3 מערכונים לזיהוי

  • פותח הנושא qmr
  • פורסם בתאריך

qmr

New member
3 מערכונים לזיהוי

1. זהו זה המערכון שהם עשו על משפחת סימפסון!!! שהיה בית בדיוק כמו של הסימפסונים, ושכל אחד התלבש כמו אחת מהדמויות! 2. זהו זה המערכון עם המאקגאיוור, נו הזה עם הק.ג.ב והכל... קושניר כיכב... 3. החמישיה הקאמרית המערכון ששי אביבי בקיבוץ וכולם מנסים למכור לו דברים כל הזמןץץ שזה אמור להיות בדיוק ההפך כי זה קיבוץ והם לא קפיטליסטים וכו'.. אם אפשר לדעת את שם כל אחד מהמערכונים, שנת שידור, ואיפה (ואיך) אפשר להשיג... בתודה ענקית!!! איתי
 

Yuvalenko

New member
כולם ידועים ומוכרים.. אבל..

להשיג לך שמות זו קצת בעיה בשבילי. הראשון מוכר אבל לא זכור לי היטב. השני הוא פארודיה חמודה מאוד על מקגייוור האגדי, קראו לו אם אינני טועה "מקקייקר" או משו מעוות כזה. השלישי הוא מערכון מהולל של החמישיה הקאמרית, שוב, אין לי מושג מה השם הרשמי של המערכון, אבל אם אתה רוצה, אני אצטט לך אותו.
 

Yuvalenko

New member
"אומר" ../images/Emo26.gif

המון דברים אני לא יודע לצטט, יש המון דברים שאני אפילו לא מכיר, שנכנסים לתחום ההגדרה של מערכונים קלאסיים. אבל גשש חיוור אני יודע בעל פה פשוט כי מגיל אפס משמיעים לי, ומגיל 7 אני הייתי מקליט ושומע מיליון פעם בערך בקסטות..
החמישייה הקאמרית זה עוד תחביב (כן, גם לאסוף ג'וקים) שיש לי, בהתחלה שנאתי אותם לא אהבתי ת'בדיחות. אחרי שטיפטיפה התבגרתי למדתי להבין ולהנות מהמערכונים המאוד מצחיקים שלהם (לדעתי לפחות). ויש לי את המערכונים על קלטות וידאו כך שמתי שהיה בא לי הייתי שם ורואה. זו הסיבה שאני זוכר את רובם בעל פה (לא כולם). ואחרי שצחקנו נעבור לחלק האומנותי. אני ממש לא יודע מתי ייצא להיפגש, כי מחר מתחילים לימודים וזו בעיה. אבל אם תקבעו מפגש בימי חמישי בערב או שישי ושבת, בהנחה שאני בתחילת הסמסטר, אני מאמין שאני אבוא
 

D o r o t h y

New member
א. יפה מצידך

שענית לי בכזו רצינות ב. מפגשים תמיד יהיו בסופ"שים כולנו אנשים עובדים וכאתה. וכבר ראינו את ההבטחות שלך לבוא. עד שלא תוכיח אחרת, אני לא מאמינה.
 

Yuvalenko

New member
אל תאמין לו! שתוק ויקטור..

נוווו.... דורית על תעשי לי ריגשי!!
אני אבוא, אמרתי לך שאם זה לא נופל על תקופת מבחנים ובלגאנים אני אבוא! ובסדר, אין בעיה. נדבר כשניפגש. לפני זה אין הבטחות, אין דיבורים באוויר.
 

D o r o t h y

New member
בטח שאני אעשה לך ריגשי

מה נראה לך שאחת כמוני תוותר על הזדמנות לחפור לך? עד שאני לא רואה לך באופן אישי, אין חנינה. (זה המחיר על הברזות, אתה יכול להזהיר את חבריך)
 

Yuvalenko

New member
חחחחחחחחחח... ../images/Emo6.gif

שמת לב שכתבת "עד שאני לא רואה ל-ך " כן?
 

sorek2

New member
"איך ידעת שאני מגיע?"

"שמעתי את המחשבות שלך עולות במדרגות"...
 

הילה05

New member
חחחחח והיה גם את הקטע:

"נו , אתה יודע, מה שהיה היה." "what was was was was"
 

D o r o t h y

New member
אז זהו,

שאלו לא מוגדרים מערכונים אלא סצינות או חלקים מתכנית טלוויזיה שלמה. לא חושבת שיש להם שמות בכלל. אולי צריך להעיר מו=ישהו שיעלה את כל זהו זה על דיוידי או משהו.. לפעמים יש שידור מחזורי בערוץ 33 ואז הם נותנים כמה תכניות בלי כל הפינות וזה ממש חביב, אבל אי אפשר לסמוך על זה ואף פעם אי אפשר לדעת מראש מה ישדרו.
 

הילה05

New member
מקגיוור - זהו זה

אם תרצה אני גם יכולה לצטט לך אותו. אחלה פרק
 
למעלה