שרשור עונה 6 פרק 9

JohnLocke

New member
כמובן

אבל אני כן חושב שיגלגלו את השאלה/תשובה עוד פעם אחת, לעברו של ג'ייקוב. ברגע שנקבל תשובה מסויימת על ג'ייקוב, שם נעצר. לא נקבל יותר מדי תשובות על הגורם/אדם שהביא לג'ייקוב כוחות.
 
יש דברים שצריך לקבל כתשובה בדיונית

לסיפור שהמציאו. אם יגידו שג'יקוב קיבל כוחות ממעין חיים אז זה מספיק בשבילי. הרי זה סיפור אגדה. לא צריך להשתגע כל כך בחיפוש אחרי הגיון.
 

השורד

New member
אז מבחינתך אפשר לסיים את הסידרה כבר עכשיו

ולהסתפק בהסבר הלאקוני של ג'ייקוב, שהאיש בשחור הוא רע ואסור לתת לו לצאת מהאי?
אני מבטיח לך שההסברים יהיו יותר משכנעים ממה שקיבלנו עד עכשיו. היוצרים לא טפשים ולא יבחרו במוצא הקל.
 

השורד

New member
חייבת להיות תשובה כלשהיא, אחרת זה סתם מעפן

זו לא חייבת להיות תשובה מדעית (ע"ע הסוף המצוין של באטלסטאר גלקטיקה, סידרה שמאד מזכירה את לוסט)
 

voguemaster

New member
לא נראה לי שנוכל להשוות את הסופים

של שתי הסדרות האלה אבל בלי קשר, נראה לי שתפקיד ה"שומר" של האי (ג'ייקוב) ושל הרוע עובר מאדם לאדם וכל מי שנכנס לתפקיד מקבל עליו את האחריות + את הכוחות שדרושים כדי למלא את התפקיד. במקרה ג'ייקוב הוא האחרון והרוע הצליח להרוג אותו. עכשיו צריך לבוא מישהו אחר במקומו. מי שייקח את התפקיד יזכה בכוחות האלה. מה שמעניין יהיה לגלות מה מקור הכוחות.
 

n o g a m o o n

New member
../images/Emo58.gif פרק 9

פרק לכל אוהבי הטלנובלות. הרבה ספרדית, דרמה, אהבה, גשם,רצח ומה לא. עדיין אנחנו לא יודעים מי הם ג''יקוב והאיש בשחור, שגם ג'ייקוב לא קורא לו בשם. המשפט החוזר על עצמו ש "אם תיתן לו לדבר זה יהיה מאוחר מדי" אה ועוד משהו, בחלקים הראשונים בפרק ריקרדו בלי האייליינר השחור אולי הגשם שטף אותו חחחח
 

daeve1

New member
../images/Emo58.gif באסה

הייתי בטוח שסוף סוף נגלה את השם של האיש בשחור\סמוקי. אני מתחיל באמת להאמין שלא יגלו לנו כבר את השם שלו והוא ישאר מסתורי, כמו שמישהו העלה פה כבר.
 

tutiris

New member
הניחוש שלי: (../images/Emo58.gif)

לוקי זה אל האש במיתולוגיה הנורדית ואחד משמות השטן! לוקי- מתוך ויקיפדיה: במיתולוגיה הנורדית, לוֹ‏קי (במקור: Loki, Loke, Loge וישנן גם גרסאות אחרות של שמו) הוא הישות הממלאת את תפקיד התכסיסן הערמומי, העובר על חוקי הטבע ועל כללי ההתנהגות המקובלים. וזה מתאים גם לסיפור שהוא הגמיש חוקים כדי להרוג את ג'ייקוב ("הפירצה"...)
 

dm101

New member
מה יותר מענין העבר או העתיד?

האם מענין העבר כיצד האי נוצר כיצד ג'ייקוב והשחור הגיעו ומה קרה בינהם או העתיד דהינו מה יקרה עם אילנה , בן , סוייר , האם ירדו מהאי , ישארו באי , מה יקרה לאי ....... כיון שהרבה דמויות מענינות מתו אז רוב הענין של העבר , עבר , אז מה שנשאר הוא העתיד עם קצת הסברים על העבר
 

byn007

New member
לפי הפרק |ספויילר| תיאוריה לסוף הסדרה

עכשיו אנחו יודעים שכל המטרה של ג'ייקוב והאחרים זה לא לאפשר לסמוקי לעזוב את האי כי אז זה סוף העולם. עכשיו גם ברור למה בן לא נתן לאף אחד לעזוב את האי, אלה כנראה ההוראות שקיבל מג'ייקוב כי היה תמיד סיכום שמוקי יתחזה למישהו וכך יעזוב את האי. לסיכום, לפי הפרק הזה לפחות אחד מהמועמדים יהיה חייב להשאר באי לנצח כי להמשיך לשמור עליו, ואם זה כך אז יכול להיות שכולם יחליטו שהם נשארים ביחד וזה בעצם הסוף של הסדרה, שהם מבינים מי זה מי והם מבינים שהם חייבים להישאר ולהגן על אי.
 

dm101

New member
כי ג'ייקוב מנע ממנו

אבל הנה אינטס משותף גם השחור וגם ג'ייקוב שניהם רצו שהאשייניק סיקס יחזרו השחור שלח את בן שיביא את גופת לוק וג'ייקקוב שלח את הרלי עם הגיטרה
 
למעלה