שרשור עונה 6 פרק 9

rawsh

New member
זו ללא ספק שחפת. וזה שונה מ"המחלה"

נראה לי שבכלל התכוונת לתופעות-הלוואי של המסע בזמן (אף מדמם). זה משהו שונה. "המחלה" זה מה שיש לסעיד ולקלייר. (האמת היא שראינו אף מדמם גם אצל הוראס בחלום של לוק, אבל זה משהו אחר... זה בגלל שהוא מת מגז עצבים) בכל אופן, איזבלה אשתו של ריצ'רד לא דיממה מהאף אלא השתעלה שיעולים מלאי דם, שזה סימפטום ידוע של שחפת. זו מחלה מוכרת שלא קשורה לאי.
 

meyeden2

New member
שמתם לב שג'ייקוב משקר

הוא אמר שהוא לא רוצה להתערב אבל שימו לב כמה פעמים נגע באושייניק סיקס וכמה הפעיל את הרלי שיזיז את ג'ק ועוד ועוד
 

JohnLocke

New member
הוא לא מתערב על האי

הוא מתערב כדי להביא אותם אל האי, אבל על האי הוא לא מתערב.
 

euchhtcu

New member
פרק 9 -תאוריה כללית

אמר מישהו דבר יפה : קו הזמן החדש שנוצר(הטיסה לא התרסקה ) הוא למעשה קו הזמן הקודם וזאת למה בקו הזמן החדש עומדת להתרחש איזשהו טרדגיה /אסון שבו יהיו מוערבים הדמויות בסידרה לכן בה גייקוב ומציע להם את קו הזמן ה"חדש" שלמעשה זהו קו הזמן מתחילת עונה ראשונה -המטוס מתרסק וכו..כלומר לבוא לאי בקו זמן זה כולם ינצלו השערה :הבן של דוגן נהרג וגייקוב מציע לו לבוא לאי (שזהו קו זמן חדש) והבן ינצל .. לכן מתחילת עונה ראשונה עד עכשיו זהו בעצם התיקון של כולם
 

meyeden2

New member
השאלה מה בא לפני מה

האם קו הזמן החדש הוא שהבן בריא או שהקו של הבן הבריא קרא קודם וג'ייקוב יודע את זה ולכן מציע לדוגן לעשות מה שצריך כדי שקו הזמן הזה יתבטל והקו המקורי יקרה אגב שימו לב שג'ייקוב אומר שהוא לא רוצה להתערב אבל האיש בשחור אומר שג'ייקוב עשה מניפולציות כדי להביא אנשים לאי והוא צודק כיון שראינו את ג'ייקוב נוגע בהם באושייניק סיקס
 

euchhtcu

New member
ספר הקודש של ריצרד שהיה אסיר פרק 9

א כל מוזכר השם luke למעלה אגב מתאים השם גון לוק לסמוקי כי לוק זה למעשה נעול/לכוד וזה בעצם מה שהוא אומר על עצמו (פרק 4 הוא אומר לסוייר שהוא לכוד) ב כל בשורה 14 בצד ימן של העמוד מופיע המילה isreal מעניין לא ???
 

rawsh

New member
Israel זה לא כזה נדיר...../images/Emo58.gif

מדובר בברית החדשה אחרי הכל. ספרי הבשורה מתארים את סיפור חייו של ישו, ואלה אירועים שקורים כאן בארץ יהודה ועוסקים בעם ישראל. בכל התרגומים של הברית החדשה לשפות מערביות תרגמו את זה תמיד Israel. אין לזה משמעות מיוחדת, כי כל מילה שנייה שם היא על עם ישראל. ככה זה כשהנצרות נולדה מתוך היהדות וינקה ממנה.
 

euchhtcu

New member
שימו ל בפרק 4

סמוקי אומר לסויר "אני יודע איך זה להרגיש אושר כאב כעס פחד בגידה ..." אני חושב שבעניין הבגידה הוא מדבר על ריצרד כי בפרק 9 הוא אומר לו "אני ישחרר אותך בתנאי בתעזור לי " אבל זה לא קרה אומנם הוא שיחרר אותו אבל ריצארד בחר בגייקוב סמוקי לרצארד -"טוב לראות אותך מחוץ לשלשלאות " -קטע חזק
 

NaRkoTika

New member
מה שעיצבן אותי בפרק זה

שהאיש בשחור וגיקוב מסופרים!! בפינאלה של עונה 5 השיער שלהם לא מסודר בידיוק כמו שהייתם מצפים ממישהו על אי ובפרק הזה האיש בשחור נראה כאילו יצא הרגע מהספר!@ חרפה!
 

Lady in red2

New member
../images/Emo6.gif גם אני שמתי לב לזה

אולי מרוב שיעמום בציפייה לעוד אנשים, הם מספרים אחד את השני?
 

ShakSpearE

New member
גם אני שמתי לב לזה

אגב כשג'ייקוב מגיע לבקר את אילנה, לעומת זאת - הוא לא מסופר. לכן לדעתי זה לא לגמרי במקרה.
 

rawsh

New member
זאת עוד הוכחה למועדי הספינות הנפרדים../images/Emo58.gif

הוכחה שהספינה שהגיעה בבוקר הבהיר שבו השניים מנהלים את השיחה שלהם על החוף (בפרק סיום עונה 5) לא היתה הבלאק רוק, שהגיעה לאי באמצע הלילה ובמזג אוויר אימתני של סופות ברקים ונחשולי צונאמי. אני לא קונה את הרציונליזציה שאולי הבלאק רוק באה בבוקר הרגוע והשליו, אבל עד שהתקרבה לאי ירד הלילה והסערה פרצה (או סמוקי יצר אותה, או מה שלא יהיה). אלה שתי ספינות שונות בשני מועדים שונים. זה מסביר למה ג'ייקוב והאיש בשחור מסופרים אחרת - בין אותו תאריך בעבר לבין 1867 הם הסתפרו.
 

אלעד ר

New member
|כן |../images/Emo58.gif הגיוני

וגם צריך להבין שספינה זו הייתה דרך התחבורה היחידה באותה תקופה, וג'ייקוב אמר שהוא כבר הביא אנשים לאי. ז"א שהגיעו כבר כמה ספינות, רק שכולן כנראה התרסקו או טבעו.
 

אילנית99

New member
../images/Emo58.gif אני חושבת שאתה צודק

מהספינה של ריצ'ארד רק הוא נשאר. יש עוד אנשים באי ה others הם הגיעו בספינה אחרת (לפני או אחרי ריצ'ארד - כנראה אחרי, אבל לא בטוח)
 
למעלה