היי

היי ../images/Emo3.gif

שאלה לי אליכם מעריצי קווין! איזה אלבומים ואיזה הופעות של קווין הייתם ממליצים לי לראות/לשמוע בתור "מתחיל"? בזמן האחרון אני שומע הרבה את האוסף של קווין, ואני חושב שהיתה להם מוזיקה ממש מיוחדת! לפרדי היה קול ממש אלוהי... ונורא מעניין אותי לשמוע מעבר, רק שהדיסקוגרפיה שלהם ענקית ואין לי מושג מאיפה להתחיל
 

khammel

New member
איזה שירים של הלהקה שאתה מכיר אתה הכי אוהב?

ברוך הבא לפורום והשתלבות נעימה! כמו שאמרת, לקווין יש דיסקוגרפיה גדולה והיא מתאפיינת בגיוון מאד גדול. נהוג לחלק את השירים של הלהקה -- בצורה גסה כמובן -- לפי עשורים. שנות השבעים, שנות השמונים, שנות התשעים והתקופה שאחרי פרדי (קווין+). האלבום הכי מפורסם של הלהקה הוא כנראה A Night at the Opera שמתוכו אתה מכיר, מן הסתם, את Bohemian Rhapsody ואת Love of My Life. אם אתה לא מכיר את האלבום, זו אופציה לא רעה להתחלה.
 
יש להם אוסף להיטים של 3 דיסקים

שרק אותו בינתיים שמעתי, ואני הרבה יותר אוהב את החלק הראשון של האוסף שכולו משנות ה-70. אז אני חושב שאת החלק הזה בקריירה שלהם אני יותר אוהב. הדיסק השני הוא של שנות ה-80 ולמרות שלא התעמקתי בו כ"כ, הוא נשמע לי די שונה ופחות טוב מהסאונד המיוחד שהיה להם בשנות ה-70.. והמוזיקה שלהם אחרי המוות של פרדי לא מעניינת אותי
כן, נראה לי שאני אתחיל ב-A Night at the Opera. הוא נחשב הכי טוב שלהם?
 

khammel

New member
טוב זה כבר עניין של טעם

אתה יכול לנסות להתחיל באלבום קווין 2 או Sheer Heart Attack, אם בא לך להתעמק בסאונד של שנות ה-70. שניהם אלבומים מצויינים. A Night at the Opera נחשב ליצירת מופת של הלהקה אבל אישית אני מעדיפה את קווין 2. עניין של טעם.
 

MichalEe

New member
מוסיפה

קודם כל - ברוך הבא!
תמיד נחמד לראות חברים חדשים בפורום :) אילו שירים אהבת? בעקרון אני מסכימה עם קרן, אבל אם אהבת שירים מסויימים אולי כדאי שתחשף קודם לאלבומים מסויימים ואז תתקדם (למרות שתמיד טוב להחשף לשירים חדשים של קווין, לא משנה אילו) :)
 

MichalEe

New member
ברור, אבל חשבתי

שאולי הוא שכח לציין את שמו והתעניינתי :)
 
למעלה