כן זה קרה - הפרדס כאן והגחלים לוחשות !

ozitex

New member
כמה מילים על מארק סמוליאן

האיש יליד בריטניה, נשוי לזמרת גני טמיר, זמרת מוכשרת בפני עצמה המופיעה מעת לעת עם מארק ונגנים אחרים וזרה בעיקר ג'אז. הם גם מופיעים במסגרת של הרכב הנקרא "דגל לבן" WHITE FLAG שהוא הרכב ישראלי-פלשתיני העושה מוסיקת מיינסטרים המסגננת בין מזרח ומערב. כמובן שמארק הוא הגיטריסט והמנהל המוסיקלי של ההרכב של הרולד רובין,אחד המוסיקאים המעניינים ביותר במוסיקה הישראלית שלא זוכה לחשיפה ולהערכה הראויים. בין השאר מנגן מארק על גיטרה באס וקלידים ונדמה לי גם תופים..בעצם הוא מנגן על הכל! ג'אזיס הוציא את האלבומים הראשונים של ההרכב "זויות" שממשיך להופיע מעת לעת. הרכב זה עושה מוסיקת ג'אז אוונגרדית אבל מעת לעת יש להם התפרצויות מאוד מעניינות כמו למשל בתקליט BLUE BAG,שם אפשר למצוא את מארק בגיטרה חשמלית מתפרע עם פאזים ונגינה ממש פסיכדלית בסגנון מאוד איזוטרי וייחודי,זה פשוט תקליט מדהים שלא הוכר באופן רציני לציבור וחבל. העבודה שלי עם מארק על הגחלים היתה מענגת בעיקר כי מארק ושותפו רם צ'ודנובסקי הם קודם כל בני אדם מדהימים ורק אחרי כן מוסיקאים מדהימים לא פחות,בעיק רמארק שהוא פשוט עילוי לדעתי. האיש הזה ואשתו גני הם אנשים שהבונוס העיקרי שלי מההפקה של הגחלים היא עובדת ההיכרות שלי איתם.זה לבדו היה שווה את הכל. כמה מילים על אולפני דיג'יהיפי. האולפן ממוקם בהוד השרון,אולפן כייפי ובעל אוירה ביתית ממדרגה ראשונה.פשוט היכל של מוסיקה עם הציוד המתקדם ביותר שלא לדבר על מערכת סאונד פצצתית..חח..שמנו את מיילס דייויס עם AURA שלו עם ג'ון מקלפלין והאוזניים שלי התפוצצו..
מבחינה טכנית רם ומארק הם פשוט אשפים של סאונד..הם שולטים בכל מה שנקרא REMASTERING ללא עוררין ואין כמעט אפשקט או עניין הקשור בסאונד שהם לא יכולים לבצע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. מבחינתי,סוף סוף רמה מקצוענית בפני עצמה.
 

Barmelai

New member
תודה על האינפורמציה.

תגיד עוז איפה בהוד השרון יושבת דיג'יהיפי? אולי זה 2 רחובות ממני ואני לא יודע...
 

Barmelai

New member
אם הייתי יודע ששמה אתה מקנן

אולי הייתי מגיע עם הפלאפל והסביח המפורסמים שלנו
 

zoot30

New member
ברכות , בלונים , והמון בהצלחה

תודה לשמשון על המוסיקה הנהדרת ועל רוח החופשית והחדשנית שגילה בזמן אמת... תודה לעוזי על עשיית צדק לפיסת היסטוריה שישבה בפינה וחיכתה לגאולה ולהכרה... תודה לפורום שמשמש כר יחיד ומיוחד לפורקנם של כל חובבי הז'אנר המוטרף הזה... יאללה לקנות !!!
 

josi5

New member
לעוזי ולכל עוסקי בדבר

ברכות Jמות!!! צריך לנסות להביא להקרה עוד אומנים שנאבדו אי שם ברכבת הזמן כל הכבוד!!!
 

Argamanium

New member
מזל טוב

כל הכבוד לשמשון ליואל ליואב לעוזי ולכל מי שהיה שותף ויצר ביצירה זו. דיסק ראשון של אסיד פולק ישראלי בעברית , חתיכת היסטוריה נעשתה כאן
 

Argamanium

New member
מזל טוב

כל הכבוד לשמשון ליואל ליואב לעוזי ולכל מי שהיה שותף ויצר ביצירה זו. דיסק ראשון של אסיד פולק ישראלי בעברית , חתיכת היסטוריה נעשתה כאן.
 

LEATHER REBEL

New member
מזל טוב וסימן טוב

ולהיפך עוד יישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים, קול שמשון וקול דיסק
 

Mr Mustard

New member
באמת מזל טוב! וכל הכבוד!

אני בלי ספק יהיה מהרוכשים. מתי זה באמת מגיע לחנויות? לא הבנתי...
 

YOSSIVINY

New member
../images/Emo49.gif ../images/Emo50.gif

שני קטעים שמעתי. הקטע הראשון מצמרר. מזל טוב בראש ובראשונה לשמשון שזוכה להגיע לארץ המובטחת, לעוז שהוציא, ליואל ויואב שדחפו. בהצלחה במכירות!
 

jonbirion

New member
הרבה ברכות ובהצלחה

שמעתי הרבה על התקליט מקריאה. נקווה שיעמוד בציפיות אקנה אותו בוודאות
 

psychodoodle

New member
יש הנחה לחברי הפורום ? ../images/Emo8.gif

אני באופן אישי פחות מתענין מאחרים ,במה שהתרחש\מתרחש כאן (מבחינה מוסיקלית), אז ארכוש את האלבום רק לאחר שאבדוק ואגלה שאני מוצא בזה ענין (וזה יקרה בביקור הקרוב בק"א) .
 

KFir R

New member
ברכות על ההוצאה עוז

לא שמעתי את החומר, אבל נשמע בהחלט מעניין, בטח אקנה אותו בקצת אחרת.
 

LadyG

New member
מקורותי טענו לפני כמה שעות

שעדיין לא, אבל ממש ממש בקרוב.
 
למעלה