצ'גה, קראבליו וכל מיני שחקנים מוזרים.
 

tanj

New member
בקיצור הלכה העונה

וכניראה שבמהלך העונה קשטן יפוטר תמורת משה סיני או אלי אוחנה, ידידיו של טביב. אנחנו אבודים
 
למעלה