מחפשת להשמיע לאיש האמריקאי שלי

ginger99

New member
מחפשת להשמיע לאיש האמריקאי שלי

את "אוכל, קדימה אוכל" של בומבה צור ואת "אזורינו סוף-על-הקטינו/מזמור לאזור" מתוך ניקוי ראש. מישהו יודע אם (ואיפה/איך) הם קיימים להורדה מהאינטרנט? אלפי תודות!
 
פעם אחרונה, מוקד!

כל שיר/קטע/מערכון ששודר אי פעם ברדיו/טלויזיה הוא חוקי לחלוטין להורדה/העלאה/האזנה.
 

Prophet

New member
שטויות

כל קליפ (השיר שלו) שיש באם טי וי / ערוץ 24 הוא חוקי לחלוטין להוריד? כל קטע מתוך סרט ששדרו באחד מערוצי הסרטים הוא גם חוקי להוריד?
 
שום שטויות ואל תשים סוגריים

אולי הגזמתי עם ההרחבה, אבל חומרים ששודרו בטלויזיה, אין מניעה להוריד. יש כל מני סייגים ועניינים, למשל ערוצי סרטים הם לא בדיוק מדיה חופשית כמו ערוץ 2 ו-10, אבל לא נראה לי שמישהו יכול לתבוע בגין הורדת סרט ששודר כבר בכל ערוצי הסרטים.
 
יש לך טעות בסיסית

העובדה שמשהו שודר בטללויזיה לא מבטלת את זכויות היותרים שלו. בדיוק כמו ששיר ששודר ברדיו עדיין מוגן בזכויות יוצרים. החוק מאד ברור ובכל מקרה לא נעסוק בפורום בהורדת חומר,
 

dino_din

New member
מסכים, אבל...

השידור בטלויזיה לא פוגע בזכויות היוצרים ובטח ובטח שלא מבטל אותם אבל אני לא בטוח שהורדה לשימוש אישי זו עבירה על החוק! היה על זה דיון ארוך בפורום משפט ואינטרנט, הנושא עדיין לא סגור במאה אחוז עד כמה שהבנתי, אבל נכון להיום, אם אתה רק מוריד קובץ, זה חוקי (כל הפירסומים על תלונות ותביעות נגד משתפי קבצי היו למעשה איומים בתביעה נגד אנשים שמאפשרים להוריד מהם קבצים ולא נגד אלו שמורידים). שבת שלום, דינו. >לא אני כתבתי את החוקים!!!<
 
טוב, לסיום העניין

החוק ממש אינו ברור. אם החוק היה ברור, הוא היה נאכף ולא היו סימני שאלה. ריבוי סימני השאלה וחוסר היכולת לאכוף חוק או פרשנות שלו רק מצביעים על חוסר הבהירות. אני בכל מקרה, לא הולך לתת לינקים ולא כלום לאף אחד. הפורום הזה מבחינתי הוא מלך הפורומים, ורעיון אדיר, אגב, לפורום. אז יאללה - וואמוס אקאנטאר!!
 

האגס 1

New member
תראי לנו את הסעיף בחוק

כפי שהוא כתוב - ואולי נאמין לזה.
 
"אוכל, קדימה אוכל" של בומבה צור

האיש האמריקני אולי מכיר אותו בתור "Essen" של שלי ברמן (גם כן אמריקאי).
 
למעלה