שרשור עונה 6 פרק 9

../images/Emo58.gifבקשר לבלאק רוק

כולם היו בטוחים שבסוף העונה החמישית שג'ייקוב וסמוקי הסתכלו על הספינה בים שזו הבלאק רוק,היום גילינו שלא. אז של מי הספינה הזאת בכל זאת?
 

A m o s 2 9

New member
../images/Emo58.gifאל תהיה בטוח שזה לא

לא סתם ג'ייקוב אמר: "It only ends once. Anything that happens before that is just progress." אני חושב שזאת לא הייתה הפעם הראשונה שהספינה הגיעה לאי. יכול להיות שבסיבוב הראשון הים היה רגוע ואילו בשני הים סער.
 
אני חשבתי דווקא../images/Emo58.gif

על כיוון מעט שונה: הספינה שראינו בפינאלה של עונה 5 היא באמת הבלאק רוק. השיחה המוכרת לנו התקיימה, כשבסופה ג'ייקוב קם ממקומו והשאיר שם את סמוקי - "תמיד נעים לשוחח איתך, ג'ייקוב"... אלא שבאותו רגע סמוקי תפס קריזה, הפך לעשן השחור, איכשהו גרם למים להיות גועשים (או לחלופין השתלט על האנשים שאחראים לכוון את הספינה והרג אותם), וגרם להתנגשות של הספינה בפסל. אם זה נכון, אז אני ממש מקווה שיראו לנו את הפלאשבק הזה בהמשך העונה, כולל את רגע ההתנגשות בפסל ופירוקו (בכל זאת, חיכינו לראות את ההתמוטטות שלו כ"כ הרבה זמן, ובסוף לא מראים לנו אותה?! :-O) ועוד תהייה קטנה בעקבות הפרק: יש סיכוי גדול שג'ייקוב וסמוקי היו לבדם על האי באותה תקופה. כלומר, תמיד הגיעו אורחים שג'ייקוב זימן לאי, אבל ג'ייקוב וסמוקי הם היחידים שנותרו מתקופה קדומה יותר שממנה הגיעו או משהו כזה... מן הסתם כל הסיפור של שניהם טמון בג'ייקוב הילד שלוק המזוייף ראה שמופיע ונעלם ברחבי האי, ובאותם "חוקים" שמונעים מהם להרוג באופן ישיר אחד את השני - ומונעים מסמוקי להרוג מועמדים.
 

dm101

New member
ממש לא , פלש הוא סתם פלש

שימו לב שבדרך כלל הפלשים נתנו לנו קצת רקע והיו סתם ברקע זתומרת מעונה 1 היינו על האי וראינו קצת חומר רקע על מה היה פעם עד שהגיעו דמויות מסתוריות והראו גם את הרקע שלהם אני מתכוון לבן ג'ולייט דזמונד וגם החברה מהספינה פאראדיי מיילס ועוד אני חושב שכל דמויות שעוררה ענין זכתה לפלשים דמות מאוד מענינת זכתה להרבה פלשים , אבל נדיר שדמות זכתה ל 98 אחוז מהפרק של פלאשים ועוד בשביל דרמת אנטונלה טפשית הגזימו וזה בגלל שהם מנסים למלא זמן מסך מת
 
דווקא עכשיו הפלאשים קבלו משמעות גדולה

כי אם כל הפלאשים מתקיימים במציאות אחרת שבא האי לא קיים, בעצם מדובר על מציאות בלי הפקק שחוסם את הרוע, מציאות עם האיש בשחור משוחרר ועושה רע. אז בעצם אפשר להסתכל עכשיו ולבחון את הפלאשים באור אחר - אור של מה המשמעות של זה שהוא משוחרר. או שההסבר של ג'ייקוב על האי כפקק הוא הטעיה.
 

qwerqwerty

New member
יחסית לציפיות די מאכזב

רוב הפרק מצאתי עצמי לוחץ על החץ קדימה במקלדת כדי לההעביר.. התשובות שניתנו לא היו דברים שלא יכולנו להסיק..אם כי עכשיו ברור שסמוקי או לא-לוק לא באמת מתכווון למה שהוא אומר והמטרה שלו להרוג את כולם ובזה תם הדיון לדעתי מי הטוב ומי הרע בסיפור הזה.. נקודה נוספת שלא היה ברור לי זה שריצרד אמר "כולכם מתים" מה הכוונה שלו בזה? הייתי מצפה מבן אדם שחי יותר מ100 שנה על האי שידע קצת יותר ואיך זה שרק הוגו מסוגל לדבר/לראות מתים? בקיצור עוד 9 פרקים ולפי מה שקורה עד עכשיו בעונה זאת לא נראה שאתגעגע וחבל
 

dm101

New member
היוצרים פועלים תחת לחץ

בעקרון אני מקוה שיש להם רשימה של כל המסתורין שהם יצרו במהלך 5 עונות והם מחלקים אותם למסתורין הקטנים שאפשר לגלות במהלך הפרקים ולמסתורין הגדולים שאותם הם שומרים לפינאלה עד אז הם סתם מורחים אותנו על אש קטנה עם דרמות מפגרות על חברות של ריצרד ובנים של ג'ק וקלייר המשעממת ועוד ועוד לדעתי הם מעולם לא בנו על סוף ותשובות והם מורחים תזמן בצפיה תוך כדי
 

HOT SPOT 2010

New member
../images/Emo58.gif דעות

זה הוא הפרק שחכיתי לו מאז שנולדתי. פרק חזק ויפה, וזה בין הפרקים היחידים העונה שלא יצאתי ממנו מאוכזב. אני חושב שהסיפור של דיקארדו הוא סיפור יפה וטראגי, ואני חושב שבאמת הגיע הזמן שנגלה את מקורותיו. משהו שאיכזב אותי בפרק זה הגילוי על איך שהפסל נהרס. קצת טיפשי לא? ספינה שנכנסת בפסל, ושברת אותו ככה שנשארת רק רגל. ציפיתי שהרס הפסל יהיה קצת יותר חשוב. אבל יכול להיות שיש כאן משהו סמלי, מאז ההגעה של רידצ'רד לאי, הכול עומד להשתנות, והרס הפסל הוא רק ההתחלה. משהו מצחיק, זה שכל הפרק אומרים שג'ייקוב הוא השטן, וזה מצחיק כי אותו שחקן שמגלם את ג'ייקוב מגלם את השטן בסדרה "על טבעי", והשטן באותה סדרה רוצה להביא את האפוקליפסה, ובאבודים ג'קייב רוצה למנוע את סוף העולם, וזה שרוצה להרוס הכול הוא האיש בשחור. אני קונה את הסיפור של ג'ייקוב, אני חושב שזה עד כדי כך פשוט, האיש בשחור רוצה להרוס את העולם, וג'ייקוב שם כדי לעצור אותו. אני חושב שהאי הוא סוג של תיבת פנדורה, שדוחסת וכולאת בתוכה את כל הרשע, ומונעת ממנו לפרוץ לעולם ולהשמידו ולהשחיטו. אני חושב שג'ייקוב כלא שם את האיש השחור לפני מיליוני שנים, ומאז שם כדי להגן על העולם. אב לאני חושב שאחרי התקרית עם רידצ'ארד הוא הבין שצריך להגן על האי בצורה יותר יסודית, ולכן הוא יצר את כל עניין המעומדים, כי הוא הבין שיש סיכוי שהאיש בשחור יהרוג אותו. כשרידצ'ארד שאל את ג'ייקוב למה הוא מביא אנשים לאי, כמעט חשבתי שהוא הולך להגיד שהוא פשוט בודד. אני גם חושב שג'ייקוב השאיר את רידצ'ארד באפלה, כי הוא הבין שקצת אי אפשר לסמוך על רידצ'ארד כי קל כל כך לשנות לו את הדעה. הוא פחד שאם הוא יחשוף יותר מדי מידע לרידצ'ארד זה יהיה לא טוב, כי רידצ'ארד מסתבר לא האדם הכי אמין. וכעת גם ה בנו שרידצ'ארד רצה להפוך לבן אלמוות כדי לברוח מהמוות. אני חושב שהמחליף של ג'ייקוב צריך להיות הארלי, כי הוא פשוט בחור טוב כזה. גם רואים את זה ממש טוב בפרק הזה, אני חושב שהוא הבחירה הכי טובה להגן על האי. עוד דבר, אני חושב שהאי מכיל נשמות של אנשים שאיבדו מישהו שהם אוהבים. די ברור שאשתו של רידצ'ארד שהופיע בפרק היא לא התגלמות של האיש בשחור, וגם לא התגלמות של ג'ייקוב. לפי דעתי יש קשר בין האי והעולם הבא. בקיצור, פרק ממש טוב. הרבה יותר טוב מהפרקים האחרונים בעונה הזו. אותי רק עדיין מעניין מהפרק הזה למה אילנה הייתה כל כך פצועה בפלאשבאק שלה, והאם ג'ייקוב ריפא אותה.
 

dm101

New member
מתים חיים אמיתים ומזויפים

הרלי מתקשר עם מתים - צ'ארלי , מיסטר אקו , ג'ייקוב אבל גם האיש בשחור הופך למתים כמו לוק ואשתו של ריצרד ואולי גם אמא של בן ואולי גם יימי של אקו ואולי כריסטיאן שפרד הקיצר שיש מת קשה לדעת אם הוא אמיתי או מזויף ואיך יסבירו את זה דדהינו איך העשן השחור קשור למתים או איך הרלי קשור אליהם
 

A m o s 2 9

New member
אני חושב

שכשמדובר בעשן השחור שמתחזה למת כל אחד יכול לראות אותו, ואילו כשמדובר ברוח של מת רק הארלי יכול לראות אותו.
 

A m o s 2 9

New member
זה היה די ברור, לא?../images/Emo58.gif

כשהיא באה לבלאק רוק ורצתה לעזור לריצ'רד לברוח לפני שהעשן השחור יבוא, ואז העשן בא והיא ניסתה לברוח ו"נתפסה" ע"י העשן השחור, כל זה היה בעצם תרגיל של האיש בשחור.
 

Lady in red2

New member
אבל אז היא נתפסה ע"י ../images/Emo58.gif

העשן השחור, ואז האיש בשחור הודה בפני ריצ'רד שהוא העשן השחור. לא ממש חכם מצידו...
 

A m o s 2 9

New member
אני גם לא הבנתי...../images/Emo58.gif

למה הוא התוודה בפניו שהוא האיש בשחור. זה היה קצת מוזר. אמנם הוא אמר לו שאם הוא רוצה לראות שוב את אשתו, עליו להרוג את ג'ייקוב, סוג של סחיטה, אבל אם איזבלה מתה לא היה לו מלכתחילה קלף מיקוח לעסקה. מה שעוד מוזר לי זה הקלות היחסית שבא האיש בשחור קיבל את העובדה שריצ'רד עבר לצד של ג'ייקוב. הוא לא כעס ולא כלום. היה מתבקש שבאותו רגע הוא יהפוך לעשן שחור וינסה להרוג אותו (אלא אם כן הוא כבר ידע שזה חסר טעם כי ריצ'רד בן אלמוות).
 
למעלה