מצאתי את "עין אחת צוחה אין אחת

קוליפון

New member
מצאתי את "עין אחת צוחה אין אחת

בוחקת", קלטת וידאו שיצאה לאחר מותו של שייקה אופיר, ואין שמח ממני
דורינה, בקרוב הקלטת תגיע אליך....
 

Yuvalenko

New member
איזה קטע, גמני מצאתי משו ישן אתמול

מצאתי קטע עיתונות ישן של שייקה לוי, שמתאר את תפקידו בסרט "התרוממות" של אורי זוהר, כשהכותב שם דגש על כך ששייקה מצליף בג'ודי כץ ו"נהנה מזה" כלשונו... מוזר, חריג, ולא צפוי. הסרט משנת 1970, התסריט נכתב ע"י פשנל וטלילה בן זכאי, ומשתתפים בו הגשש החיוור, אורי זוהר, תקוה מור, ציפי שביט, ליהי חנוך, ליאורה ריבלין, יהודית סולה, ועוד. מישהו מכיר, זוכר, או ראה ת'סרט?..
 

emh

Member
מכיר, ראיתי את הסרט....

ומאוד התאכזבתי ממנו. העלילה היא על קבוצת חברים שמתכוונים להפגש בווילה למטרת חילופי זוגות, היה שם קטע ארוך והזוי שהאה את כולם צוחקים מסוממים ובסוף הערב נהרס על רקע מריבות וקינאה. סרט משמעם מאוד ולא מצחיק כלל.
 

קוליפון

New member
זה אחד הסרטים הגרועים ביותר

שראיתי אי פעם
חוץ משיר הנושא החביב, בביצוע שלום חנוך, אין שום דבר חביב בסרט הזה. אחת הסיבות לכך הוא הנסיון לשלב כ"כ הרבה ז'אנרים קלונועיים והתוצאה הסופית היא שמרוב עצים לא רואים את היער....
 

Gordberg

New member
שודר בטלוויזיה לפני שנתיים-שלוש

ביום העצמאות. צפיתי בו תוך כדי הקלטה ומאוד השתעממתי, ולכן הפסקתי את הקלטת הסרט כי ידעתי שאין סיכוי שאחזור לראות אותו שוב אי-פעם כל עוד הדבר תלוי בי. קוליפון: מאיפה באמת השגת את הקלטת?
 

danistar

New member
איך השגת ??

האים זה ניתן לרכישה ?? אולי גם אחרים יוכלו להינות ...
 

קוליפון

New member
את הקלטת מצאתי בין קלטות הווידאו

שהבאתי מהבית של הוריי, קניתי אותה ברגע שהיא יצאה לחנויות בחנות החשמל "קול אור" בחולון - חנות שיש בה הכל ואחת משתי חנויות שמכרה תקליטים בחולון
בקרוב במפגש פורום "מערכונים קלאסיים הקרוב לביתכם
.
 
למעלה