שרשור עונה 6 פרק 9

eran658

New member
אבל אם כבר העלת את זה יש כאן פשלה רצינית...|ס

אנחנו יודעים כבר שהאי שלנו נמצא אי שם באוקיינוס השקט הרי הטיסה הראשונה הייתה מסידני ללוס אנג'לס והשניה מהודו לגואם.. כלומר מעל האוקיינוס השקט. בפרק הזה אנחנו רואים שריצ'רד מפליג מהאיים הכנריים (מול חופי צפון מערב אפריקה) או אולי מספרד או פורטוגל אל העולם החדש.. כלומר לאמריקה. כלומר הבלק רוק חצתה את האוקיינוס האטלנטי... אז איך לעזאזל היא הגיעה לאי באוקיינוס השקט שנמצא בצד השני של הכדור????
 

JohnLocke

New member
../images/Emo58.gif

תראה שוב את פרק 506, שבו בתחנת הדארמה מתחת לכנסייה בלוס אנג'לס לאלואיז הוקינג יש מפה עם מיקומים של האי שבו רואים שהאי היה לא רק באוקיינוס השקט, אלא בכל רחבי העולם.
 

eran658

New member
וואלה לא חשבתי על זה כלומר../images/Emo58.gif

בשנה שבה הבלרוק הפליגה האי בדיוק היה אי שם באוקיינוס האטלנטי.. אני מניח שזה סוגר את הפינה
 

A m o s 2 9

New member
זה לא קשור בכלל../images/Emo58.gif

ריצ'רד ואשתו רצו להגיע לעולם החדש, AKA אמריקה, אבל הוא לא עשה את זה בסוף, כידוע, כי הוא נמכר לעבדות. אף אחד בפרק לא אמר שהבלאק-רוק עושה את דרכה לאמריקה וייתכן מאוד שהיא עשתה את דרכה להודו או אוסטרליה או כל מקום אחר באוקיינוס השקט, שם בסופו של דבר היא נעלמה.
 

*superstar*

New member
../images/Emo58.gif ואם כבר..

מישהו יודע מתי גילו את אוסטרליה? אולי ה"עוולם החדש" מתייחס לאוסטרליה ולא לאמריקה?
 

JohnLocke

New member
../images/Emo58.gif

אפשרי בהחלט - בשביל האירופים, "העולם החדש" התייחס לכל יבשת שהיא לא אירופה, אסיה ואפריקה. במאה ה-19 הבריטים המשיכו להתיישב באוסטרליה, וג'ונאס וויטפילד (זה שקנה את ריצ'רד) נשמע בריטי, אז זה הגיוני.
 
../images/Emo58.gif

יכול להיות שלא ג''יקוב הוא שהעניק לריקרדו חיי נצח? אולי ה"אי" בחר בריקרדו, ג'ייקוב ידע את זה ולקח קרדיט על משהו שלא הוא נתן? סתם מחשבה. ורק לי ההסבר של ג'ייקוב נשמע ממש מצוץ מהאצבע? את כל האנשים הוא מביא לאי רק כדי להוכיח משהו לעשיו? זה היה ממש מאכזב, כי עד שרואים את ריצ'רד וג'ייקוב מדברים, אנחנו שומעים את ג'ייקוב משקר לריצ'ארד. או שאולי הוא לא משקר, אבל זאת דעתי. אגב, זה שגם עשיו וגם ג'ייקוב שיקרו לריצ'ארד כל אחד בתורו, לא אמור להדליק לנו אורות אדומים לגבי ג'ייקוב? איך אנחנו יודעים מי אומר אמת?
 

השורד

New member
יפה, חיי הנצח היו לריצ'ארד עוד לפני שביקש זאת

הרי הוא ניצל פעמיים ממוות בטוח: פעם כשעמד להיתלות, ופעם כשהקצין מהבלאק רוק עמד להרוג אותו. כנראה שריצ'ארד לא יכול למות עד שימלא את התפקיד שיועד לו - בדומה למייקל שלא יכל להתאבד. יש לי הרגשה שריצ'ארד יקריב את עצמו כדי למנוע מסמוקי לעזוב את האי.
 
לדעתי זה לא רק קטע של להוכיח

אני חושב שזה משהו הכרחי, ג'ייקוב מייצג את הטוב ואת הבחירה החופשית בטוב. למעשה אין טוב אמיתי אם הוא לא נעשה מתוך בחירה חופשית. לכן הכח של הטוב יכול לעמוד מול סמוקי אך ורק מתוך בחירה חופשית. אז זה לא רק בשביל להוכיח נקודה מסויימת לסמוקי - זאת הדרך לבחור במועמד טוב אמיתי שיחסום את סמוקי, זה לא יכול להעשות בכוח. בגלל זה קוראים להם מועמדים, הרי ג'ייקוב היה יכול פשוט לבחור במי שבא לו ולמנות אותו. אבל זה לא עובד ככה כשמדובר בכוח טוב - יש מועמדים, והמועמדים צריכים לבחור בטוב מתוך בחירה חופשית כדי להתמנות. זאת הסיבה שג'ייקוב לא התגלה בפני בן אף פעם - בן היה חייב לפעול מתוך אמונה בטוב, מתוך בחירה חופשית כי אם ג'ייקוב היה מתגלה בפניו לא היה פה שום ספק, ולא הייתה בחירה חופשית. עד כדי כך שהוא נתן לו לבחור אם להרוג אותו או לא. בגלל זה יש את החוק שאומר שלסמוקי ולג'ייקוב אסור להלחם או לגעת לרעה במועמדים - כל התערבות כוחנית במעשיהם תפגע במבחן הבחירה החופשית. וזאת הפרצה שסמוקי מצא - הוא הסית את בן (המועמד) להרוג את ג'ייקוב מתוך ידיעה שג'ייקוב לא יכול להתנגד לבחירה החופשית שלו.
 
השם שלו הופיע גם במערה וגם במגדלור.

לפי לוסטפדיה. טוב, תמיד יכול להיות שהכוונה הייתה לאבא של בן (כי היה כתוב LINUS), אבל נשמע פי 100 סביר יותר שזה בן. אז כן, בן היה מועמד.
 

אילנית99

New member
אז זו כנראה הסיבה

שהוא ווידמור לא יכלו לפגוע אחד בשני.... כנראה שניהם היו מועמדים.
 

shukabuka

New member
זהו, הכל נפתר, אין יותר ספקולציות.

הכל ברור, זה אי שבו נשמר האיזון בין שחור ולבן - בין הטוב והרע - יין ויאנג. אם הרוע יברח, הוא ישתלט על העולם, ויהפוך את כולם לרוצחים מטורפים, ממש כמו סעיד. לכן, יש נציב שמתחלף כל הזמן, שמטרתו היא לשמור על האי כדי שהרוע לא יצא ממנו. זה בעצם כלא. ג'ייקוב מביא אנשים לאי כדי למצוא לעצמו מחליף טוב, מעין מבחן. והרוע מנסה להרוג את ג'ייקוב בעזרת האורחים. למעשה, הכל נפתר. התעלומה נסגרה סופית ומעכשיו זה רק עימות. קרב הענקים שבין הטוב והרע, והמלכתו של היורש של ג'ייקוב... אגב, מי שחושב שזה גהנום לא הבין כלום. זה לא גהנום, זה אי בעולם הזה, וכולם שם חיים.
 
למעלה