מערכוני השבת בגל"ץ

  • פותח הנושא emh
  • פורסם בתאריך

emh

Member
מערכוני השבת בגל"ץ

התוכנית הפעם היתה בנושא פתיחת שנת הלימודים שייקה אופיר - המורה לאנגלית להקת פיקוד דיזנגוף - שלום למורה לטבע יונה עטרי - המורה לזמרה טל פרידמן ומשה פרסטר - גברת צפדינה אסי וגורי - השרת של בית ספר + מחרוזת של שירי קוקו (קטע מיומטוב) קטעים מהתוכנית משחק מכור - על המועמדים לבחירות אדיר מילר ומה קשור - ערב יורד על גרעינים שחורים (חיקוי של שלמה ארצי ויהורם גאון) שייקה אופיר - בית ספר לגנבים הגשש החיוור - כולם חכמים כולם (שיר)
 

האגס 1

New member
ידעתי ../images/Emo8.gif

כבר בשבוע שעבר ידעתי שזה יהיה - אבל לא בדיוק ידעתי מתי
ושוב יורם רותם חייב לדחוף לשם מערכונים מתוכניות טלויזיה ששודרו השבוע. אז מה אם אין לה קשר לנושא התוכנית - פתיחת שנת הלימודים? כנראה שבשביל להשוויץ "תראו איזה קשרים יש לי" שווה לשבור אפילו את נושא התוכנית שהכרזת עליו בעצמך.
 

emh

Member
.....

לא רק שדחפו לכאן שוב קטעים ממשחק מכור גם השמיעו את הפרסומת לתוכנית של אדיר מילר נכון שהשיר משעשע אבל בטלוויזיה הוא כבר חרוש והכי פאדיחה, במערכון של השרת השדרנית פתחה את המיקרופון כדי לעבור למערכון הבא, ומייד סגרה אותו כי ה"שרת" הזמין את קוקו אז המשיכו והשמיעו את מחרוזת שירי קוקו (פקח אני סחורה, משה אתה לא קיפוד...)
 

האגס 1

New member
ועכשיו ברדיו י-ם ../images/Emo125.gif

שירים ומערכונים עד השעה 16:00. וכבר עכשיו המערכון הראשון - 'קדם אירוויזיון' של 'הגששים' - המערכון השלישי ב"סדרת" מערכוני רפי לירי בכלא 6.
 
למעלה