ראיתם את החדשות האחרונות?

galb1212

New member
ראיתם את החדשות האחרונות?

http://news.walla.co.il/?w=/6/1733812 נשמע מעניין, אני חושב שהדמיון החזותי לפרדי יכול להוסיף הרבה, חוץ מזה שיהיה מעניין לראות את סשה ברון כהן מחוץ לקומדיות.
 

Teo Toriatt

New member
שמועות בלבד

ואני מקווה שלא נכונות. השמועות על סרט על הלהקה מסתובבות כבר משהו כמו 5-7 שנים לדעתי עם התעקשות על סשה ברון כהן כשחקן ראשי. לאחרונה (בחודש האחרון) שמעתי שיש באמת התקדמות אמיתית בתחום כשהלהקה הסכימה סופסוף לפרוייקט ולשימוש במוזיקה שלה, כנראה לאור הסכמה להפוך את הסיפור לקצת יותר סיפור הלהקה ופחות סיפורו של פרדי. אני מקווה שיהיה פרוייקט מוצלח אבל סשה ברון כהן ממש לא מתאים לתפקיד. מישהו אמר מיקה?
 

Teo Toriatt

New member
כו, גם אני קיבלתי את העדכון הזה היום

אני שמח שסופסוף עושים עליהם סרט... שתי תקוות לי: 1. שזה לא יסתיים ב85 כמו שאני מתחיל לחשוש כי מדברים יותר מדי על זה שזה יהיה רגע השיא של הסרט - הסיפור של פרדי והלהקה לא שלם בלי הסוף. 2. שבסוף יחליפו את סאשה בארון כהן או לחלופין שאופתע לטובה... בכל מקרה מה שבריאן אמר רק מאמת את השמועות שהיו כל הזמן שהוא ("בוראט") על הכוונת להיות השחקן הראשי - כבר שנים יש שמועות כאלה - לפעמים שמועות מתאמתות. ההפקה מתחילה שנה הבאה... מה אתם אומרים? מפגש פורום בהקרנת בכורה בקולנוע לב תל אביב בסתיו 2013? מי שבא שישרשר
 

khammel

New member
../images/Emo45.gif אבל תלוי באיזה קולנוע זה יוקרן ../images/Emo8.gif

בסה"כ נראה לי שיכול להיות סרט טוב. או לפחות, אני רוצה לקוות שבריאן ורוג'ר קיבלו הוכחות/הבטחות שזה לא יהיה סרט מהסוג הלא ראוי ולא רצוי.
 

dvirtz

New member
../images/Emo45.gif יש סיכוי ל-3D?

1. האמריקאים האלה חייבים סוף טוב, לך תבין אותם. חוץ מזה ככה יוכלו להשאיר מקום להמשכון. 2. דווקא יש לא מעט קומיקאים שהצליחו בתפקידים דרמטיים (ג'ים קארי במופע של טרומן, למשל) ככה שאני אופטימי.
 

cockta

New member
תכלס מישהו אמר מיקה

מקווה שיבחרו להחליף את סשה ברון כהן, הוא פשוט לא מסתדר לי שם.
 

khammel

New member
../images/Emo13.gif אני רואה שהסתדרת עם ה../images/Emo45.gif.

שים לב ששרשרת להודעה הלא נכונה. זה משהו שאני לא יכולה לתקן בתור מנהלת הפורום אז תשדל לשים לב לאיזו הודעה אתה עונה.
 
למעלה