שרשור עונה 6 פרק 9

../images/Emo58.gif

לדעתי, זו פשוט טעות. אני מניח שבקרוב דיימון או קרלטון יגיבו על העניין, כמו תמיד. בכל מקרה, אז מה אם ג'ייקוב והאיש בשחור ראו את האונייה ההיא בפרק 5.16? כל אונייה חייבת להיות הבלק רוק? ג'ייקוב הביא הרבה אנשים לאי, ולפני שהיו מטוסים,צוללות וכדורים פורחים (הנרי גייל חחח, למה ג'ייקוב הזמין אותו לאי? כדי שלבן יהיה למי להתחזות?), הדרך היחידה להגיע לאי הייתה באמצעות אונייה. לדעתי, זה בכלל לא הבלק רוק, אלא סתם עוד קבוצת אנשים.
 

השורד

New member
הנרי גייל נשלח ע"י ווידמור כנראה

בנסיונותיו לאתר את האי אחרי שגורש משם ע"י בן. על הכדור הפורח היה רשום Widmore Corporation או משהו בסגנון.
 

Lady in red2

New member
תודה על הסיכום, זה קטע מוזר ש-../images/Emo58.gif

"האיש בשחור אומר לריצ'רד שלא ייתן לג'ייקוב לדבר וישר ינעץ את הפגיון בחזהו. אותו הדבר (וגם אותו פגיון) אמר דוגן לסעיד כשהוא שלח אותו להרוג את האיש בשחור." מקווה שיהיה לזה הסבר. אולי ההסבר הפשוט הוא שלכל אחד מהם יש יכולת שכנוע טובה שהשני מודע אליה, ולכן דוגן/האיש בשחור אומר לא לתת לדבר. מצד שני, שניהם אומרים בדיוק אותו דבר, אז אולי כן יש כאן חוקיות כלשהי.
 

אלעד ר

New member
../images/Emo58.gif אין חוקיות

כי כשבן בא להרוג את ג'ייקוב, הוא נתן לו לדבר, אבל ג'ייקוב ידע שהוא לא יצליח לשכנע אותו כנראה אז הוא אפילו לא ניסה. ובכלל, ראינו שג'ייקוב יכול להגן על עצמו. אז למה הוא לא הגן על עצמו מבן?
 
מיילס אמר - ג'ייקוב חשב כל הזמן שבן לא באמת

יעשה את זה, שהטוב יגבר על הרצון להרוג.
 

אילנית99

New member
יחד עם זאת

בן הרג את ג'ייקוב אחרי שג'ייקוב דיבר. וסעיד הכניס את החרב לבטן של לוק... ולא קרה כלום. כי לוק אמר.... 'שלום סעיד'
 
אני ממש לא נגדך אבל תהיה הגון מספיק לציין שאת

רוב הדברים שאתה כותב - אתה מעתיק מלוסטפדיה. כמו שאתה רואה - אני לא היחידה שחושבת כך ... http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1217&MessageId=140033791 וכל זה לגבי שאלתך אם אני נגדך או משהו. אתה יודע עמוס- זה לא יפחית מכבודך אם תפרגן קצת לאתר המהדים הזה שממנו את שואב הרבה מהידע שלך. ובאמת שאני לא באה לריב - אבל מה שאתה עושה זה סוג של צביעות וממש לא לעניין. שלום ולהתראות וחג שמח.
 

A m o s 2 9

New member
את קובעת דברים סתם

לרוב מה שכתוב שם אני שם לב לבד עוד לפני שקראתי את עמוד הפרק. חוץ מזה, תראי לי סיכום אחד שגילו פה משהו שלא גילו שם, אז מה זה אומר, שכולם מעתיקים משם?
 

A m o s 2 9

New member
קרדיט על מה, על דברים שאני מגלה לבד?

כפי שכתבתי בהודעה הקודמת, אני שם לב לבד לרוב מה שכתוב שם. מה שכותבים בלוסטפדיה זה מידע יבש, וזאת בניגוד לסיכומיי שמכילים גם את דיעותיי והתיאוריות האישיות שלי. ומעתה והלאה, אם יש לך בעיה עם הסיכומים שלי, ממליץ לך בחום להתעלם מהם.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
וואי, תנוחו

הסיכומים של עמוס נהדרים ולמי אכפת אם הם לקוחים מלוסטפדיה, מהראש שלו או מחצי האי סיני.
 
לא, פשוט יש לי חיים

ישנה יכולת מופלאה בפורומים והיא האפשרות להתעלם מהודעות מסוימות. אם כואב לכם בעין הסיכומים של עמוס - פשוט תדלגו עליהם ואל תקראו. מנגד, יש בפורום אנשים רבים שנהנים מהתוכן שלהם, גם מבלי לבצע חקירת עומק לגבי המקור שממנו הם נלקחו. מעבר לכך, אחד מהכללים של תפוז הוא, שהפורום אינו המקום להעביר ביקורת גלויה על מנהל הפורום או גולשיו. לשם כך יש תיבת מסרים ודרכה ניתן לדבר על כל מה שמציק, גם מבלי להפריע למהלך השוטף של הפורום. הודעות מן הסוג הזה מסיטות את נושא הפורום (דיון על הסדרה "אבודים" ולא על התנהגות המנהל) ומעבר לכך- סתם מלבינות פניו של אדם ברבים. להבא, אם משהו מפריע לכם תשתדלו ללבן את הנושא מול עמוס במסרים אישיים.
 

nk29

New member
קצת מאכזב - אבל הרבה אינפורמציה ../images/Emo58.gif

ציפיתי שבהתאם לשם הפרק - ריקרדו יהיה בן 1000 לפחות... הרעיון שהוא הגיע על ה"בלק רוק" - נחמד, אבל לא מפתיע במיוחד. נגיד ככה - כשאמרו לו שהולכים לתלות אותו - לא עצרתי את הנשימה שאולי הוא ימות ואולי לא - התשובה ידועה, ונראה שאת רוב הפרק עשו כדי לתת רקע על דמות שהיא כבר 5 וחצי עונות מופיעה - ולא משתנה בהופעה. ראיתי שדיברו פה - בהקשר הפרק על גן עדן וגהנום - ולי יש תאוריה אחרת: המציאות החלופית - זו שג'ק מגדל את ג'וניור שפרד, סוייר שוטר - וכו' - זאת המציאת האמיתית, המציאות החלופית היא על האי. לי זה נשמע משום מה הרבה יותר הגיוני - בגלל שג'ולייט אמרה ששינתה את המציאות - בתחילת העונה כשהתפוצצה, וראינו את המטוס טס מעל האי ששקוע בים... יותר מסתדר לי שההתרחשות באי - זו המציאות החלופית - ולא להפך..
 

voguemaster

New member
לפי דעתי לא מדובר במציאויות חליפיות

כי זה די מוציא את הקוקץ מכל העניין. אם יש מציאויות חלופיות אז מה הופך אחת למעניינת על פני אחרת ? עם מציאויות אחרות הכל יכול לקרות אז כבר אין משמעות לסיפור שראינו.
 

JohnLocke

New member
בגלל זה מאוד הגיוני

שאחת מהמציאויות תיהרס העונה, ותישאר אחת. אין לדעתי סיכוי שבסוף הסדרה עדיין יהיו שתי מציאויות. יכול להיות שהמקורית תיהרס, ואז תהיה רק מציאות אחת, זו בפלאשים העונה. יכול להיות שהשנייה תיהרס, ושהיא בעצם גרמה להיווצרות המציאות שראינו כל הסדרה. יש סיכוי גם למיזוג המציאויות, אבל זה לדעתי יותר מדי מסובך.
 

nk29

New member
זה בדיוק מה שאני חושב!!!!!

המציאות נחלופית כביכול - שמופיעה בפלאשים - זו המציאות שתישאר והמציאות הזו שעל האי - תהרס או משהו בסגנון - ויהיה מיזוג בין הישויות - כלומר סויר השוטר ייזכר בג'ולייט ובכל מה שקרה באי - וכך גם השאר, אבל - לא יהיה לאן לחזור - האי כבר לא קיים....
 
למעלה