האלבום החדש של קארי אליס ובריאן.

Teo Toriatt

New member
האלבום החדש של קארי אליס ובריאן.

שלום לכולם, מישהו שמע כבר את האלבום החדש של קארי אליס ובריאן (Anthems)? שמעתי אותו היום ולדעתי הוא ...שמאלצי בצורה מחרידה. לא יכולתי להשתחרר מהתחושה שזה היה ואריאציה של מה שסיימון קאוול עשה לסוזאן בוייל. יש שם כמובן עבודה טובה של בריאן על גיטרה אבל עודף אורקסטרציה... לרוב אני אוהב שהוא עושה את זה אבל הפעם הוא הגזים לטעמי. על התופים יש כמה חברים שעושים עבודה טובה ובהם רוג'ר טיילור, רופוס טיילור (שלאט לאט אני מתחיל להעריך אותו!) וטילור הוקינס. כמה ביצועים שאני זוכר: Defying Gravity - למי שראה את המחזמר Wicked, זה שיר מוכר משם עם שינויים מעטים ויותר רוק - אהבתי. Save me - חלש מאוד לטעמי... גרסת קריוקי מחוזקת. No One But you - ביצוע קולי טוב אבל מה לעשות לשיר הזה יש מטען רגשי כל כך חזק שרק בריאן ורוג'ר יכולים לשיר אותו נכון. Once I Loved a butterfly - ביצוע טוב, לדעתי, בשמיעה ראשונה, אפילו טוב מהביצוע ב Cosmos Rocks Diamonds are forever - ביצוע מפתיע שבאופן מוזר מאוד אהבתי Anthems - כמיטב המסורת אני חייב להמשיך ולא להסכים עם קרן... שיר סתמי ומעצבן, בריאן טוחן את הפראזה המרכזית עד דק כאילו זה Furia. משעמם. I can't be your fried - נחמד... אני צריך לשמוע אותו עוד קצת כדי להחליט I'm not that girl - שמאלצי ודביק זהו... מה אתם אומרים? ____ אגב אני מקווה שהפעם בריאן לא ימשיך במסורת של להתגרש מאישתו ולהתחתן עם זו שהוא מפיק לה תקליט.... זה יהיה מגוחך.
 

Teo Toriatt

New member
תיקון

הכוונה בלא להסכים עם קרן הייתה לDangerland. Anthems סתם משעמם ומיותר לטעמי.
 

khammel

New member
תגובה מפורטת בהמשך

אני מאזינה לאלבום ממש עכשיו וייקח לי כמה השמעות חוזרות כדי לגבש דיעה אבל בינתיים => לייק אחד גדול. יש כמה נקודות בעייתיות אבל נראה לי שהן יתבררו כשוליות בבחינה של האלבום כמכלול. בסופו של דבר זה אלבום של זמרת "ברודוויי" וככזה הוא פשוט תענוג להאזנה.לא חושבת שיש כאן עודף אורקסטרציה בכלל. [ושוב אנחנו לא מסכימים אחד עם השני...כמה מפתיע.
] כאמור, תשובה מפורטת בהמשך. ואני שומרת לעצמי את הזכות לשנות את דעתי.
 

Teo Toriatt

New member
nnn

"בסופו של דבר זה אלבום של זמרת 'ברודווי' וככזה הוא פשוט תענוג" זו אחת הבעיות - הו איותר מדי שמאלץ ברודווי (AKA אמריקאי) ופחות בריאן הישן והטוב. יש באלבום הצלחות אבל מה לעשות שזה לא זה. לשפוט משהו לפי הוא טוב כי היא זמרת ברודווי אז בשביל זה הוא טוב זה כמו... זה כמו.... זה כמו להגיד שמומי לוי יכול לעשות מופע מעולה כמחווה לקווין, כי הוא זמר מזרחי ובתור שכזה הוא עושה אותם פשוט טוב...... ראינו לאיפה זה הוביל. אל תביני/ו אותי לא נכון, זה אלבום כיפי ויש בו בהחלט שירים שאני נהנה לשמוע...אבל אני עדיין מחכה לאלבום הזה של בריאן שהוא עוד לא הוציא...כנראה בגיל 70 הוא יזכר שהוא צריך לעשות עוד אחד כזה, רק שלא יהיה מאוחר מדי.
 

geashono

New member
תודה על המידע

תמיד חשבתי שבראיין הוא בנשמתו איש של רוק כבד,ופרדי מאזן אותו. מעניין איך נשמע אלבום פופי של בראיין !!
 

Teo Toriatt

New member
כן ולא

פרדי איזן את בריאן זה אין ספק...זה היה איזון הדדי כמובן. בוא נשים בצד את הגדרות הרוק, כי אף אחד בלהקה לדעתי לא באמת איש רוק כבד... הם התנסו קצת בסגנון אבל לא יותר מזה. באופן מסורתי בריאן ורוג'ר הם יותר בצד הרוקרי של הלהקה ופרדי וג'ון הם יותר הפופ. אתה יכול לשמוע את זה כמובן בפרוייקטי סולו של כל אחד מהם ולראות לאיפה הוא מושך. האיזון בינהם זה מה שהפך אותם, בין השאר, להצלחה כ"כ גדולה בעוד שלבד הם לא הצליחו יותר מדי. אלבום פופ של בריאן לדעתי לא יצא לעולם...וטוב שכך.
 

geashono

New member
ניסיתי לשמוע את זה

ואחרי חצי דקה נשברתי,אכן שמאלצי להחריד. אני ינסה לשמוע את זה בסיטואציות שיש לי יותר סבלנות.
 

khammel

New member
I love it when u call but u never call at all

את השיר הכי טוב באלבום שכחת לציין. איזה תענוג השיר הזה. קצת עצוב אולי שהשירים שבריאן מחדש הם המוצלחים יותר, אבל למי אכפת. זה בריאן וזה מוזיקה טובה, אז מבחינתי זה
גדול. וזה לא שהשירים של בריאן באלבום הזה גרועים כמו שפשוט יש שירים אחרים שמאפילים עליהם. אני מסכימה מאד לגבי Save Me. יש שירים שעדיף שלא היה נוגע בהם וזה אחד מהם. No One But You יותר מוצלח במקור, אבל דווקא פה אני חושבת שהגרסה החדשה (או שמא זה החדשה חדשה?) עדיין טובה. שונה, אבל טובה. Once I Loved a Butterfly נהדר בגרסה הנוכחית ואני חושבת שהשירה של קרי מביאה לשיר רוך שהיה חסר בו בגרסת הקוסמוס. I'm Not that Girl אולי שמאלצי ודביק אבל מהזן הטוב. כזה שלא חונק אותך מרוב סוכר אלא משאיר לך טעם של עוד. Diamonds Are Forever פחות לטעמי. [נו ברור שלא נסכים
] חסר לי איזה פאנצ' או לפחות איזו יריית אקדח של ג'יימס בונד. ועדיין, כמה שהתגעגעתי להרמוניות של בריאן...אלה שהוא אמר שהוא כבר לא יעשה כי למי יש כוח להשקיע בזה. לא רק בשיר הזה אלא לאורך כל האלבום. תענוג. שאר השירים בהחלט מהנים גם כן, אבל אני צריכה להאזין להם עוד קצת. פה ושם יש לבריאן סולואים שמרגישים קצת פחות אפויים אבל בגדול, נשמע שהוא התגבר על הדחף למחזר פראזות מסויימות והשקיע המון בהלחנה, בתזמור ובהפקה. למי שאוהב מחזות זמר ושירה תיאטרלית, האלבום הזה מומלץ בחום. מזל שקרי אליס הגיעה והזכירה לבריאן כמה שהוא כשרון מבוזבז.
 
למעלה