שרשור עונה 6 פרק 9

A m o s 2 9

New member
../images/Emo58.gifשרשור עונה 6 פרק 9../images/Emo58.gif

שרשור זה מיועד לתגובות שלכם על פרק 9 של עונה 6 ששודר אמש בארה"ב.
יש להוסיף את האייקון
בכל הודעה שמכילה מידע על פרק זה.
אם יש לכם מידע על פרקים עתידיים, נא סמנו
מש"ש בכותרת.
וכמו תמיד, אין לפרסם לינקים להורדת הפרק או לצפייה ישירה בו. שם הפרק: Ab Aeterno (מבראשית) מס' פרקים שנותרו עד סיום הסדרה: 9 ומקווה שנהניתם מהפרק
 
../images/Emo58.gif איזה חתיכת פיסת היסטוריה הפרק הזה

ראיתי. גיהינום, תנ"ך...המון אנקדוטות. הרבה דברים רצים לי כרגע. אם הבלאק רוק של מגנוס האנסו, אבדה ב-1845, איך זה שריצ'ארד נפרד מאהובתו ב-1867, אי שם באיים הקנאריים בספרד? למרות שהפרק היה מאוד מעניין - חבל שאין מספיק זמן לספר את הסיפור יותר לעומק כשנשארו רק 9 פרקים לסדרה. מאכזב לגלות שהפסל חרב סתם כי הספינה התנגשה בו, ולא ברור איך הגיעה עמוק לתוך האי...וכמו שהתבדחו פה - באמת בסוף זה היה סתם צונאמי... ראינו שוב את האיש בשחור מנצל את יכולתו להתחפש למתים (איזבלה הפעם), כדי לנסות להערים על ריצ'ארד. עדיין לא קיבלנו תשובות מספקות - מדוע אסור שהאיש בשחור יצא מהאי? מדוע אם בכלל לקח ג'ייקוב את גופו של האיש בשחור?
 
../images/Emo58.gif ג'ייקוב לא השתמש בגוף של האיש בשחור

הוא הסביר לריצ'רד - האיש בשחור הוא כל הרוע שכלוא בגיהנום. איזה פרק מעולה איזה כיף, סוף סוף תשובות, ואף תשובה לא מאכזבת, וקפטן האנסו - האם זה הסבא של הסבא של הסבא של מייסד דהרמה. זה מסביר למה ריקרדו לא סבל את הדרמות לא? כמה אסימונים נפלו לי......................................
 

n o g a m o o n

New member
../images/Emo58.gifראשית למה פרטים בכותרת?

שנית, אייך יכול איש מת להיות סבא של מישהו?
 

rawsh

New member
בהנחה שהבנתי נכון את התהייה שמעליי../images/Emo58.gif

לעשות ילדים לפני שהוא מת, מן הסתם. במקרה הזה נראה לי שרב-החובל מגנוס הזה הוא רק סבא של אלבר, לא סבא-של-סבא. אלבר עצמו זקן, ואם אני זוכר נכון היו שמועות שהוא למעשה בן גיל לא טבעי והאריך את חייו מעבר לתוחלת החיים המצויה. כמו האורנג-אוטן מהפרוייקט שלהם.
 

rawsh

New member
סליחה, טעות שלי. לפי לוסטפדיה../images/Emo58.gif

זה סבא-רבא של אלבר (אבא של סבא, ולא סבא של סבא).
 

n o g a m o o n

New member
אוקיי קיבלתי

משום מה חשבתי שקפטנים דאז לא היו בעלי משפחות כי הם היו בים רוב הזמן.
 

adabizi2

New member
מי זה אלבר,תזכירו לי?

מאיזה פרק הזכירו את אלבר ובאיזה הקשר?
 

adabizi2

New member
תודה על המידע והקישורים. יש לי רק כמה שאלות..

עם כל יוזמת דארמה, רציתי לשאול כמה שאלות. 1. מה הקשר של יוזמת דארמה למלחמה של השחור בג'ייקוב? 2. למה האחרים נלחמו ביוזמת דארמה עד חורמה? 3. מה יוזמת דארמה חיפשה באי ומה הם רצו להשיג שם? (כעת לאחר שאנחנו יודעים שהאי הוא מגרש לדו קרב).
 

A m o s 2 9

New member
תשובות

1. אנחנו עדיין לא יודעים אם יש קשר, אבל מה שכן ידוע זה שהם בנו את הגדר שמנעה ממנו להיכנס פנימה. 2. אני מניח שהאחרים ראו באנשי יוזמת דהארמה פולשים, ולכן בשלב מסוים החליטו להשמידם. 3. יוזמת דהארמה רצתה לחקור את תכונותיו המיוחדות של האי, ובמיוחד את האלקטרו-מגנטיות שבו והאפשרות לנוע בזמן.
 

dm101

New member
לדעתי יש קשר והגיון פשוט

1. הנסו נעלם וכשצאצאיו הלכו לחפש אותו אז מצאו את האי וראו שיש בו תופעות אז פתחו קרן מחקר 2. ריצרד ואנשיו פעלו לפי ג'ייקוב או השחור או לפי מסרים מסולפים או טעויות בהבנה (הרי ריצרד ראה מאת את ג'ייקוב וג'ייקוב סיפר לו מעט , לא סיפר על קנדידייטס ועוד) לכן הגנו , הרגו ועוד מקוה שיראו את 2 התאוריות שלי או לפחות תאוריות אחרות רק שלא יאכזבו ובכלל לא יתיחסו
 

talden

New member
למה למה למה ספויילרים בכותרות? אתם לא יכולים

 

dm101

New member
../images/Emo58.gif לא כל כך הסטורי

במקום שיראו את ההסטוריה האמיתית של האי הראו את הסטוריה המשעממת של ריצרד גיהנום זה היה סתם קשקוש כמו שאנתוני קופר אמר , אולי יש קשר אבל מצד אחד גיהנום היה מה שאמרה אשתו של ריצרד שהיתה בעצם האיש השחור וזה מה שאמר ריצרד שמסתבר שהוא לא האיש השחור וזה גם מה שאמר אנתוני קופר שאולי היה האיש בשחור או קשור לאיש בשחור בקיצור הצליחו לקשקש לריצרד חתיכת קשקוש של סיפור ודי שינו את הדימוי שלו מדימוי של אחד שיודע ומסתורי לדימוי של סתם אחד שאפילו ברמה יותר ירודה מהניצולים משהו קצת לא הסתדר לי על האיש בשחור למה התחפש לאישה וקשקש שקרים ואחרי זה הודה לריצרד שהוא העשן - כאילו הסביר לצופים וכן סיבכו עוד יותר את המסתורין בין ג'ייקוב לשחור ומה הקטע של הפגיון , זה אותו הפגיון שהשחור נתן לריצרד שיהרוג את ג'ייקוב וזה אותו הפגיון שדוגן נתן לסעיד להרוג את השחור , למה סעיד נכשל ובן הצליח , למה ג'ייקוב לא עצר את בן כמו שעצר את ריצרד ולדעתי אין פה קטע של להזדקן או חסינות מוות לדעתי האי בוחר אנשים ולא מזקין אותם ומגן עליהם כמו מייקל כמו ריצרד ושימו לב שגם ג'ייקוב והשחור לא מתו ולא הזדקנו וכמו שריצרד רצה שאחר יהרוג אותו או מייקל שאחר יהרוג אותו אז גם ג'ייקוב שאחר יהרוג אותו גם בן ווידמור לא יכולים להרוג אחד את השני רק כשמישהו אחר הורג אותך אולי זה גם מה שגמר את לוק , כשמישהו אחר הורג אותך
 

22ק ו ס ם

New member
../images/Emo58.gif פרק חביב אבל לא יותר מכך

למרות שיש תשובות הן די שגרתיות (עוד סדרה על מוסר הנוצרי?). יכול להיות שזה טבעי. ברגע שיש תשובות הרבה מהמסתורין נעלם. עם זאת, ההסבר ללמה ריצארד לא יכול למות היה די עלוב. סתם ככה ג'ייקוב יכול לעשות את זה אבל לא דברים אחרים.
 

השורד

New member
לא הסבירו למה רי'צארד לא מזדקן

התשובה "כי ג'ייקוב גרם לכך" היא לא תשובה. זה היה ידוע עוד קודם, השאלה היא הרי איך ג'ייקוב עשה את זה.
 

JohnLocke

New member
ידוע שג'ייקוב בעצמו לא מזדקן

ברגע שנבין איך הוא לא מזדקן ואיך הוא קיבל את היכולת לתת כוחות לאחרים נוכל להבין איך גם ריצ'רד לא מזדקן.
 

22ק ו ס ם

New member
לא חושב שתהיה לזה תשובה

הרי אם יגידו למשל שהוא שותה ממעיין החיים אז תמיד תהיה השאלה ומאיפה המעיין הזה הגיע? כל תשובה תוביל לעוד שאלות וצריך לקבל את זה שלא יהיו תשוובת להכל פה.
 
למעלה