שיהיה לכם

נו נו, ספרו איך היה!!!../images/Emo45.gif

איך היה המפגש, תנו פרטים, בטח הפסדתי המון. מחכה לקוריוזים. בטח אכלתם צ'יפסים דקים דקים כמו גפרורים, וטרפתם מסיר שבתחתית היה כתוב ברוך ג'מילי. אבל השאלה היא מה הביאו כל השאר - רבע עוף או בורקס.
 
אז מה היה לנו שמה?

אני רוצה להתחיל בתודה ענקית לסורק היקר שלנו ולרעייתו המקסימה במיוחד קרן, שפתחו את הבית לפני חבורת אנשים שלא פגשו מעולם ואירחו אותנו בצורה כל כך נעימה ולבבית. זה היה קצת מפחיד.. קבוצת אנשים שיודעים ומכירים מערכונים, יושבים, אוכלים, שותים ולא מפסיקים לגשש. שמנו תקליטורי מערכונים ב-VDV ותיקנו את כל השינוייים המוזרים שהם הכניסו שם.. וכן, היה סיר, האגס הביא סיר שבתחתית שלו כתוב ברוך ג'מילי, שלילנד החליטה שהיא עושה רעש, royfr עשה מאמץ והגיע מיום עבודה מיגע. יש כמה מכם שצריכים לחשוש לחייהם כי חלפון כבר קיבל את השם שלכם והוא כבר יגיד מתי יום הדין.. יובלנקו למשל, שהשאיר אותנו ממתינים ומחכים בכליון כלים ח"פ, דניסטאר שלא צייץ ולא הגיע.. שוקי... אלי לוק .. כולכם אמרתם שאתם באים, הא? איפה התחבאתם? בקיצור, למרות שהיה מפגש קצת יותר קטן ממה שחשבתי, היה לי נעים מאד לפגוש את האנשים שלא הכרתי ועוד יותר כיף לצחוק ולהיות עם עוד משוגעים לדבר, ולהנות כשמילה שאומרים נופלת על אוזניים שמבינות בדיוק מה התכוונת. למפגש הבא , שמישהו יתארגן להשיג את קלטת הוידאו של שייקה.. אמנם הצלחנו לשחזר את המונולוג של אבא של המלט בצורה משביעת רצון, אבל אין כמו שייקה. חוצמזה, לא התחלנו לגעת ביוסי בנאי ורבקלה ועוד אחרים. בשתי מלים - היה כיף, ואני מקווה מאד שבמפגש הבא כבר נראה עוד פרצופים.
 

royfr

New member
ריגולאז' ברקס, פלאגים פלטינות

אז מצטרף אנוכי לחברה הצוחה ובוכקת ולהודות בראש ובראשונה לסורק ואשתו על הארוח. היה מאד נחמד, כיף להחליף חוויות עם אנשים גם על הנושא המשותף, וגם למצוא נושאים משותפים נוספים. זה לא מפגש פורום ראשון שלי, אבל מפגשים כאלו תמיד נחמדים, וזה לא היה שונה. אכן, שווה לארגן חומר של שייק אופיר, יוסי ורבקה, גדי יגיל, הרב אורי זוהר (כשהוא עוד אכל לבן), וכו'. היה כיף, ונתראה ונשתמע.
 

החתולית

New member
אני אגע ביוסי בנאי ביום חמישי

ואמסור לו שזה בשם כל הפורום. שמחה שנהנתם - לא מפתיע אותי שהאגס הביא סיר וששלילנד עשתה רעש, והכי לא מפתיע אותי שחלפון לא קיבל את השם שלי (בגלל זה לא התחייבתי להגיע). האמת היא שכמעט החלטתי להפתיע, אבל אז הבנתי שאין שום סיכוי שאצליח לעשות זאת - אז ויתרתי.
 

האגס 1

New member
הנסיעה לירושלים - היא ארכה כשעתיים

מילא טרמפ לחולון שעשיתי בכיף, ומילא הסתבכות קלה בחזרה מחולון לנתיבי אילון שגם עברה יחסית בשלום, אבל בשער הגיא נאלצתי לעמוד בפקק ולהתקדם בצעדי חלזון של 5 קמ"ש במקרה הפרוע ביותר, וכך לקח לי שעה להגיע עד שורש. לפחות יכולתי להשתעשע במערכון שראיתי אך לפני כן במפגש, "זהג-נהיר" (שהוא קטע ממערכון 'הגל הקל') - "כן, אני הייתי קצת עייף, לא לחצתי על כל הבנזין..." ב-00:00 יצאתי מהמפגש בת"א - ב-2:30 הייתי בבית, בירושלים (ומהכניסה לירושלים עד הבית שלי המרחק קצר מאוד).
 

אלי לוק

New member
אחיי המלומדים

ביום חמישי הייתי אמור להגיע אך "נתקעתי בחיפה" עד מאוחר במפגש הבא אני מבטיח לא לפספס אלי
 

danistar

New member
אני לצערי לא יכולתי להגיע

עקב ארוע לב שעבר אבי ולכן גם נעלמתי קצת אבל מבטיח שלמרות המרחק מחיפה אגיע למפגש הבא .
 

shuky63

New member
גם אני באמת התכוונתי לבוא,ואפילו

טרחתי ביום רביעי עד שעה מאוחרת להכין את הכבוד שהבטחתי,אבל נתקעתי בעבודה עד שעה מאוחרת מאד. מצטער,מקוה להגיע במפגש הבא שוקי
 

sorek2

New member
היה אחלה סבבקה שבעולם!

נהנינו לארח חבורה של גששים (לא בלשים, חיוורים...), ויש תמונות ובקרוב אשלח אותן למייל של כל הנוכחים, מי שמעוניין לקבל את התמונות מעבר לנוכחים, תשלחו לי מסר...
 

D o r o t h y

New member
רק הערה קטנה

מי שלא היה במפגש לא יכול לקבל תמונות. יש פה עניין של אאוטינג ונניח שמישהו רוצה לקבל תמונות ואני לא מסכימה שיקבל תמונה שלי... מצטערת אבל תמונות יכולים לקבל רק המשתתפים.
 
למעלה