פרישת מנהל הפורום ועתיד הפורום

../images/Emo43.gif פרישת מנהל הפורום ועתיד הפורום ../images/Emo43.gif

גולשים יקרים, לפני כחודש הוחלט לסגור את הפורום בשל אי מציאת מנהל מתאים. לאחר שקיבלנו פניות מכם וראינו כמה חשוב לכם הפורום, הוחלט לא לסגור אותו באותו השלב ולהמשיך ולחפש מנהל אשר יוכל להשקיע מזמנו בפורום. לאחר מאמצים רבים לא נמצא מנהל מתאים לפורום. אנו נשמח לקבל המלצות והצעות למנהל מתאים. במידה ולא נמצא מנהל בשבוע הקרוב, אנו נאלץ לסגור את הפורום.
בהזדמנות הזו אנחנו רוצים להודות ל kickaha על תקופת ניהול בפורום ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך בתפוז ובכלל המשך גלישה מהנה בתפוז אנשים
 

kagome10

New member
כל מה שנשאר זהעניין "קטן" אחד

שהוא יסכים. ולא נראה לי שזה יקרה. הוא בחר להפסיק לנהל את הפורופ מסיבה מסויימת.
 

RainBird

New member
סתם קטע של ניסוי מעניין תשלחו לתפוז, כל מי שרוצה שאני אהיה מנהל הפורום הזה מסר, ונראה מה תהיה התוצאה. ארדן.
 

angelexpress

New member
מה זאת אומרת לא בתנאים טובים איתם?? אתה מנהל

אצלם שני פורומים בתפוז.
 

angelexpress

New member
ארדן, אז מה דעתך להשכין שלום איתם ולנהל את

הפורום על מנת להצילו? חבל שייסגר.
 

RainBird

New member
למה שאתה לא תנהל את הפורום? ואולי הם צריכים להשכין שלום איתי קודם? אני לא רוצה שהפורום ייסגר... אבל האיום על הפורום הוא חלק מתופעה גדולה יותר. אין לי רצון להמשיך לדבר על זה על גבי הפורום עם כל הכבוד.
 

angelexpress

New member
הצעתי את מועמדותי לניהול הפורום...

נותר לי רק להמתין לתשובה.. בכול אופן, נדמה לי שאתה צודק , נראה שאכן האיום על הפורום הוא חלק מתופעה גדולה יותר. זה מסביר את העובדה שהם מסננים פניות לניהול מחברי הפורום כאן.. הם לא באמת מחפשים מנהל. יש מספיק משתמשים כאן שישמחו לקחת על עצמם את התפקיד בכדיי להציל את הפורום, ואני הוא אחד מהם. הבעיה היא שהם משחקים אותה כאילו שהבעיה טמונה בכך שאין מנהל שמנגד לא באמת חסר אנשים שיסכימו לנהל תפורום. בגדול, נדמה לי שהם מחפשים לסגור את הפורום הזה בלי קשר למנהל או לא- וסיבותיהם שמורות עימם.
 

RainBird

New member
בהצלחה ../images/Emo13.gif אני אשמח להישאר בפורום ולענות על שאלות גולשים וכו'- ולהתדיין כאחד האדם. האמת, שזה יותר כיף לי מסתם לנהל.... ארדן.
 

angelexpress

New member
kikca שלח לי מסר בפרטי ואמר שחוץ ממני

יש עוד שלושה שמעוניינים בתפקיד. "חוסר מנהל" זו לא הסיבה האמיתית שבגינה מערכת תפוז רוצים לסגור את הפורום. יש להם מניעים ואינטרסים אחרים. אין לי מושג למה הם רוצים לסגור את הפורום, מה שבטוח זה לא בגלל שאין מי שינהל אותו. ריין בירד יודע משהו לגבי זה, אבל הוא לא משתף.
 
למעלה