מערכונים של מבצעים חד-פעמיים

../images/Emo40.gif מערכונים של מבצעים חד-פעמיים../images/Emo79.gif

אילו מערכונים אתם מכירים של מבצעים שאינם מבצעי מערכונים קבועים? למשל - זמרים, שחקני דרמה, או כל דבר אחר? למשל:
'מוריס והיונים' - מתי כספי
יוסף כהן, "איש ירושלים" כמו שהוא הוצג בתוכניות הרדיו שבהן המערכון הזה הושמע, במעין מערכון-מונולוג על קונצרט ובטח יש עוד דוגמאות ששכחתי
 

danitzan

New member
יורם ארבל

"חדשות העבר" עם יהורם גאון. ותודה על העזרה בפרטים בשרשור מן העבר. זכור לי במעומעם גם מערכון עם אורי זוהר, שבו השתתף איש הרדיו יוסף טרגין, משהו על "עולם המדע". ("כאן אורי זוהר מעולם האמת")
 

danitzan

New member
תיקון - יוסף טרגין

אני חושבת שאולי אורי זוהר מגלם את אלכסנדר גרהם בל, והם מדברים על המצאת הטלפון. לא חותמת על זה...
 
נכון

המערכון מתכתב עם תוכנית אמיתית של יוסף טרגין, 'עולם המדע', ששודרה במשך שנים ברשת א' של 'קול ישראל'. יוסף טרגין "מראיין" את אורי זוהר בתור אלכסנדר גרהם בל במלאת 100 שנה להמצאת הטלפון, משמיע לו הקלטה של ראיון שלו עצמו איתו באותה תוכנית מלפני 100 שנה, כשבל המציא את הטלפון, ושואל אותו בדיעבד, 100 שנה אחרי, מה הוא חושב על ההמצאה של עצמו.
 
מירי אלוני - האידיוטית

אמנם מדובר בעצם בשיר, אבל בעיני זה יותר סקץ' מוזיקלי, בו מראה מירי אלוני צד קומי (כולל חיקויים) שלא ממש מוכר אצלה.
 

קוליפון

New member
בלהקת הנח"ל היא שיחקה חיילת שמשרתת

במרכזיה. הדמות מזכירה קצת את זו משמופיעה בשיר "האידיוטית".
 

danitzan

New member
זהרירה חריפאי

יש לה מערכון עם יהודה אפרוני, על אנשים שנפגשים דרך שידוך (נדמה לי שהיא נקראת שם "גברת צפדינה") - "האם אני יכול להציע לך חברות" - חשבתי שאנחנו מדברים על חתונה" - "כן, אבל מי ייקח אותנו?" למר אפרוני יש גם עוד מערכון, עם יהורם גאון (גם אליו התייחסו כאן בשרשורים בעבר), שם הוא מגלם אדם בשם פודמניצקי.
 

D o r o t h y

New member
יהורם גאון

עם יהודה אפרוני כשחקן צעיר המסה ללמוד מהשחקן הבכיר ומתרפס בפניו לגמרי... מערכון מצחיק שבאמתץ שוחחנו עליו לא פעם. ליהורם גאון יש עוד שני מערכונים שאני זוכרת אבל לא מצליחה לאתר - האחד הוא שהוא מתנדב במשמר האזרחי ומנסה לעשות רושם על בת זוגו שהוא איזה פייטר, והיא מוציאה אותו שקמיסט או משו כזה. השני הוא עם השחקנית לבנה פינקלשטיין הם זוג אוהב שההורים אוסרים עליהם להיפגש והם נפגשים בבתי קברות בלוויות או אזכרות של אחרים
 

emh

Member
וגם היה לו...

את המערכון עם שייקה אופיר - איש הצבא (ששת הימים) הוא גם השתתף במערכון של דודו דותן (בקטע מוקלט) שדותן מקבל הודעות עבור יהורם גאון.
 
יכול להיות שאת מבלבלת

כי גברת צפדינה היא הדמות המיתולוגית של טל ומשה, גם במסגרת 'עלילות משה והעיר הגדולה', גם בסדרת מערכונים שהם עשו במקביל ב'זהו זה', וגם לאחר מכן, בתוכנית טלויזיה שנקראה 'צפדינה מארחת', שבה צפדינה "ראיינה" אורחים אמיתיים, תוכנית ששודרה בשנת 1995 בערוץ 2 וירדה אחרי זמן קצר. אגב, השם המלא של דמות אותה מורה הוא צפדינה קנדול-יהלומי.
 

ayb1

Well-known member
היא ממש לא מבלבלת המערכון של אפרוני וזהרירה

הוקלט כשטל ומשה היו עדיין בתיכנון של ההורים שלהם.
 

ארבל א

New member
אבל...

(ברוכים הנמצאים) למתי כספי יש עוד מערכון מעולה פי אלף ממוריס והיונים - זה על היפר-כלום תשובה (לא זוכרת אם ככה קוראים לו). גם משירים במיץ. ובעצם גם המערכון על הכדורגל (שם, שם)
 
נכון...

(ברוכה הבאה
) אבל זה עדיין לא מבצע קבוע של מערכונים, ולזה התכוונו (במילים אחרות - "חד פעמי" יכול להיות יותר מפעם אחת
 

שי קון

New member
אלי גורנשטיין וצחי נוי

לדעתי יש להם רק מערכון אחד עם הטלפון, רופא ומוסך "...אדוני אני לא אשלם, אני חבר קופת חולים"
 
למעלה