שרשור עונה 6 פרק 9

JohnLocke

New member
למה אני לא אוהב את הסוף הזה

במשך 5 עונות למדנו להכיר את הדמויות הראשיות. אנחנו יודעים המון על החיים של קייט, ג'ק, הארלי, סוייר וכו', בעזרת פרקים על גבי פרקים של פלאשבקים. את הדמויות במציאות השנייה אנחנו מכירים במשך עונה אחת, שבה ראינו פרק אחד בלבד על כל דמות, ובאותו הפרק בקושי הספקנו להבחין בדברים השונים שקיימים במציאות הזו (למשל, אנחנו עדיין לא יודעים איך לוק נהיה נכה במציאות השנייה, או האם קייט חפה מפשע במציאות השנייה). איך אמורים לצפות מאיתנו להרגיש טוב עם סוף, שבו כל הדמויות שהכרנו במשך 5 עונות מתים וגרסאות שונות של הדמויות חיות בלי שנכיר אותם לעומק? לא יספיק לי שהם יקבלו את הזכרונות שלהם מהתקופה על האי - עדיין ג'ק שאנחנו מכירים יצטרך להסתדר פתאום עם בן עשרה שהוא לא הכיר בחייו ולהיות אבא שלו. זה נראה לי סוף מוזר מאוד.
 
../images/Emo58.gif

טוב, מהפרק אפשר להבין שריצ'ארד עשה עבודה מזופתת לחלוטין בתור "הקול" של ג'יקוב. הוא גרם לכך שבעצם הקבוצה שתחתיו תהיה בדיוק מה שג'יקוב רצה להוכיח שלא - חבורת מרצחים אכזרית. דהרמה זומנה גם היא ע"י ג'יקוב שהרי רק מי שהוא מזמן מגיע לאי וריצ'ארד ובן רצחו אותם. אז או שהוא ממש עלוב בתור יועץ של "הטוב" או שסמוקי עשה עליהם עבודה מצויינת (בעיקר על בן) וריצ'ארד אפילו לא שם לב לכך.
 

too addictive

New member
אוקי...../images/Emo58.gif

התיאוריה שלי לגבי ג'יקוב ועשו: זה קצת מפגר מצד ג'יקוב להביא אנשים לאי כל הזמן בידיעה שעשו ירצח אותם, אז אני חושבת שהוא מביא אותם כדי שמישהו ישתנה, מישהו יוכיח שלא כולם ילכו אחרי החטא שלהם ויתמסרו לעשו והשוחד שלו ואז גם ג'יקוב וגם עשו יהיו חופשיים. אחרת מה הוא עושה? מזמן כל הזמן אנשים לאי בידיעה שרובם עשוים להרצח על ידי עשו? עכשיו....למה הוא לא הרג גם ריצ'ארד? למה הוא נתן ל"אדון" לרצוח את כל העבדים אבל אבל לא את ריקי? סתם תהייה. פרק די סבבה למען האמת....ג'יקוב בעצם משמש כבייביסיטר לעשו. השאלה היא איך מישהו יכול להכנס לנעלים שלו, ולמה הוא יכול להעניק חיי נצח אבל יכול גם להרצח? הייתי מצפה גם שיענו לנו איך בכלל ג'יקוב הגיע לאי ולעולם בכלל...
 

JohnLocke

New member
../images/Emo58.gif

סמוקי לא הרג את ריצ'רד כי הוא רצה שריצ'רד יהרוג את ג'ייקוב בשבילו, כי הוא לא יכול. איך ג'ייקוב הגיע לאי זו שאלה לפרק אחר - יש עוד בכל זאת 9 פרקים, אני בטוח שאחד מהם ידבר על ג'ייקוב וסמוקי בהרחבה.
 

too addictive

New member
סבבה ../images/Emo58.gif

את זה אתה יודע היום. אבל באותה מידה הוא יכל להשתמש בכל אחד אחר שהגיע עם הספינה.
 

dm101

New member
סוף עונה נגמר בקטע שימלא עונה באה

בסוף 1 נגעו בבונקר כדי שכל עונה 2 יחפרו בבונקר בסוף 2 נתנו נגיעה מהאחרים כדי שבכל 3 ידברו על האחרים בסוף 3 הראו שבעצם הניצולים יורדים מהאי כדי שכל עונה 4 יספרו עד לסוף שהניצולים יורדים מהאי בסוף 4 הראו שלוק מת כדי שכל עונה 5 נראה סיפורים שיובילו אותנו למוות שלו בסוף 5 הראו את ג'ייקוב כדי שכל עונה 6 נחשוב עליו ונגלה עליו עד סוף העונה
 

MoGanC

New member
REALLY? ../images/Emo58.gif

כאילו, באמת? זהו? זה ה"סיפור המדהים" של ריצ'ארד? לא קניתי. ענו על 3 שאלות ממש גדולות בתשובות הכי פשוטות שיש (אגב, כתבתי ממזמן שבסוף יתברר שהבלאק רוק פשוט התנגשה בפסל, אבל לא חשבתי שזה יהיה כזה פשוט). איך ריצ'ארד לא מזדקן? אה, הוא פשוט ביקש את זה. איך הבלאק רוק הגיעה לג'ונגל? אה, צונאמי, ועל הדרך ככה הם התנגשו בפסל שבטח קיים מאות שנה והפילו אותו. 2 ציפורים במכה אחת. אתם יודעים מה? ניחא. אבל לפחות שיראו לנו את זה אשכרה קורה. שישקיעו קצת ב CGI יפה של הפסל נופל, אבל לא, קיבלנו מסך שחור רומז. נפילה גדולה.
 

hofri10

New member
תגידו,יש מצב...

שגם ג'ייקוב וגם ה"שטן" הופיעו גם בנמלטים? אני כמעט בטוח שג'ייקוב שיחק בעונה הרביעית של נמלטים, והשטן היה אבא של מייקל ולינקולן אם אני לא טועה.
 

hofri10

New member
לא משנה

בדקתי, וג'ייקוב באמת שיחק באבודים אבל השטן לא.... ועדיין הוא ממש מוכר לי.
 

rawsh

New member
גם השטן שיחק בנמלטים, בהפרש פרק אחד מג'ייקוב.

הם כמעט נפגשו... ג'ייקוב היה סוחר הנשק שנרצח והושלך מהמזח בפרקים 13+14, והשטן היה הנציג של האמא המרשעת, שהחבורה רדפה אחריו במיאמי, בפרקים 15+16. מעניין שגם השמות של שני השחקנים רומזים על טוב ורע... פלגרינו (Pellegrino) זה pilgrim, צליין, אדם שעולה לרגל למקומות קדושים; וטיטוס היה מצביא וקיסר רומי שבהיסטוריה של עמנו זכור לדראון עולם כמחריב (בית-)המקדש (!). נחמד.
 

ronaldiniho3

New member
למי שצופה פה בעל טבעי ../images/Emo58.gif

כשריצ'ארד שואל את ג'ייקוב "אתה השטן?"
 

yaelush27

New member
וגם...

באחד מהפרקים האיש בשחור משחק שם את "מלחמה" (אחד מהפרשים)
 
דבר אחד לא נפתר לי...../images/Emo58.gif

מכל הפרק הזה: למה בעונה 3 כשבן הילד פגש לראשונה את ריצ'ארד ביער, ריצ'ארד היה לבוש בסמרטוטים ועם שיער ארוך? למישהו יש רעיון? נראה לכם שהולכים לפתור לנו את זה בכלל או שזה סתם עוד אחד מהדברים הסתומים שלעולם לא ייפתרו?...
 

JohnLocke

New member
../images/Emo58.gif

באותה תקופה האחרים בדיוק היו בכסאח עם דארמה, יכול להיות שריצ'רד הוביל איזו מתקפת גרילה שמצריכה בגדים לא-אופנתיים. גם לא ידוע בדיוק אם דארמה ידעו שלאחרים יש דרך לצאת מהאי - אולי כשהם הסתובבו בג'ונגל באזור שקרוב לדארמה האחרים היו מתלבשים בסמרטוטים כדי שדארמה יחשבו שהם פרימיטיביים, בדומה לאיך שהאחרים עבדו על הלוסטיז
 

The WizardMan

New member
דעה על הפרק + שאלה ../images/Emo58.gif

הפרק היה נחמד. הגעתי למסקנה שכבר אין דברים שממש יכולים לרגש אותי בעונה הזו , אז אני פשוט משתדל להנות מחווית הצפייה ... יש לנו כבר כל כך הרבה פרטים , שדי קל להבין מה היוצרים הולכים לעשות , לכן ידענו שריצ'רד מגיע על הבלאק רוק וכו'. אבל סה"כ אהבתי את סצינת העשן על הספינה , היא הייתה מבויימת היטב ... וכל השיחה בין ריצרד לג'ייקוב מעניינת. ולשאלה ... מה דעתכם , איפה דזמונד מתברג בעונה הזו ? בינתיים הוא הופיע רק בטיסה במציאות החלופית , ונעלם ברגע שעברו מעל האי. בטוח יש לזה משמעות כלשהי. אולי הוא כלוא בצוללת של וידמור ?
 

Lady in red2

New member
קטע חשוב מאוד שפוספס כאן ../images/Emo58.gif

ג'ייקוב סיפר על מה הסכסוך של השניים. מלוסטפדיה: Jacob says that the Man in Black believes everyone can be corrupted because it is in their nature to be bad and that he, Jacob brings people here to prove the man in black wrong. ז"א שבגלל חוסר הסכמה בין 2 ישויות, קורה כל כך הרבה סבל ובלגן? מצד שני, שימו לב שהאי מיוחס ע"י ג'ייקוב כפקק בקבוק שמונע מהרוע/שטן לצאת. אז זה לא סתם ויכוח בין 2 ישויות, אלא ישות אחת שמונעת מהישות השנייה לגרום להרס מחוץ לאי? עוד משהו - איזבלה התגלתה לריצ'רד בהתחלה, אבל למעשה הייתה האיש בשחור/המפלצת מחופשת? כי אם היא מתה, ריצ'רד לא יכול לראות אותה, שהרי אח"כ בהווה, רק הארלי יכול. כל סיפור הפלאשבק היה טלנובלה סטייל, אבל עדיין יפה. קצת מאכזב כיוון שחשבתי שנגלה יותר דברים. ג'ייקוב פשוט נגע בריצ'רד ונתן לו חיי נצח? מה זה הדבר הזה... גם למד"ב צריך להיות הסבר. למה יש לג'ייקוב כוחות כאלה? עוד משהו - האיש בשחור זאת לא הצורה האמיתית שלו? שהרי כבר אז הוא אמר לריצ'רד שהוא העשן השחור.
 

Lady in red2

New member
אגב ../images/Emo58.gif

העולם החדש = אמריקה? היא נתגלתה ב-1492. ב-1867 עדיין קוראים לה העולם החדש?
 

rawsh

New member
בוודאי. לפחות בעולם הישן../images/Emo13.gif../images/Emo58.gif

זה תמיד יהיה "העולם החדש", מעצם העובדה שגילו אותו אחרי העולם הישן. כינויים כאלה לפעמים לא מתיישנים. ובלי קשר, זה גם כינוי מטאפורי שלא תלוי בכמות הזמן שעברה, כי מהגרים עניים כמו ריקרדו ואשתו תמיד ראו את ההגירה לאמריקות כהתחלה חדשה וצ'אנס להשיג אושר ועושר וכו'.
 
למעלה