הפינה לשיפוטכם

7INBAR7

New member
שלום לכולם!

עברו כמה שבועות מאז הפעם האחרונה שהייתי פה, והאמת שפשוט אין לי זמן כבר להיות פעילה בפורום... בשבוע שעבר התחלתי שנת שירות, ואני כלכך עמוסה שאני פשוט לא מספיקה להיכנס לכאן ולהגיב. אל תבינו לא נכון- זו לא הודעת פרידה, אני עדיין אבקר בפורום לפעמים ואשתדל להגיב, אבל לא באותה תדירות. הייתי מאד שמחה אם מישהו היה לוקח על עצמו לפתוח במקומי את הפינה "האלבומים של קווין", אני יכולה לנסות להיכנס מדי פעם ולפתוח אותה אבל זה יהיה לעיתים מאד נדירות וחבל... ואני מקווה גם שתהיה השתתפות, כי אני באמת אוהבת את הפורום הזה וממש עצוב לי לראות אותו ככה חסר משתתפים..
קווין נשארת הלהקה האהובה עלי [יחד עם הביטלס] והיא בליבי לנצח!! חח:p אז בפעם האחרונה ממני לזמן הקרוב- האלבומים של קווין
האלבום " Greatest Hits" מ1981 האלבום הוא אחד האלבומים המצליחים ביותר אי פעם- הוא הגיע למקום הראשון, ונשאר במצעד הבריטי למשך 529 שבועות!!. כל השירים באלבום הם שירים שהגיעו לעשרת הראשונים במצעד, כל אחד בזמנו. ...אז- מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף:
 

Lotus92

New member
קווין ומוסיקה קלאסית

שלום לכולם, אני מאוד אוהב את הלהקה, לדעתי יש משהו מאוד מסויים ואולי קשה להסבר במוסיקה שלהם, אולי זה מבנה השירים או כאשר הם שרים כמקהלה, לדעתי אולי יש משהו שמזכיר טיפה מויסקה קלאסית. אני אישית חושב שהסיבה שהלהקה זוכה לכל כך הרבה יחס והצלחה לאורך השנים, אפילו לאחר תום פעילותה קשורים לעובדה זאת, דור אחרי דור שומעים את קווין ומתרגשים . האם יש מאמר או אפילו ספר על כך או שאולי היה שרשור על הנושא? אשמח מאוד לדעת.
 

khammel

New member
התקופה המוקדמת של קווין היא מושפעת קלאסית

כלומר, אין לי ספק בכלל שישנה השפעה עצומה של מוזיקה קלאסית על הלהקה ובפרט על פרדי ובריאן. לשניהם יש הכשרה "קלאסית" ופורמלית בפסנתר והם ידועים כחובבי מוזיקה קלאסית (ראה השת"פ בין פרדי למונסרט קבלייה). אני מציעה לך לבקר באתר queensongs.info שם תמצא ניתוחים מוזיקליים של השירים ולא מעט ידע לגבי המבנה שלהם ממבט תיאורטי. כמובן, ישנם כמובן דברים מאד בולטים בקטלוג של הלהקה, כמו: רפסודיה בוהמית הינה רפסודיה קלאסית במבנה שלה אלתורי הדיליי של בריאן היו ניסיון שלו ליצור הרמוניית שלושה חלקים. ראה גם תגובתו לעניין הקאנון של Pachelbel כאן: http://www.brianmay.com/brian/brianssb/brianssbmar06.html השת"פ עם מייקל קיימן ז"ל בשיר Who Wants to Live Forever בריאן ניסה לחקות צלילים של כלים קלאסיים כמו חצוצרה וכינור בעזרת הגיטרה שלו ואפילו הקליט קטע של נבל באלבום לילה באופרה. מן הסתם יש עוד, אבל זה מה שעולה לי בראש כרגע ב"שלוף". אבל, לא ברור לי... למה אתה חושב שה"קלאסיות" של הלהקה (שדי נעלמה בשנות ה-80) היא הסיבה שהלהקה מצליחה כיום?
 

MichalEe

New member
תשובות

מכיר/ה את האלבום: מכירה אותו היטב יש לי את האלבום: יש, לדעתי זה הראשון שקניתי אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אני חושבת שהם היו יכולים לעשות לקט יותר "ארוז", יותר קוויני, שמתאר את הלהיטים של הלהקה בצורה שמתארת את התקופה המוקדמת של הלהקה ואת התפתחותה קצת יותר טוב, אבל הלקט הזה בטח מבוסס על הלהיטים עם הנתונים הכי טובים, לא? אז לא נורא... ;) שירים מועדפים: אם אני צריכה לסכם את התקופה המוקדמת של קווין בעזרת האלבום, אז אולי Killer Queen, Bohemian Rhapsody, Somebody to Love, We Will Rock You, Don't Stop Me Now. אם אני צריכה לבחור אז Save Me, Fat Bottomed Girls עובדות שידועות לכם על האלבום: ? כל דבר שתרצו להוסיף: זהו
 

MichalEe

New member
../images/Emo220.gifהאלבומים של קווין../images/Emo220.gif

לא ידעתי איפה לעשות זאת, אבל משום שענבר התחילה את הפינה החשובה הזאת, והייתה רוצה להמשיך אותה מהמקום שבו הפסיקה - רציתי להוסיף לכאן את האלבום הבא Hot Space. האלבום הוקלט בין החודשים יולי 1981 - מרץ 1982 ויצא בחודש מאי 1982, ונחשב לפלופ רציני ביותר מבחינת ההישגים אליהם הגיע במצעדים, הן בבריטניה והן בארה"ב. כמו כן הוא נחשב לאלבום הכי פחות טוב של קווין בקרב מעריציה. האלבום כולל את השיר Under Pressure, שהקליטה הלהקה יחד עם דיוויד בואי. עובדות נוספות אתם תוסיפו
קדימה, (Action! (This Day: מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף:
 

khammel

New member
הוט ספייס, לטס גו!

מכיר/ה את האלבום: כן
יש לי את האלבום: פעמיים (כן, אני יודעת, קשה להאמין...טעות, טועים. אז תהרגו אותי וזהו.
) אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהבת. אלבום שהקדים את זמנו. זה גם היה אחד הדיסקים הראשונים של הלהקה שקניתי. 25שלים ביד שנייה. שירים מועדפים: החתול הקול וכבו את האש עובדות שידועות לכם על האלבום: בריאן היה שיכור כשהקליט את הסולו ב-Put Out the Fire כל דבר שתרצו להוסיף: שווה לראות את הביצועים החיים של השירים מהאלבום הזה (Queen on Fire @ The bowl) כי הם מוכיחים כמה האלבום הזה לא מספיק מוערך.
 

VC820

New member
צודקת לגמרי../images/Emo45.gif

אלבום שהקדים את זמנו. הביצועים של השירים בהופעה המדוברת ממש מצוינים. נכון שהוא נחשב לכישלון יחסי לעומת שאר האלבומים של קווין, אבל למי זה אכפת..
מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב את רובו, יש שני שירים שלא מצליח לאהוב גם היום. שירים מועדפים:put Out The Fire ,Under Pressure ,Body Language עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף: אם תרכיבו משקפי תלת מימד ותסתכלו על עטיפת האלבום תראו את ארבעת חברי הלהקה במין 3D . ועוד משהו נחמד שגיליתי על האלבום הזה- שיר שנקרא Feel Like שלימים נהפך לשיר Under Pressure , כדאי להאזין לו טוב. לדעתי הוא יותר טוב מהשיר הסופי. ועוד משהו קטן ונחמד - סרטון אנימציה עם השיר Put Out The Fire
 

MichalEe

New member
בנסיון להריץ את ההודעה

מכיר/ה את האלבום: אכן כן יש לי את האלבום: לא... אני רואה אותו הרבה בחנויות דיסקים, אבל יש אלבומים יותר מפתים... אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שמעתי מעט שירים ממנו, והם לא נשמעו לי מרשימים במיוחד. למרות ש... מי יודע? אולי דעתי תשתנה? שירים מועדפים: אני אוהבת מאוד את Las Palabras De Amor (והוא גם היחיד ששמעתי מהאלבום, בערך, חוץ מ-Under Pressure) עובדות שידועות לכם על האלבום: דיוויד בואי הקליט שירים באולפן בו הלהקה הקליטה, ומהנדס באולפן בשם דיוויד ריצ'רדס המליץ להם לעבוד על משהו יחד, וכך נולד Under Pressure. כל דבר שתרצו להוסיף: ?
 

MichalEe

New member
רגע, סתרתי את עצמי כאן

שמעתי גם את Calling All Girls ואת Life Is Real.
 

khammel

New member
ומה דעתכך עליהם?

אגב, מדוע את לא מאזינה לשירים האחרים באלבום דרך שירות כמו יוטיוב? אמנם לא הסאונד האידיאלי, אבל לפחות תכירי את השירים. לא?
 

MichalEe

New member
../images/Emo250.gif

לא ממש אהבתי אותם. מצד שני, יש לי הרגשה ש"הושפעתי" מכך שאומרים על האלבום שהוא לא טוב, וקשה לי להיות אובייקטיבית. האמת היא שיש שירים שרק אחרי כמה שמיעות אני מתחילה לאהוב אותם, או אם יש לאלבום איזשהו קונספט אני מקשרת אותם לרעיון הכללי ואז הם יותר "קלים לעיכול". בנוגע להיחשפות לשירים - קשה לי להגיד למה אני לא מתלהבת מחשיפה לשירים דרך יו טיוב, זו דווקא דרך טובה, אבל אני חושבת שאני פשוט נוסטלגית ומחכה לקנות אלבומים כדי לשמוע את מה שיש בהם. אני לא מתנגדת נחרצות להאזנה לשירים חדשים דרך יו טיוב, זו הדרך בה נחשפתי לדי הרבה שירים, אבל זה לא משהו שאני מעדיפה על פני דיסקים. מה גם שכמו שאמרתי כאן ואמרתי בעבר - גם לדרך בה מורכבים האלבומים יש משמעות, בעיניי (וכאן המקום לשאול האם חברי הלהקה אכן "בנו" את האלבומים בצורה מסוימת, או שהם לא ייחסו לכך חשיבות?).
 

khammel

New member
../images/Emo51.gif על ההשקעה ובהצלחה בדרכך החדשה

גרייטסט היטס לא ממש "אלבום" והאמת... אין לי אותו. כלומר, יש לי את הגרסה האמריקאית שלו איפשהו...אבל הוא שרוט למדי ואני די בטוחה שהוא נתקע בשיר IWTBF. באופן כללי, האוספים של קווין די מאוסים בעיני ואני לא נהנית להאזין להם. למעט אולי Queen Rocks בזכות השירים המיוחדים שבו.
 

MichalEe

New member
אני ../images/Emo249.gif שאנשים יחזרו לאט לאט לפורום

גם אני חושבת שזה לא בדיוק אלבום - אבל ענבר רשמה כדי שנמלא, אז רשמתי את דעתי. האמת היא שאני מסכימה - האוספים די מאוסים, בעיקר, כפי שרשמתי, בגלל שהם לא מסכמים טוב את התקופות אליהן הם מתייחסים, הם לא מספיק קוויניים - אפשר היה להכניס להיטים קצת פחות "לוהטים" ופופולריים, ולחשוף את מי שקונה את הדיסק בשביל הלהיטים הגדולים לדברים חדשים ומעניינים :)
 

khammel

New member
לגבי האוספים

האמת היא שבשם ההוגנות, הראשון היה מצויין לתקופתו והשני היה ממש מתבקש גם כן, למרות שאפשר להתווכח על תוכנו. קצת קשה לי לסלוח להם על הקיצור של חלק מהשירים, אבל זו היתה תקופה שלא היתה ברירה, במובן מסויים. את יודעת, כשעוד עבדו עם תקליטים וקסטות באורך כפול. האוסף השלישי (זה שנכלל באוסף המשולש) הרגיש לי מיותר לחלוטין ושנעשה רק כדי לסחוט כסף מהמעריצים. לעומת זאת, קווין רוקס הוא מיוחד בזכות זה שהוא מכיל שיר שאין להשיג באלבום אחר ובזכות הגרסה האלטרנטיבית ל-I Can't Live with you. בנוסף, השקיעו בעטיפה שלו ויש שם ציור מעולה. בסופו של עניין, אוספים מיועדים לקהל החובב ולא לקהל המעריצים וככאלו, האוספים של קווין לא רעים בכלל. אבל בתור אתגר, אולי נפתח שרשור של האוסף האידיאלי של כל אחד? המגבלות הן: שירים של קווין שיצאו בצורה רשמית על דיסק/תקליט וסך הכל לא יותר מ- 74 דקות של שמע. אפתח לזה שרשור נפרד בהמשך. בינתיים, שכל אחד יתחיל ליצור לעצמו את האוסף. המלצה למשקיענים - תעשו פלייליסט של השירים בעזרת יוטיוב. שכולנו נהנה מהאוסף וגם תוכלו לשלוח לחברים (שישמעו בסוכה
).
 

MichalEe

New member
רעיון ממש מעולה! את תותחית! :)

לגבי האוסף השלישי - האמת היא שבעזרתו נחשפתי לעבודות הסולו של כל אחד מחברי הלהקה ולהיבטים נוספים של הלהקה שלא הכרתי קודם, ובינתיים, עד שאוכל לקנות את כל האלבומים שבהם נמצאים השירים שהוא מכיל, זה דווקא נהדר (למרות שבעבר, כנראה, למעריצים כבר היו כל אלה ובאמת זה היה בזבוז כסף בשבילם לקנות אלבום שמכיל את השירים האלה, שהם לא רק קווין, אלא עוד קצת, וגם ייתכן שהקהל החובב לא היה רוכש אוסף שכזה, אז כנראה שיש משהו בדברייך בנושא סחיטת כסף מהמעריצים). לגבי השיר שנכלל ב-Queen Rocks בלבד - האם התכוונת ל-No-One But You? כפי שאמרתי - זה רעיון מצוין, ואת ממש יצירתית :) אתמול ניסיתי לחשוב "מה עוד אפשר לעשות בפורום שכבר עשו בו כמעט הכל מהכל על קווין", ואז הגעת עם הרעיון הגאוני הזה! אני מקווה שזה יחיה קצת את הפורום, ואני כבר ניגשת לעבודה ;)
 

khammel

New member
../images/Emo9.gif את גורמת לי להסמיק

אכן התכוונתי ל-NOBY. מה, זה לא היה ברור?
האמת היא שהאוסף השלישי (קווין+) מכיל שירים שדי יקר ללקט בנפרד אם כל מה שרוצים זה אותם. לפחות, נכון לתקופה שבה האוסף יצא. מאז קמו לנו יוטיוב ואייטיונס והכל השתנה. את רוצה להמר על מה קווין יוציאו השנה? אוסף רביעי, רמיקסים או אלבום אמיתי? וגם...האם יכריזו על סיבוב הופעות פרידה לרגל 40 שנות קווין? בכל מקרה, השנה צריכה להיות שנה מעניינת למעריצי הלהקה. אני אופטימית.
 

MichalEe

New member
אולי סיבוב הופעות עלומי

של רוג'ר ובריאן עם... ג'ורג' מייקל? כולל ישראל?
אולי אפילו ג'ון יצטרף? אכן, תקוות גדולות
 
למעלה