בקשר לספר מה היה לנו שם שמופיע

shuky63

New member
בקשר לספר מה היה לנו שם שמופיע

בפתיח של הפורום.האם מישהו קרא ויכול לכתוב בקורת ?
 
לא קראתי, אבל

הצצתי בו בחנות. לא קניתי אותו, זה כבר אומר שהוא לא שווה הרבה לטעמי - הספר מכיל ציטוטים מכל מיני מערכונים בלי קשר אחד לשני. בעצם מי שיודע גששית כמונו, לא נראה לי שיש לו מה לעשות עם הספר. אולי הוא נועד למי שידיעותיו קצת פחותות משלנו. בכל מקרה, הספר יכול להיות מתנה חביבה.
 
ברור שהוא מתנה חביבה. אני הענקתי

אותו מתנה לאיש אחד שאני מאוד אוהבת. ומאז שמח לנו בכל פעם שיש אורחים. הספר נמצא על השולחן בסלון, ובכל פעם שכזה מתעייפת השיחה, אתם יודעים. אנחנו עושים חידון גששי כזה פותחים בעמוד שנבחר על ידי האורחים כל אחד בתורו. וקוראים בקול את המשפט . והראשון שצועק את התשובה הנכונה מניין לקוחה השורה הזאת לעזאזל.. זוכה להכין סיבוב קפה, משקאות לכולם משהו מעניין לאכול ואו סתם להדיח כלים ולעשות פנאלים לא סתם המציאו את הצהוב הזה.
 

סטגו

New member
אני קראתי את ה../images/Emo63.gif........

קודם כל אני רוצה להגיד
על הפורום. אני קיבלתי את הספר מתנה מפני שאני כל כך אוהבת את המערכונים של הגשש. זהו ספר נחמד שהצחיק אותי למרות שאני מכירה את כל הציטוטים שמופיעים. אני מרוצה שיש לי את ציטוטי הגשש מרוכזים בספר אחד.
 

החתולית

New member
אנחנו קנינו את הספר

מתוך תחושת חובה כלשהי ומפני שהיה במבצע. אוסף ציטוטים שליקטו ובחרו גברי בנאי ובנו בועז - טוב שיהיה בבית לשעת הצורך, אבל ממש לא חובה. רק אל תגלו לאף אחד שאמרתי את זה, ואם ישאלו אותי - אני אכחיש.
 

Yuvalenko

New member
רק לידע כללי - חבר טוב שלי קיבל את

הספר הזה במתנה, והוא כמובן השאיל לי ליום יומיים. לאחר שעיינתי בו (קניתי אך טרם הספיקותי לעיין בו) ולמעשה קראתי את כולו, מסתבר שזה אכן בוכטה של ציטוטים שמזכירים לנו את המערכונים הנפלאים שלהם, אך לצערי יש כל מיני אי דיוקים בספר. הציטוטים לא מדויקים, ונכון, אולי זה לא מפריע לכם, אבל לדעתי אם עושים ספר שמצטט מילה במילה את הגשש, עדיף שיהיה באמת מילה במילה.
 

danistar

New member
רכשתי אך טרם הספיקותי לעיין בו

יש הרשותי את הספר , נחמד וקליל . כל דף הייתי מסתיר את שם המערכון \שיר ומנסה לנחש מאיין זה לקוח . אבז נעזוב זה , יש ברשותי פנינה אחרת .. ספר הזהב של הגשש שקיבלתי מתנה מאחי לבר המצווה ועדיין מלווה אותי נאמנה עד היום . חבל שהם לא הוציאו המשך שיסכם את שאר השנים . המערכונים האחרונים בספר אגב הם פריסות שלום מין החזית והקרב על הסופרמרקט ( עם מר אהברהם קשקבל ) שנכתבו בעקבות מלחמת יום כיפור .
 
לפני איזה שנתיים

הצלחתי למצוא עותק משומש של "ספר הזהב" אצל איתמר. איזו פנינה.. עד היום לא מבינה מי הדביל שמכר את זה, אבל אני בהחלט מודה לו.
 

האגס 1

New member
הבונבוניירה לא למכירה!

(רעיון למדבקה שאפשר להדביק על הספר...)
 

Tomer 123

New member
יש לי בבית הוצאה מקורית של הספר

ספר מצוין....כל המערכונים והשירים של 5 התכניות הראשונות, וגם סיפור הגששים, ביקורות שונות שנכתבו עליהם במשך השנים וה-מ-ו-ן תמונות...
 

החתולית

New member
אני ואח שלי קיבלנו אותו מתנה

את ספר הזהב, כשהיינו ילדים. לפני שנה או שנתיים החרמתי אותו מבית אמי (אח שלי מקטר כל פעם שבעצם זה שלו ואיך העזתי בכלל, אבל מי שם עליו בכלל ?) והוא מונח לו אחר כבוד, בארון הספרים של הבן שלי (ילד שנרדם מדי ערב לצלילי קנטטה לשווארמה). ספר נפלא, חובה בכל בית חובב הגשש, ולא... הוא לא למכירה בשום תנאי ותמורת שום סכום.
 
למעלה