מזל טוב על הפורום! אני מניח

מזל טוב על הפורום! אני מניח

רק היום ראיתי את הודעת הפורומים החדשים. נכון נכון, אני צעיר דמט... בן 16 וחצי.. אז אני לא מתאים למערכונים קלאסים.... אבל ראיתי המון מערכונים של הגששים, חולה עליהם. ניסיתי את הסקר על הגשש.. ביאס אותי ששכחתי הכל ורק כשראיתי את התשובות נזכרתי.. גששים שליטה! P: אז.. אממ...מקווה שאני אהנה ד"א, הספקתי להיות בהופעה אחת של הגששים, אחת מהופעות ההתפרקות, ויש לי 8 דיוידי-ים שלהם (חסרים רק 2.... חייב להשיג אותם)
 
חח לא התכוונתי לזה

סתם פשוט אין הרבה צעירים שכל כך מתחברים לגשש... או ששמעו אותם בכלל... וגם בגלל שאני כל כך צעיר אז לא יצא לי ממש לראות אותם.. וזה כל כך בעע... :/ אני חושב שאני אהנה פה :) כבר נורא נחמד. ד"א, יש פה עוד מישהו שקנה את הדי וי די-ים שלהם? או שאני היחידי שלבנתיים ביזבז (טוב, גרם להורים שלו לבזבז) 800 שקל ומקווה להפוך את זה ל-1000? |:
 
לא. אתה לא היחידי

גם אני קניתי. אם כי מהזיכרון, מעדיפה את ההופעות החיות שלהם . יותר שווה.
 

Yuvalenko

New member
ברוך הבא!! רק שתדע לך, אני מכיר

מישהי בת 16 שמאוד אוהבת גששית...
אני לא אשכח את ההופעה שהלכתי עם כל המשפחה שלי, להופעת בכורה באיזור חיפה של כוסות רוח. אני צחקתי כמו שבחיים שלי לא צחקתי!! זה היה כל כך.. שונה! מיוחד! זתומרת, ההומור היה הרבה יותר מעודכן, הרבה יותר אקטואלי, והם פשוט עשו את זה בגאוניות. זהו. הייתי חייב לפרוק. תודה על ההקשבה.
 
למעלה